Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kokee tänään melkoisen yllärin.

Vierailija
19.06.2013 |

Eli löysin mieheni treffi ilmoituksen ilman kuvaa netistä. Tekaisin oman profiilin ja olemme nyt deittailleet netissä.Tänään sitten tapaamme livenä. Saas nähdä mitä mies tuumaa. Olen saanut miehestäni esiin aivan uusia puolia joista hän on kertonut minulle netissä. Minulle hän ei ole niistä koskaan oikeasti puhunut.Jotenkin näen  että tämä voisi tuoda meidän suhteeseen jotain uutta. Vihainen en osaa enään olla vaikka alkuun järkytyin. Mieheni kertoman mukaan olen ensimmäinen jonka hän tapaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudu oikein nätiksi ap ja menet innostuneena paikalle ;)

Vierailija
22/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 14:34"]

Onkohan se sittenkään sun mies...

[/quote]

Samaa ajattelin. Ja sitten tarina menisi täydellisesti että ap:n mies sattuisi sattumalta kulkemaan treffipaikan ohi ja löytämään vaimonsa treffeillä vieraan miehen kanssa.

[/quote]

Toinen skenario on se, että mies ei usko, että tämä on ap:n asettama ansa ja alkaa paikalle saavuttuaan esittää olevansa paikalla vahingossa ja ihmettelee, miksi vaimo on pyntättynä jossain kahvilalla ikään kuin seuraa odottamassa ja näin kääntääkin kaiken vaimon niskoille.

Oikeasti en usko tämän aloituksen todenperäisyyteen.

nro 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitenkä vaimot aina pystyy katsomaan "miehen sivuhistoriaa"?

Meillä ainakin omat henkilökohtaiset kannettavat, joihin toisella ei asiaa.

Onko teillä siis yhteinen kone käytössä vai miten?

Vierailija
24/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä jokainen haluaa nähdä kuvan treffikumppanistaan etukäteen. Vaihdoitteko kuvia ap miehesi kanssa ja otitko jonkun kuvan netistä tms?

Vierailija
25/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin ap, mies saisi mennä treffeilleen ihan keskenänsä. Mä vaihtaisin sillävälin lukot... :D Vois sitte muuttaa jonkun nettideitin kainaloon samantien mun puolesta.

Vierailija
26/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menis noin nopsaan treffeille. Testaisin lisää. Taitaa miehesi kalastella niitä nuoria typyköitä sieltä verkoista. Kuten kaikki muutkin. 

Vierailija
27/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 14:27"]

Eli löysin mieheni treffi ilmoituksen ilman kuvaa netistä. Tekaisin oman profiilin ja olemme nyt deittailleet netissä.Tänään sitten tapaamme livenä. Saas nähdä mitä mies tuumaa. Olen saanut miehestäni esiin aivan uusia puolia joista hän on kertonut minulle netissä. Minulle hän ei ole niistä koskaan oikeasti puhunut.Jotenkin näen  että tämä voisi tuoda meidän suhteeseen jotain uutta. Vihainen en osaa enään olla vaikka alkuun järkytyin. Mieheni kertoman mukaan olen ensimmäinen jonka hän tapaa.

[/quote]

Mä löysin oman miehen profiilin ihan kuvien kera 1,5 vuotta sitten:) Tiesin mikä häneen vetoaa ja tein oman profiilin sopivalla kuvituksella, 5 minuuttia ja otti yhteyttä!! Viestiteltiin hetki ja sitten oli mulle vihainen kun tajusi että se olin minä - miten mulla muka oli profiili sellaisessa paikassa?? No, tuosta käytiin sitten kunnolla asioita läpi ja yhdessä ollaan onnellisina edelleenkin - ei vaikuttanut niin hirveästi tähän avioliittoon:D Pystyi todistamaan että oli lopettanut kaikki viestittelyt heti kun oli alettu sopimaan treffejä....

Vierailija
28/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 14:27"]

[/quote]

Mä löysin oman miehen profiilin ihan kuvien kera 1,5 vuotta sitten:) Tiesin mikä häneen vetoaa ja tein oman profiilin sopivalla kuvituksella, 5 minuuttia ja otti yhteyttä!! Viestiteltiin hetki ja sitten oli mulle vihainen kun tajusi että se olin minä - miten mulla muka oli profiili sellaisessa paikassa?? No, tuosta käytiin sitten kunnolla asioita läpi ja yhdessä ollaan onnellisina edelleenkin - ei vaikuttanut niin hirveästi tähän avioliittoon:D Pystyi todistamaan että oli lopettanut kaikki viestittelyt heti kun oli alettu sopimaan treffejä....

[/quote]

22 jatkaa - en enää muista miten tuonne sivustolle päädyin mutta luultavasti miehen kone oli auki ja lainasin sitä luvalla (kuten meillä puolin ja toisin tehdään) ja sivuhistoriasta löytyi osoite ja käyttäjänimi. Siitä sitten haulla katsomaan minkänäköisiä kuvia löytyy jne. Periaate meillä on se että koneelta ei pitäisi löytyä mitään mitä toinen ei voisi katsoa vaikkei siellä käydäkään - kuin luvan kanssa.

Vierailija
29/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 16:37"]

Jos oisin ap, mies saisi mennä treffeilleen ihan keskenänsä. Mä vaihtaisin sillävälin lukot... :D Vois sitte muuttaa jonkun nettideitin kainaloon samantien mun puolesta.

[/quote]

Miten käytännössä vaihdat lukot? Kerrostalossa ei käy noin vain eikä se lukkoseppä omakotialueellakaan istu autossa odottelemassa miehesi poistumista.

Vierailija
30/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 16:37"]

[/quote]

Miten käytännössä vaihdat lukot? Kerrostalossa ei käy noin vain eikä se lukkoseppä omakotialueellakaan istu autossa odottelemassa miehesi poistumista.

[/quote]

No vaikka rikkoo sen lukon. Kertoo, että hävitti avaimen missä avaimenperässä osoite. Tai keksii jonkun muun tekosyyn. Yleensä jostain aina löytyy päivystävä lukkoseppä, joka pystyy vaihtamaan lukon samantien. Löytyy yleensä ihan valmiina muutama ns. villi sarja ihan tuollaisia varten. 

Tai laitattaa vaan vaikka varmuuslukon hätätyönä. Vaihtoehtoja riittää kyllä. 

Vierailija
31/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyykö miehesi sinkkuna vai onko hän rehellisesti kertonut olevansa parisuhteessa?

Vierailija
32/35 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:25"]

Okei, eli täähän olikin vaan pelkkä pahainen provo, koska ap häippässyt taajuuksilta. Pettynyt. :((((

[/quote]

jos be ob vielä dellä treffeillä?

Vierailija
33/35 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjauduin joskus puutteessani treffipalstalle. Tosi paljon oli tuttuja perheenisiä. Omaa miestä ei saa sieltäkään. Olen erehtynyt naimisiin aseksuaalin tai kaappihomon kanssa. Toistaseks vuoden ilman seksiä ja seuraa, paitsi omaa miestä joka ei katso eikä koske. kotona kökötää kyllä, ettei viitsi petelläkään. Olis voinut kertoa ennen avioliittoa tai mitään sitoutumista! Vaikeeta se oli aina, mutta ede sjotain. nyt ollaan kämppiksiä ja minä naimissa paremman puutteesta (en lie häävi itekään) ja lasten takia.

Pitäiskö erota seksin takia? Muuten ilman loppu ikä?

Vierailija
34/35 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 34, itse en alkaisi vuosia olemaan tuollaisessa suhteessa.

Mihin ap hävisi? Olisi kiva kuulla, mitä siellä tapahtui!

Vierailija
35/35 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähti sen nettitreffin mukaan :) tämä oli pelkkä provo, ettekö jo tajua? hah, kaikenlaisia se maa päällään kantaa. Jos oikeesti olis tosijuttu ei tänne kirjoittelisi ja varmaan ihan raivona asiasta olisi. Minulle jos ukosta olisi tuollainen paljastunut olisin kaikkine koneineen lempannut pihalle ja siellähän olisi deittaillut ihan ilman minua :) vapaitakin vielä löytyy onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme