Erilaiset äidit - nyt on hieno perhe.
Miks mua jollain tapaa "kauhistuttaa" tuommonen elämä missä kaikki on uutta ja kiiltävää ja viimesen päälle valmiiks suunniteltua...
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 22:16"]
Voi kattoo, tässä linkki http://www.katsomo.fi/?treeId=33011085
[/quote]
kiitos. Mikä on kyseisen perheen sukunimi? Jakson numero?
Hah. Tää oli se perhe, josta joku AV-mamma syksyllä hehkutti, kuinka alfakomistus tai vastaavaa tuo mies on ja miten sillä on ruma vaimo. Teki aiheesta keskustelunkin.:D Muistaako joku?
Juu, ovat kyllä fiksun ja tasapainoisen oloinen perhe, vähän toista maata kuin viime viikon jakson. Ja kyllähän tuo mies on komea. = )
Naisella on viikset. Muuten ihan tavallinen ja hyvintoimeentuleva perhe. Sitä mä ihmettelin, miten sille naiselle koko ajan neuvolassa mäkätettiin painonnoususta, kun eihän se ollut edes lihonut raskausaikana.
Ihana perhe oli ja parisuhde tuntui olevan todella tasapainoinen. Tuollainen miehen viikot poissa -työ vaatii vaimolta todella paljon, mutta ei hän sitä kovin näyttänyt stressaavan. Teille ihmetteleville, äiti näytti käyvän Vuosaaren neuvolassa eli omakotitalonsa oli ilmeisesti jollain Vuosaaren ihanista laajoista omakotitaloalueista. Kyllä, niitäkin täällä riittää :).
Eikös toi ollut ihan todella tavallinen perhe? Minä tunnen montakin "täydellisempää" - vai oliko tämä aloitus perheenäidin itsensä tekemä...?
munkin mielestä tää oli ihanin perhe mitä koko ohjelmassa nähty :D ja upea koti heillä oli! ihanan valoisa :) ja ihan normi siisti mun mielestäni :)