Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku tulee töihin tiukat vartalonmukaiset TREENIHOUSUT jalassa?

Vierailija
25.07.2020 |

Sama kun olisi sukkahousut jalassa.

Kommentit (325)

Vierailija
61/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitänyt apteekissa. Se työtakki peittää kuitenkin takamuksen ja jos on siistit mustat treenihousut niin eipä ne juuri tiukoista mustista farkuista eroa. Onpahan mukava olla. Ilman pepun peittävää paitaa en kyllä missään töissä käyttäisi, mutta hyvin ymmärrän että vaikkapa päiväkodissa tai hoitoalalla treenihousut on ihan suosittu vaate. Mukavat, hengittävät ja siistimmät kuitenkin kuin jotkut collegelökärit, helppo vetäistä ulkoilemaan lähtiessä toppahousut siihen päälle.

Vierailija
62/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavat jalassa. Joustaa hyvin. Yksikään asiakas ei minua töissä näe. Toinen vaihtoehto olisi löysät colleget, mutta niihin tarttuu kaikki roska ja lika.

Entä ihan tavalliset verryttelyhousut? Tai stretch-farkut?

Stretch-farkut törkeän hiostavat, kuka hullu sellaisissa tekee vähänkään fyysistä työtä? Monet verkkaritkin on paksuhkoja, liian lämpimiä sisälle. 

Minua inhottaa kun löysien housujen pitäjillä vilkkuu usein persvako kyykkiessä. Niissä varsinaisissa työhousuissakin näkee tätä paljon, ällöttävää. Mieluummin trikoot jotka pysyy napakasti päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan naiset valittavat muiden ihmisten pukeutumisesta

Vierailija
64/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä joku varmaan marssii töihin sukeltajien märkäpuvussa.

Sopivan slim ja fit.

Vierailija
65/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne treenipöksyt eroaa esim. farkuista, sen persauksen suhteen? Jos sulla on siis lyhyt paita niiden kanssa?

Kun se takapuolen näkyminen tuntuu olevan se ongelma...kyllä ne isit sitä farkkupyllyäkin kattelee, jos mielensä tekee.

Ja entäs kesämekot, saako niitä pitää päiväkodissa?

Ja kultaisella 80-luvulla(taisi olla 90-luvun alussakin meijän päikyssä oltiin myös ne bikinit päällä. Näin vanhempi henkilöstö useasti maininnut.

Vierailija
66/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime viikolla useampanakin päivänä treenitrikoot toimistolla. En kyllä usko, että kukaan kiinnitti niihin mitään huomiota. Tuskin kukaan huomaisi, vaikka minulla olisi mikki hiiri-pyjamahousut jalassa. Joskus työkaverin kanssa mietittiin, että mitä pitäisi olla päällä, että joku asiasta huomauttaisi. Eiku talvella joku mies kommentoi, kun kuljin villasukat jalassa.

Vierailija
67/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne treenipöksyt eroaa esim. farkuista, sen persauksen suhteen? Jos sulla on siis lyhyt paita niiden kanssa?

Kun se takapuolen näkyminen tuntuu olevan se ongelma...kyllä ne isit sitä farkkupyllyäkin kattelee, jos mielensä tekee.

Ja kultaisella 80-luvulla(taisi olla 90-luvun alussakin meijän päikyssä oltiin myös ne bikinit päällä. Näin vanhempi henkilöstö useasti maininnut.

Kas kun ei tangat päällä oltu "kultaisella 80-luvulla" teijän päikyssä.

Kyllä päiväkodeissa suurin osa henkilökunnasta jo siihen aikaan tajusi takuulla olla asiallisesti ja siististi pukeutunut muuhun kuin treenikamppeisiin tai bikineihin. 

Vierailija
68/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli viime viikolla useampanakin päivänä treenitrikoot toimistolla. En kyllä usko, että kukaan kiinnitti niihin mitään huomiota. Tuskin kukaan huomaisi, vaikka minulla olisi mikki hiiri-pyjamahousut jalassa. Joskus työkaverin kanssa mietittiin, että mitä pitäisi olla päällä, että joku asiasta huomauttaisi. Eiku talvella joku mies kommentoi, kun kuljin villasukat jalassa.

Mitä väliä missä asussa on jossain toimistossa johon eksyy joku käymään kerran vuodessa keskitalvella.

Vierailija
69/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjälläpä eräs hoitaja täräytti tulla pelkässä coronasuoja-asussa ja alusvaatteissa ( jotka näkyivät läpi vielä hyvin) ja kas kukaan ei paheksunut kai ja tarjottiin vielä töitä telkkarijuontajana asiallisesti heti.

Vierailija
70/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun työnantaja kustantaa mulle työhousut voin pukea ne päälle muuten olen mun halpistrikoissa joita joutuu ostamaan uusia muutenkin kokoajan. Ennen käytin farkkuja mutta ne repes kokoajan johonkin terävään kulmaan, tikkuun, laatikkoon tai metalliin. Trikoot mukavammat myös päällä kun joutuu kyykkiä eikä tarvi miettiä näkyykö persvako tai hiertääkö vyö lonkkia.

Vierailija
71/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuntosalilla töissä, mutta nostan yhteensä 3 000-5 000 kg työvuoron aikana tavaraa. Siis joka ikinen päivä. Onko trikoot hyväksytyt?

Vierailija
72/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luokanopettaja, ei niin nuori nainen, käyttää tiukkoja treenihousuja niin se on todella noloa. Ja mies käyttää puolipitkiä verkkareita. Hyi!

Vierailija
73/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä päiväkodeissa suurin osa henkilökunnasta jo siihen aikaan tajusi takuulla olla asiallisesti ja siististi pukeutunut muuhun kuin treenikamppeisiin tai bikineihin. 

Onko teidän päikyssä liian hyvännäköinen nainen töissä vai mistä kiukku kumpuaa?

Vierailija
74/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaistyössä ja vanhusten hoitotyössä ovat vaan parhaimmat. Monta kertaa päivässä pitää kyykkiä ja venyä, olla hikisissä paikoissa jne.

Heitä, asiakkaita ei yhtään kiinnosta, mitä hoitajilla on päällään. Omaisia ei näe oikeastaan koskaan.

Vierailija
75/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut päiväkodissa töissä ja pidin treenitrikoita.. mutta.. aina oli takapuoli peitettynä. Pidin yläosana pitkää hupparia, oversize-neulepaitaa ym. Päiväkodissa istutaan valtaosa päivästä lattialla, joten missään kiristävissä vaatteissa ei voi olla.

Päiväkodissa "istutaan valtaosa päivistä lattialla" ?

Anteeksi kuinka? Mahdat olla leppoisassa päiväkodissa.

Siellähän ollaan pihaleikeissä täyttä päätä lapsia valvomassa, metsäretkillä, toimintatuokioissa, jne,jne.

Lattialla istutaan korkeintaan aamupiirissä ja nukkarissa (päiväuni-tiloissa).

Ja aina juu niitä löytyy puolipeffaa paljaana kuleksivia hattarapäitä sieltä hoitsujen joukosta kunnes joku sanoo että hei haloo.

Pienten puolella se enimmäkseen on juuri tuota lattiatasolla oleskelua...luet kirjaa, laulatat/lorutat/leikit/vaihdat vaippaa/nukutat/hyssytät/silität...lapsen tasolla.

Vierailija
76/325 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän päikyssä liian hyvännäköinen nainen töissä vai mistä kiukku kumpuaa?

Kaikki "meidän päikyssä" on hyvännäköisiä. Gymsharkit paukkuen piukeena venytellään pakaralihakset pullistellen.

Vierailija
77/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä hotellissa oli nuorella aamiaistarjoilijalla jumppatrikoot ja lyhyt paita. Näytti kyllä vähän hassulta.

Vierailija
78/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenihousut ei ole sama kuin sukkahousut. Ne on mukavat, miksei saisi pitää jos ei tarvita tietynlaista pukeutumista?

Ne on mukavat joo, mutta mieti nyt.

Päiväkodissa.

Voi kauheeta. Ehkä ne on tosiaan mukavat päällä. Joustavat kun leikittää ja ulkoiluttaa lapsia. Tuskin ne housut yksinään haittaa. Riippuu ennemmin siitä mitä on yläosana. Tyylittömät ne voi vanhempien ihmisten mielestä olla, mutta se on sallittua.

Jos tuo häiritsee niin johtaja voinee mainita asiasta. Nuoret noita kai käyttävät ja mitä olen huomannut, eivät esim. farkkuja osaa käyttää ollenkaan. Paremmat treenihousut on kuin vaikka minihamonen. Ja sellaisenkin olen nähnyt pitkän uran tehneen pätevän keski-ikäisen luokanopettajan päällä. Hänen tyylinsä se sopi. Lapsia asia tuskin häiritsee niin kauan kuin paikat peittyvät.

Vierailija
79/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

killurtin kirjoitti:

ihan on jokaisen oma asia mitä vetää päälleen työmatkalla MUTTA esimiehen tulee puuttua epäasialliseen pukeutumiseen,esim just päiväkodissa. Ite poistatin teepaidan josta näkyi tissit napaan asti kun kumartui. Ei sovi työvaatteeksi. En antaisi olla pyllyverkkareissa asiakaspalvelussa.

Enkä miehiä niin että rekkamiehen kuutamo näkyy. Tai karvainen vatsa. EIkä kyllä rintareuhkakaan sais...

Ei päiväkodinjohtaja voi puuttua treenitrikoiden käyttöön. Se on aika tarkkaa mihin voi puuttua, se lista on aika lyhyt nykyään. Jos työnantaja ei tarjoa työvaatteita niin ei paljon voi vaatiakkaan.

Minulla ja työkavereilla on usein treenitrikoot töissä päällä. Teemme päiväkodin ulkoryhmässä töitä. Minusta täysin asiallinen ja kaikinpuolin kätevä vaate sinne. Joustavat, mukavat, hengittävät, kuivuvat nopeasti jos vähän kastuu, päälle tarvittaessa sujahtaa mukavasti ulkohousut. Esim. farkut ei olisi yhtään niin kätevät.

Vierailija
80/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse urheiluliikkeessä töissä niin joka päivä töissä on trikoot työasuna. Mun mielestä hyvin kuuluu urheiluliikkeen myyjän työkuvaan. Alla käytän stringejä ja vielä seamless malliset ettei alkkareiden rajat piirtyisi inhottavasti trikoiden läpi. Mutta peppuvaossa trikoot eivät ole kun oikean kokoiset trikoot ja stringit alla.

Miia 36v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi