Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihava nainen bikineissä kerää kehuja rohkeudestaan, mutta lihava mies ilman paitaa ei?

Käyn ahon laitaa
25.07.2020 |

Alkakaahan selittää!!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paidaton mies uimarannalla? Ei se siellä haittaa.

Huomaatko eron? Mies ei haittaa, nainen on rohkea.

Ap

Ei jumankauta. En ole sanonut niin. Se että lihava henkilö on rannalla bikineissä tai uimahousuissa niin se ei ole rohkeutta. 😄

Voihan se olla siinä mielessä rohkeutta että nainen voi joutua haukutuksi. Miehiin ei kiinnitetä huomiota samalla tavalla joten he voivat olla rauhassa kuten on monta kertaa sanottu.

Eri

Vierailija
62/66 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kaipaavat ihailua, ihan sama onko se ulkonäöllä "ansaittua" vai täysin perusteetonta. Täytyy yrittää keksiä tekosyy ihailulle omasta ylivertaisesta rohkeudesta silloin, kun sitä ihailua ei saa ulkonäöllä.

Se on ok jos oma mies ihailee. Muiden ihailulla ei ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota sä ne läskit niin jää nätit meille. Tehdään tahtosi mukaan, ei haittaa

Vierailija
64/66 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paidaton mies uimarannalla? Ei se siellä haittaa.

Huomaatko eron? Mies ei haittaa, nainen on rohkea.

Ap

Ei jumankauta. En ole sanonut niin. Se että lihava henkilö on rannalla bikineissä tai uimahousuissa niin se ei ole rohkeutta. 😄

Voihan se olla siinä mielessä rohkeutta että nainen voi joutua haukutuksi. Miehiin ei kiinnitetä huomiota samalla tavalla joten he voivat olla rauhassa kuten on monta kertaa sanottu.

Eri

On monta kertaa sanottu, mutta vain naisten suulla. Naiset ämmäspleinaavat, että miehiä ei haukuta. Pitäisikö miestenkin kertoa naisten puolesta, että naisia ei kukaan hauku?

Vierailija
65/66 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää teitä miehiä alkamasta kehumaan toinen toisianne? Muilta naisilta ne lihavat naiset bikineissään kehuja pääasiassa saavat. Kukaan ei kiellä miehiä kehumasta toisia miehiä.

Vierailija
66/66 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lihavia naisia haukutaan ja syyllistetään lihavuudestaan, lihavia miehiä ei. On lähinnä oletus että he uskaltavat näyttäytyä.

Miten niin lihavia miehiä ei syyllistetä?

Kyllä mieheni saa ainakin lääkärissä aina kuulla lihavuudestaan ja on hän kavereiltakin saanut vaikka minkälaisia kommentteja.

Lihava mies on huumorihahmo. Luuletko, että kukaan haluaa oikeasti olla huumorihahmo, vaikka nauraisikin mukana?

Ja mieheni ei todellakaan halua kulkea missään ilman paitaa. Se on hyvin pieni vähemmistö, joka sitä tekee.

Kyllä sitä ihan yleisesti pidetään lihavaa naista enemmän syntipukkina kuin lihavaa miestä. Naisen on tärkeämpää pitää huolta kehostaan kuin miehen.

Tästä perusteluja ja syitä on tullut jo keskustelun alussa.

Ei miehet niitä paineita luo vaan naiset itse.

Minä olen ollut ylipainoinen jo vuosia ja olen nainen. Ei minua miehet rannalla paheksuvasti katsele tai ylipäänsä katsele vaan toiset naiset. Tosi surullista.

Miehet ei tee tuollaista toisilleen.

Minua ovat kyllä miehet kommentoineet painosta ihan pikkutytöstä lähtien. Vaikken edes ollut lihava mutta en ole koskaan ollut ”timmi”.

On miehiä jotka pitävät pulleammista mutta yleensä nämä toiset pitävät enemmän meteliä siitä miten pitäisi laihduttaa tms. Palstallakin täällä on vähän väliä valitusta lihavista naisista ja siitä miten pitäisi laihduttaa, eli ihan turha väittää että muka naiset luovat tätä itse tyhjästä.

Niin ja hyvin usein palstalla miehet valittaa, että MITÄÄN muuta he eivät naiselta vaadi kuin että ei ole läski.

Ja jos jotain naista ei miehet lähesty, ensimmäinen kysymys joka kerta on: "oletko lihava?" Ja tinderissä tulee lähestymistä vain läskeiltä naisilta. Nää on ne vakioulinat, joita on kuultu vuodesta toiseen.

Että kyllä se naisten lihavuus nyt vaan näyttää miehiä paljonkin harmittavan, vaikka miehissä on ihan yhtä paljon ylipainoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi