Kuinka joku tulee töihin tiukat vartalonmukaiset TREENIHOUSUT jalassa?
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenihousut ei ole sama kuin sukkahousut. Ne on mukavat, miksei saisi pitää jos ei tarvita tietynlaista pukeutumista?
Miesten merinovillakerrastohousutkin on iha jees.
Miksei niitä voi muka pitää jokapaikassa ?
Kivasti näkyy joka kohouma.
Treenihousut on päällysvaate, kerrasto alusvaate. Johtuisikohan vaikka siitä?
Treenihousut on vapaa-ajan (harrastuksiin kuuluva) vaate.
Ei työvaate.
Kerran kokeilin, mutta eipä tuota hyvällä katottu kun 124 kg lihaa syövä heteromies pukeutuu tuollaisiin housuihin eli pitkä on matka tasa-arvoon.
Vierailija kirjoitti:
Mukavat jalassa. Joustaa hyvin. Yksikään asiakas ei minua töissä näe. Toinen vaihtoehto olisi löysät colleget, mutta niihin tarttuu kaikki roska ja lika.
Entä ihan tavalliset verryttelyhousut? Tai stretch-farkut?
Minä olen ollut päiväkodissa töissä ja pidin treenitrikoita.. mutta.. aina oli takapuoli peitettynä. Pidin yläosana pitkää hupparia, oversize-neulepaitaa ym. Päiväkodissa istutaan valtaosa päivästä lattialla, joten missään kiristävissä vaatteissa ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on mukavat ja lääkärintakin kanssa ihan tarpeeksi asialliset. Yleensä pidän pari nappia kiinni takista, en aina.
Vartalonmyötäiset treenishortsit lääkärintakin kanssa ei ole tarpeeksi asialliset.
Uskottavuus nolla jos lääkäri tulee vastaanotolle potilaskohtaamiseen tuolla tavalla, ellei ole sitten pelleklovnilääkäri punainen tekonenä naamassa matkalla lapsipotilaita piristämään.
Lääkärintakki on sen verran pitkä, ettei siinä edes näe kunnolla millaiset housut on jos takki on kiinni. Sitä paitsi potilasta ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa lääkärin ulkonäkö kunhan saa hoitoa.
Itse käytön toimistotyössä. Ovat kuitenkin vähän paksumpaa materiaalia ja paita/villatakki pitkä, niin peittää pepun. En ole missään asiakastyössä ja pukeudun kuitenkin aika asiallisesti.
Jäivät käyttöön aikoja sitten kahdesta syystä:
- minulla oli joku reaktio/tulehdus alapäässä, kun poltteli ja oli todella kipeä. Ikinä syytä ei löytynyt, mutta pahimmillaan en pystynyt käyttämään mitään housuja (olin vain mekoilla ilman alushousujakin). Sen jälkeen pikkuhiljaa rauhoittumisen myötä pystyin käyttämään mukavia trikoita, mutta normaaleja housuja en. Edelleen esim. Farkut ovat ikävän tuntuiset ja muutenkin tuo alapää on herkkä mitä sinne pukee.
- vatsani turpoilee ja menee sekaisin herkästi. Tarvitsen housut, jotka joustavat riittävästi ympärysmitaltaan (ei puhuta senteistä, vaan kymmenestä ja reilusti ylikin sentteinä). Tähän treenitrikoot sopivat loistavasti.
Lisäksi meillä töissä ilmastointi pauhaa niin kovalla, että en tarkene siellä hameilla (sukkahousut alla vaivaavat, paitsi paksut puuvillaiset, jotka taas eivät ole siistiä työpukeutumista), tai ohuilla löysillä ja liehuvilla housuilla (siis sellaisilla höyhenenkevyillä, joissa vyötärö ylhäällä, että vatsan turvotus mahtuu).
Joten olen päätynyt paksuihin trikoisiin. Treenivaatteiden materiaali pysyy paremman näköisenä pitkään, eikä nyppyynny, kuten normitrikoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenihousut ei ole sama kuin sukkahousut. Ne on mukavat, miksei saisi pitää jos ei tarvita tietynlaista pukeutumista?
Ne on mukavat joo, mutta mieti nyt.
Päiväkodissa.
Päiväkodissa on kai paras olla sellaiset vaatteet, missä on helppo tehdä töitä. Treenitrikoot on sellaiset, eikä nyt mitenkään ratkaisevan erilaiset kuin legginsit tunikan kanssa.
Pelkät slimfit-treenitrikoot ja tiukka t-paita ei ole sopiva asukokonaisuus päiväkotiin.
Oikea paikka moiselle asulle on kuntosali.
Järkikin sanoo sen.
Jos kerhotäti on 25v timmivartaloinen misukka niin täydellinen asu.
Jere 5v saa ensimmäiset seksuaaliset kiksinsä ja isänsä Jarkko 35v hakee aina mielellään muksun ajallaan kerhosta.
Kaikki voittavat.
t. Jarkko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on mukavat joo, mutta mieti nyt.
Päiväkodissa.
Päiväkodissa on kai paras olla sellaiset vaatteet, missä on helppo tehdä töitä. Treenitrikoot on sellaiset, eikä nyt mitenkään ratkaisevan erilaiset kuin legginsit tunikan kanssa.
Pelkät slimfit-treenitrikoot ja tiukka t-paita ei ole sopiva asukokonaisuus päiväkotiin.
Oikea paikka moiselle asulle on kuntosali.
Järkikin sanoo sen.
Jos kerhotäti on 25v timmivartaloinen misukka niin täydellinen asu.
Jere 5v saa ensimmäiset seksuaaliset kiksinsä ja isänsä Jarkko 35v hakee aina mielellään muksun ajallaan kerhosta.
Kaikki voittavat.
t. Jarkko
Jep jep. Ja Jarkko-isi haluaa kuulla moiselta kerho-tädiltä aina perusteellisen tarkan kuvauksen siitä, että kuinkas sen pikku Jeren päivä on sujunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut päiväkodissa töissä ja pidin treenitrikoita.. mutta.. aina oli takapuoli peitettynä. Pidin yläosana pitkää hupparia, oversize-neulepaitaa ym. Päiväkodissa istutaan valtaosa päivästä lattialla, joten missään kiristävissä vaatteissa ei voi olla.
Päiväkodissa "istutaan valtaosa päivistä lattialla" ?
Anteeksi kuinka? Mahdat olla leppoisassa päiväkodissa.
Siellähän ollaan pihaleikeissä täyttä päätä lapsia valvomassa, metsäretkillä, toimintatuokioissa, jne,jne.
Lattialla istutaan korkeintaan aamupiirissä ja nukkarissa (päiväuni-tiloissa).
Ja aina juu niitä löytyy puolipeffaa paljaana kuleksivia hattarapäitä sieltä hoitsujen joukosta kunnes joku sanoo että hei haloo.
Ennen samaa sanottiin farkuista, ja sitä ennen... ja sitä ennen...
Vahvat elämänkouluvibat tulee ihmisestä, joka käyttää jumppavaatteita muualla kuin liikunnassa.
Älä ole kateellinen. Pidän töissä vain stringejä ja miehesi tykkää. Pitäisit itse kropastasi huolta niin ei tarvitsisi olla huolissaan ketä miehesi kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten merinovillakerrastohousutkin on iha jees.
Miksei niitä voi muka pitää jokapaikassa ?
Kivasti näkyy joka kohouma.
Treenihousut on päällysvaate, kerrasto alusvaate. Johtuisikohan vaikka siitä?
Treenihousut ovat jumppavaate, töihin ja muutenkin ihmisten ilmoille on ihan oikeitakin housuja, kuten suorat puuvillahousut tai farkut. Jos jumppahousuja saa pitää töissä, saa kerrastoakin.
Mä oon usein. Pyrin parittamaan pidemmän paidan kanssa ja katson toki, että on tarpeeksi paksua kangasta, ettei näy läpi. Useimmiten oon kuitenki joogamallisisissa urheiluhousuissa, jotka on pepusta löysät ja pohkeista/nilkoista tiukemmat.
Liikkaope
Vierailija kirjoitti:
Vahvat elämänkouluvibat tulee ihmisestä, joka käyttää jumppavaatteita muualla kuin liikunnassa.
Mites beverly hillsin rikkaat? Käyttävät trikoita jatkuvasti tekivät mitä vaan. No ravintolaan parempaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites beverly hillsin rikkaat? Käyttävät trikoita jatkuvasti tekivät mitä vaan. No ravintolaan parempaa päälle.
Jenkit ovat juntteja vaikka rahaa löytyisi. Varakkuus ei automaattisesti tuo hyvää makua, älykkyyttä tai mitään muutakaan.
Keskiluokkainen pariisitar on aina taatusti tyylikkäämpi kuin rikas jenkki.
Esikoisen päiväkoti ryhmässä oli yksi hoitaja jolla oli aina jotkut kireät Gymsharkit ja usein vielä napapaita, että hieman vyötäröä näkyi sieltä välistä. Ja semmoiset hervottomat tekoripset tietty. Jotenkin hassua, vaikka sinänsä päiväkoti on yksi niitä paikkoja jossa pukeutumistyylillä ei oikeasti ole mitään väliä, ei ne lapset välitä mitä aikuisilla on päällä. Onhan semmoiset treenivaatteet varmaan mukavat, helppo kyykkiä lasten kanssa lattialla.
Miehet voi edelleen pukeutua sivistyneesti sopiviin farkkuihin ja paitoihin.
Naiset, jatkakaa pienempien ja tiukempien vaatteiden käyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Hikipöksyt jalassa duunin.
Inha hengittämätön materiaali.
Ne nimenomaan ovat hengittävät. Tietysti ovat.
Itsellänikin on ollut sellaiset töissä, Meillä moni pukeutuu hyvin rennosti ja osa vuoroista alkaa hyvin aikaisin.
Silloin vedetään mukavat vaatteet päälle, työ on kuitenkin vain töimistotyötä.
Minä yhdistän ko housut löysään ja pidempään paitaan sekä ryhdikkäisiin nahkakenkiin. Kukaan ei edes kiinnitä huomiota minkälaiset housut minulla on, mustat trikoot voisivat olla mitkä tahansa trikoot.
Aivan. Mieslääkärit voisivatkin pukeutua tästä lähtien vaikka speedoihin tai man-kineihin (kuva alla)
niillä luulisi jaksavan tiukempiakin diagnooseja pohtia.
https://hurly-burly.com.au/products/blue-mankini