Varma kesän merkki on spandextorpedot
Setämiehet ovat siirtyneet laturaivoamisesta veret suussa pyöräilyyn. Ja pukuna ehdottomasti spandexkondomi.
Miksi, oi miksi?
Kommentit (10)
Maantiepyöräily on pellein laji mitä on, nuo makkarankuoreen ahtauneet obeesit setämies ressukat.
Vierailija kirjoitti:
Spandexit eivät ymmärrä että kevyen liikenteen infra on tehty matalille 5-15 km/h nopeuksille ja että siellä liikkuu ihmisiä laidasta laitaan, alkaen taaperoista. Spandexien 30-40 km/h vauhdit ovat tolkuton ylinopeus. Sama kuin jos autolla ajaisi keskellä kaupunkia 100 km/h.
Täsmälleen
Aluksi inhosin näitä mutta nyt olen toivottanut heidät tervetulleiksi sillä voisivat ajaa siihen koiran hihnaan niin oppii koirien omistajat pitää se lyhyenä. Harmi että olen köyhä sillä voisin antaa 1000e puhtaana käteen sille joka sellaisen tempauksen tekee.
Mäkin olin tänään 10 km lenkillä mammapyörälläni :)
Yhdistetty jalankulku- ja pyöräilytie ei ole mikään pyöräilijäin kilpaharjoitteluareena.
Vierailija kirjoitti:
Spandexit eivät ymmärrä että kevyen liikenteen infra on tehty matalille 5-15 km/h nopeuksille ja että siellä liikkuu ihmisiä laidasta laitaan, alkaen taaperoista. Spandexien 30-40 km/h vauhdit ovat tolkuton ylinopeus. Sama kuin jos autolla ajaisi keskellä kaupunkia 100 km/h.
Vain Suomessa -ilmiöt. Muualla maailmassa ajoneuvon paikka on ajoradalla eikä kävelytiellä.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi inhosin näitä mutta nyt olen toivottanut heidät tervetulleiksi sillä voisivat ajaa siihen koiran hihnaan niin oppii koirien omistajat pitää se lyhyenä. Harmi että olen köyhä sillä voisin antaa 1000e puhtaana käteen sille joka sellaisen tempauksen tekee.
Täältä lentää toinen tonni! Joku saisi käteen siis 2 tonttua!
Miksi niiden pitää ajaa niin pirun lujaa
Tänään oli varmaan parikymmentä spandexohjusta vallanneet vastaantulevan autokaistan. Oli hieman autojonoa perässä.. miksi pitää ajaa rinnakkain, eiks voi mennä jonossa jos pitää autokaistalle päästä??