Erilaiset äidit - nyt on hieno perhe.
Miks mua jollain tapaa "kauhistuttaa" tuommonen elämä missä kaikki on uutta ja kiiltävää ja viimesen päälle valmiiks suunniteltua...
Kommentit (26)
Nuo kiiltokuvaperheet on kieltämättä jokseenkin pelottavan olosia. Kaikki on jotenkin liian täydellistä ollakseen totta. Vaatii varmasti hirmuisesti ylläpitää tuommosta elämäntyyliä.
En pahemmin katsonut ohjelmaa, kuuntelin vain, mutta kuulemani perusteella tykästyin perheeseen. :) Mielelläni olisin tuollaisten ihmisten ystävä, oli sitä varallisuutta tai ei!
Voi tuota sä-passiivin käyttöä... argh
No voi hemmeti teitä...? Asunto oli ihan siisti eikä mikään täydellinen. Asuisin mielelläni. Minkälaisia törkymöykkyjä te ootte jos teistä tuo on "liian" siisti??
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 20:54"]
Miks mua jollain tapaa "kauhistuttaa" tuommonen elämä missä kaikki on uutta ja kiiltävää ja viimesen päälle valmiiks suunniteltua...
Mistä tiedät että viimeisen päälle suunniteltua ja kaikki uutta? Jospa tavaroista on vaan pidetty hyvää huolta niin ne säilyy...? Mitä ihmeen mettäläsiä te av mammat oikeen ootte...?
Eihän täällä kukaan ole puhunut liian siististä yhtikäs mitään. Luetun ymmärtäminen taitaa nyt tökkiä ja pahasti.
Voiko katsoa netistä katsomosta? EI ole telkkaria..
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 21:59"]
Eihän täällä kukaan ole puhunut liian siististä yhtikäs mitään. Luetun ymmärtäminen taitaa nyt tökkiä ja pahasti.
Niin sulla taitaa tökkiä..., voi huoh...."liian täydellinen" on toki eri asia ku siisti...
Tekis hyvä jumala jotain noille viiksille ja kulmakarvoille.. kun ei pitäis ainakaan rahasta olla kiinni.
Katsoin juuri jakson, ja täytyy kyllä sanoa, että tykästyin kyllä heti! Oli ihanan rempseä äiti ja kauniit tyttäret. Minäkin aivan hyvin voisin kuvitella ystävystyä juuri tämänlaisen naisen kanssa. Ja minun mielestä talo oli kyllä tosi hieno!
Mikä tuossa nyt oli niin ihmeellistä? Tavallinen, mukavan oloinen perhe. Pariskunta ja babyshowerin naiset olivat aika samanlaisia, kuin omassa ystäväpiirissäni.
14:lle tiedoksi, että noille pigmenttiviiksille ei oikein voi mitään. Monilla on raskausaikana niihin taipumus. Ohjelman äiti näytti viihtyvän aika lailla meikittömänä, eikä kokenut tarpeelliseksi peittää hyperpigmentaatioalueita pakkelikerroksella. Usein ongelma menee lapsen synnyttyä ohitse.
Missä ihmeen kerrostalolähiössä toi Vappu Pimiä käy aina välillä keinumassa ja höpöttelemässä? Perhe kuitenkin asuu selvästi ihan toisenlaisella alueella omakoti-, pari-, tai rivitalossa.
Voi miten hieno tukka tolla vastasyntyneellä! Vau :)
ihan hieno perhe on kaksi aikuista.
Ihanat lapset. Kaunis, viihtyisä koti. Kannustava ystäväpiiri.
Mulla särähti, kuinka nainen puhui kehostaan. Kaunis nainen, kroppa ollut myllerryksessä viime vuosina raskauksien ja imetysten myötä. Kyllä se saakin näkyä, eikä suinkaan rumenna. Hienoa oli motivaatio taas pitää kunnostaan huolta. Se on hyvä sijoitus jo oman hyvinvoinnin kannalta :)
Miten niin "nyt"? Näähän on ekan tuotantokauden uusintoja, tuli syksyllä avalta :D
Joillekkin se raha on kaikki kaikessa.