Kuinka joku tulee töihin tiukat vartalonmukaiset TREENIHOUSUT jalassa?
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä lainkaan.
Eivät painijatkaan lähde kauppaan pelkissä painitrikoissa. Eivätkä judokat judogeissa. Miksi ihmeessä fitness-pimuista on ok mennä kauppaan pakarapöksyissä?
Koska l*tkailu on voimaannuttavaa nykypäivänä. Miesten pukeutumiseen on tietenkin tiukat rajat.
Siis häh? Mistä lähtien urheilutrikoot on ollu, joku maksullisen naisen merkki?
Mistä lähtien vartalonmuodot on pitänyt peittää, kun iho niissä on hyvinkin peitossa?
Ihan sama mitkä vartalonmyötäiset housut ne on, voivat aivan hyvin olla vaikka treenitrikoot.
Olennaista on, mitä niiden lisäksi on päällä.
Jos on napapaita tai treenitoppi tai kireä t-paita, niin sitten ei sovi työpaikalle. Jos taas on pidempi ja löysempi, takapuolen ja kamelinvarpaan peittävä paita, tunika, neule yms niin sitten menee siinä missä esim. supertiukat stretch-pillifarkut. Materiaali ei ole se pointti, trikoot on paljon mukavammat päällä kuin farkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä lainkaan.
Eivät painijatkaan lähde kauppaan pelkissä painitrikoissa. Eivätkä judokat judogeissa. Miksi ihmeessä fitness-pimuista on ok mennä kauppaan pakarapöksyissä?
Koska l*tkailu on voimaannuttavaa nykypäivänä. Miesten pukeutumiseen on tietenkin tiukat rajat.
Siis häh? Mistä lähtien urheilutrikoot on ollu, joku maksullisen naisen merkki?
Mistä lähtien vartalonmuodot on pitänyt peittää, kun iho niissä on hyvinkin peitossa?
Älä viitsi, vaikka kangas peittääkin ihon niin ne pimperon muodot pullistelevat puhumattakaan persevakoon liimautuneista kalsareista. Aivan helkkarin törkeän näköistä ja on todella kumma ettei laki puutu tuohon. Osa vielä pistää valkoista läpikuultavaa tai nudea päälle ettei varmasti jää huomaamatta. Onko liikaa pyydetty että julkisella paikalla puhumattakaan töistä pistetään ne housut jalkaan ja jätetään ne sukkikset kotileikkeihin tai klubeille? (tiedän että on myös oikeitakin paksukankaisempia trikoita mutta suurin osa tuntuu olevan näitä kinkkurullakääröjä)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin Googlen kuvahakuun "ICIW" (se on yksi treenivaatemerkeistä) ja en kyllä nähnyt yksiäkään trikoita missään pyllyvaossa. Voitteko kertoa mikä noissa mättää niin paljon, että kuvittelette niiden jotenkin menevän sinne vakoon? Ei se kangas niin käyttäydy. Kokeilisitte edes ennen kuin huutelette.
Useimmat tekee johtopäätöksiä sen perusteella, kun näkevät kaupungilla teinityttöjä tai vanhempia tyrkkypissiksiä vähintään 2 kokoa liian pienissä trikoissa. Kyllä ne trikoot silloin kaivautuu kaikkiin vakoihin, kun ovat niin pahasti liian pienet.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tosi paljon työpaikasta, henk.koht. inhoan että niitä treenitrikoita käytetään arkivaatteina (siis oikeastaan milloin tahansa muulloin kuin urheillessa), töissä tai ei. Vapaa-ajallaan kaikki saavat tietty pukeutua mihin lystäävät, mutta pitäisi jokaisen tajuta että TREENIvaatteet eivät ole esim. tarjoilijan, lääkärin, virkailijan tai opettajan työasu.
Ja tuota kaikkien hokemaa "no kun ne on niin mukavat" - puolustelua en ymmärrä. Ihanko totta ainoa mukava vaatekappale jonka olette ikinä päällenne vetäneet, on treenitrikoot, että muuta vaihtoehtoa ei sitten yksinkertaisesti ole jos haluaa mukavat vaatteet?
Uutisia: farkutkin ovat mukavat jalassa, jos ostaa istuvat ja oikean kokoiset eikä yritä änkeytyä kaksi kokoa liian pieniin. Olemassa on myös muitakin kuminauhavyötäröisiä housuja kuin ne treenitrikoot, jos tuntuu että se vetskari on liikaa. Puuvilla ja pellava ovat mukavia materiaaleja, joista saa siistejä hameita ja sellaisiakin housuja, ettei pyllyn ja pillun jokainen kohouma näy.
Tiedät itsekin kuka tätäkin kommenttia alapeukuttaa..genitaalityrkyttäjät aka huomioh*orat. Nehän näitä paljastelutrikoita eniten ostavat. Oikeat urheilijat käyttävät niitä laadukkaampia ja tyylikkäämpiä.
Joku ihmetteli jos lapsi tarhassa pitää trikoita ja leikki sujuu miksei tarhantätikin voisi. Niin, mieti aikuista naista rehevällä perseellä pyllistelemässä muiden edessä kun noukkii jotain lattialta. Ehkä siksi..eh? Milloin maailmasta tuli joku bordelli katalogi(vain miehille)
Pelästyin, että joku pimatsu oli kuntosalilla ilman housuja, kun nudenvärisissä kainaloon asti vedetyissä trikoissa kyhnytti ison pallon päällä.
Mietin tässä luokanopettajana, että onko siis treenitrikoiden pitäminen kiellettyä liikuntatunnilla? Toki on peittävää paitaa tai pitkä huppari siinä päällä, enkä opeta isoja oppilaita. Mutta pikkuoppilaiden kanssa saatan pitää liikkatunnilla treenitrikoita ja aina en ehdi vaihta niitä pois ennen seuraavan tunnin alkua.
Lähinnä vaihtamisen tarkoitus on opettaa lapsille liikuntavaatteisiin pukeutumista, itse en juurikaan ehdi liikuntatunnilla hikoilemaan.
Minun liikuntahousut ovat trikoita pääasiassa, enkä ala erikseen ostamaan töihin muita ennen kun työnantaja alkaa työvaatteet maksamaan.
Ihmetyttää muutenkin tämä keskustelu, hirveää naisten muotojen kauhistelua ja itsensä peittämiseen vaatimista. Olen itse tarkka tilanteenmukaisesta pukeutumisesta, en esim ikinä päästä lapsia ihmisten ilmoille crocsit jalassa jne enkä itsekään mene kauppaan trikoissa, mutta minulle on yksi ja sama mitä muut tekevät.
Siten, että laittaa kotona ylleen, menee töihin ne yllä, yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Leggarit kirjoitti:
Mä olen kyllä monesti mennyt töihin treenihousuissa. En ole aspatyössä, ja työ vaatii joustavat vaatteet. Tosin ei ne housuina ole vaan sukkiksien korvikkeina, minusta sukkahousut on hiostavat ja ikävät päällä. Eipä ole tullut valituksia tai mitään muutakaan.
Joskus naurattaa nää pöyristymiset. Joo, ei napapaidassa päiväkotiin jne, mutta kyllä se duunipaikka enemmän määrittää pukukoodia kuin puskista huutelijat.
Joskus kannattaa ihan vaihteen vuoksi ihan kuunnella mitä ne huutelee sieltä puskista.
Vaikkapa: voitko pistää jotain perceesi peitoksi kun tarjoilet ruokaa, kiitos. Kamelinvarvastasi ruokapöydän tasolla on ikävä katsella.
Tämä on totta, tuollaisia tarjoilijoita en tykkää katsella. Olen tullut syömään enkä kamelinvarvas-näyttelyyn. Jos sellaisen haluaisin niin netistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytön toimistotyössä. Ovat kuitenkin vähän paksumpaa materiaalia ja paita/villatakki pitkä, niin peittää pepun. En ole missään asiakastyössä ja pukeudun kuitenkin aika asiallisesti.
Jäivät käyttöön aikoja sitten kahdesta syystä:
- minulla oli joku reaktio/tulehdus alapäässä, kun poltteli ja oli todella kipeä. Ikinä syytä ei löytynyt, mutta pahimmillaan en pystynyt käyttämään mitään housuja (olin vain mekoilla ilman alushousujakin). Sen jälkeen pikkuhiljaa rauhoittumisen myötä pystyin käyttämään mukavia trikoita, mutta normaaleja housuja en. Edelleen esim. Farkut ovat ikävän tuntuiset ja muutenkin tuo alapää on herkkä mitä sinne pukee.
- vatsani turpoilee ja menee sekaisin herkästi. Tarvitsen housut, jotka joustavat riittävästi ympärysmitaltaan (ei puhuta senteistä, vaan kymmenestä ja reilusti ylikin sentteinä). Tähän treenitrikoot sopivat loistavasti.Lisäksi meillä töissä ilmastointi pauhaa niin kovalla, että en tarkene siellä hameilla (sukkahousut alla vaivaavat, paitsi paksut puuvillaiset, jotka taas eivät ole siistiä työpukeutumista), tai ohuilla löysillä ja liehuvilla housuilla (siis sellaisilla höyhenenkevyillä, joissa vyötärö ylhäällä, että vatsan turvotus mahtuu).
Joten olen päätynyt paksuihin trikoisiin. Treenivaatteiden materiaali pysyy paremman näköisenä pitkään, eikä nyppyynny, kuten normitrikoo.
Onhan sinulla hajusteeton pyykinpesuaine ja lisähuuhtelut? Ei huuhteluainetta, paitsi korkeintaan etikkaa? Tulee mieleen yhtenä vaihtoehtona allerginen reaktio pyykinpesuaineeseen.
Itse aiheeseen on vaikea päästä kiinni. Varsinkaan en tajua, miten ne lapset kärsii päiväkodissa siitä että tädin housut on teknistä materiaalia.
Muutenkin minulle on aivan yhdentekevää, millaisissa vaatteissa muut kulkevat. Jos on hyvä pylly miehellä tai naisella, niin ei sitä tarvitse pitkän paidan kanssa hävetä. Ja vaikka ei olisi hyväkään pylly, niin pitäköön kaikki ihan sellaisia vaatteita kuin lystäävät. No okei jos toimistolla joku haluaa pyöriä alasti, niin toivoisin että käyttää peflettiä.
Etiketin ymmärrän juhlissa, se luo ihmisille arjesta poikkeavaa tunnelmaa, kun kaikilla on hienot kamppeet. Töissä en kuitenkaan häiriinny kenenkään vaatteista. Fiilikseen vaikuttaa toimiston tilan viihtyisyys, eikä lainkaan ihmisten ulkonäkö. Jos puhutaan nyt siitä että ei ole asiakkaita, joille pitäisi saada tuotteita tai palveluja myytyä. Asiakkaiden mieliksi pitää tietysti olla.
Mitä enemmän virkavuosia, sitä rennommin pukeudun. Nuorena menin jakuissa ja muissa, mutta nyt ei tarvitse enää tehdä keneenkään vaikutusta, joten voin olla vaikka kollarissa ja lökäpöksyissä. Kunhan vaatteet on puhtaat, niin sitten hyvä.
Itse häiriinnyn jos ihmisillä on likaiset hiukset tai eivät käytä hammaslankaa, jolloin henki haisee. Kaipa toisia häiritsee samalla tavalla ne treenihousut. 🤷♀️
Ne ovat mukavat. Kaikkialla ei ole asiakaspalvelua tai muitakaan silmäätekeviä, keitä tarvitsee miellyttää.
Lisäksi naisten farkut ja housut ovat usein epämukavia (tai vaihtoehtoisesti eivät istu hyvin). Miehillä on sallitumpaa pukeutua mukaviin vaatteisiin. Sitten jos sattuu naisena yhtään enemmän treenaamaan, niin aika monet vaatteet ei istu ja on epämukavia.
Naisilla voi myös kuukautiskierron mukaan olla vaiheita, että ei ole kiva jos housut puristaa.
Treenihousuja pitävät usein hyväkroppaiset naiset. Miten se tuntuu, että hyväkroppainen ei saisi käyttää mitään itselleen imartelevaa ilman, että hänet täytyy haukkua ja nolata? Usein vielä toisten naisten toimesta. Miespe-r-vot sitten täällä tum-p-uttaa aivan reikä päässä. Antakaa niiden naisten olla rauhassa.
On ne kamalat katsoa, kun niiden sisään on tungettu maitovalas. Nahka roikkuu joka poimussa, pöksyt löllyy vaikka liike on pysähtynyt aikaa sitten.
Mutta kun sorja muodokas kiinteä nainen pukee sellaiset, voi silmä lepää. Sitä ihanuutta voisi katsella ikuisuuden.
Hitto on metripersevalaan elämä tuskaa!!!
Koko ajan pitää kytätä muita naisia ettei niillä ole hurjat kropan esittelyt päällä kun itse syödään jotain mansikkapekonikermaleivosta!
Vierailija kirjoitti:
Leggarit kirjoitti:
Mä olen kyllä monesti mennyt töihin treenihousuissa. En ole aspatyössä, ja työ vaatii joustavat vaatteet. Tosin ei ne housuina ole vaan sukkiksien korvikkeina, minusta sukkahousut on hiostavat ja ikävät päällä. Eipä ole tullut valituksia tai mitään muutakaan.
Joskus naurattaa nää pöyristymiset. Joo, ei napapaidassa päiväkotiin jne, mutta kyllä se duunipaikka enemmän määrittää pukukoodia kuin puskista huutelijat.
Joskus kannattaa ihan vaihteen vuoksi ihan kuunnella mitä ne huutelee sieltä puskista.
Vaikkapa: voitko pistää jotain perceesi peitoksi kun tarjoilet ruokaa, kiitos. Kamelinvarvastasi ruokapöydän tasolla on ikävä katsella.
Niin, naseva kommentti meni hukkaan mikäli minulle tarkoitit. Ei näy takamus, ei kamelinvarvas, polvet joskus. (Niinkuin näkyisi peittävämpiä sukkahousujakin käytettäessä.) Eikä työni sisällä asiakaskontakteja.
Pöytään tarjoillessa en muuten kyllä pitäisi farkkujakaan.
Kauaksi on tultu siitä kun eräässä ministeriössä "vääränlaista" pukua katsottiin vinoon. Samoin kaivarin jonoa kommentoitiin kulduurin muutoksesta.
Sporttivaatteet ovat edelleen kuuminta muotia. Siksi
Eikö ap ole kuullut toimistoverkkareista? Ovat hotinta hottia niin New Yorkissa, Lontoossa, Tokiossa kuin Pariisissa.
Vastaus:
Siksi koska trendikkäät, muoviset KARDASHIANIT. Koko maailma kopsii niitä.
Ne menee miljoonabisnesmeetingeihin treenitrikoissa tai pyöräilyhousuissa, joskus vetävät bleiserin siihen päälle. Jalassa tennarit useimmiten.
Camel toe on muodikasta ja miehet tykkää. Sen vuoksi ;)
Jos naisen "pitää" valita, että miellyttääkö toisia naisia vai suurinta osaa miehistä, niin itse ainakin valitsisin suurimman osan miehistä.
Eihän se sen trikoohousuisen ongelma ole, jos toiset naiset siitä suuttuvat, teidän suuttujien ongelmahan se on. :D
Nimenomaan päiväkotiin soveltuu. Joustavat, helppo kumarrella. Ulkoiluun ja sisähousuiksi.