Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varma kesän merkki on spandextorpedot

Vierailija
31.05.2026 |

Setämiehet ovat siirtyneet laturaivoamisesta veret suussa pyöräilyyn. Ja pukuna ehdottomasti spandexkondomi. 

Miksi, oi miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spandexit eivät ymmärrä että kevyen liikenteen infra on tehty matalille 5-15 km/h nopeuksille ja että siellä liikkuu ihmisiä laidasta laitaan, alkaen taaperoista. Spandexien 30-40 km/h vauhdit ovat tolkuton ylinopeus. Sama kuin jos autolla ajaisi keskellä kaupunkia 100 km/h.

Vierailija
2/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantiepyöräily on pellein laji mitä on, nuo makkarankuoreen ahtauneet obeesit setämies ressukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spandexit eivät ymmärrä että kevyen liikenteen infra on tehty matalille 5-15 km/h nopeuksille ja että siellä liikkuu ihmisiä laidasta laitaan, alkaen taaperoista. Spandexien 30-40 km/h vauhdit ovat tolkuton ylinopeus. Sama kuin jos autolla ajaisi keskellä kaupunkia 100 km/h.

Täsmälleen

Vierailija
4/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi inhosin näitä mutta nyt olen toivottanut heidät tervetulleiksi sillä voisivat ajaa siihen koiran hihnaan niin oppii koirien omistajat pitää se lyhyenä. Harmi että olen köyhä sillä voisin antaa 1000e puhtaana käteen sille joka sellaisen tempauksen tekee.

Vierailija
5/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin tänään 10 km lenkillä mammapyörälläni :)

Vierailija
6/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistetty jalankulku- ja pyöräilytie ei ole mikään pyöräilijäin kilpaharjoitteluareena.

Vierailija
7/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa -ilmiöt. Muualla maailmassa ajoneuvon paikka on ajoradalla eikä kävelytiellä.

Vierailija
8/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi inhosin näitä mutta nyt olen toivottanut heidät tervetulleiksi sillä voisivat ajaa siihen koiran hihnaan niin oppii koirien omistajat pitää se lyhyenä. Harmi että olen köyhä sillä voisin antaa 1000e puhtaana käteen sille joka sellaisen tempauksen tekee.

Täältä lentää toinen tonni! Joku saisi käteen siis 2 tonttua!

Vierailija
9/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden pitää ajaa niin pirun lujaa 

Vierailija
10/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli varmaan parikymmentä spandexohjusta vallanneet vastaantulevan autokaistan. Oli hieman autojonoa perässä.. miksi pitää ajaa rinnakkain, eiks voi mennä jonossa jos pitää autokaistalle päästä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä