Mikä klisee, jota toitotetaan joka puolella ei mielestäsi pidä ollenkaan paikkaansa?
Kerro esimerkkejä, miten oikeasti elämässä asiat ovat.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero. Ehkä tää on Dannyn teesi.
No
Olen kyllä itse, ainakin osittain samaa mielä, sen jälkeen kun nainen tai mies on ylittänyt sanotaanko ny vaikka 30 ikävuoden rajapyykin. Tarkoitan, että jos minun pitäisi laittaa ikäjärjesykseen kuvat nuorimmasta vanhempaan ennestään minulle tunemattomista naisista, jotka olisivat iältään vaikkapa 28, 35 ja 41 niin en minä ainakaan uskaltaisi lyödä vetoa, että onnistuisin tässä sinänsä yksinkertaisessa asiassa.
Näin kuvan 65-vuotiaasta pariskunnasta. Nainen näytti nelikymppiseltä ja luulin miestä hänen isäkseen.
Ihmiset ikääntyvät täysin eri tahtia.
Ikä ja ikääntyminen ovat paljon muutakin kuin ulkoinen olemus ja se miltä valokuvassa näyttää.
Juuri näin. Valokuvat valehtelevat paljon.
Ja keskimäärin 65v on paljon lähempänä raihnautta ja kuolemaa kuin 40v. Tämä nyt vaan on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä, että monien mielestä pitää osata olla yksin.
Katsokaapa ympärillenne missä tahansa iltaravintolassa tai teatterissa tai konsertissa. Näkyykö paljonkin iloisen näköisiä yksin liikkeellä olevia.
Tuo sanonta tarkoittaa sitä että ei ole heti pulassa eikä elämä hajoa palasiksi jos joutuu olemaan yksin .
Niitä vaiheita elämässä monille väistämättä tulee.
Eihän se sitä tarkoita että pitää mennä elokuviin yksin vaan sitä että voi mennä jos on tarpeeksi kiinnostava eikä seuraa yksinkertaisesti ole tarjolla.
Pitkäaikainen yksinäisyys niin ettei kertakaikkiaan ole ketään on tietenkin raskasta suurimmalle osalle ihmisistä.
"Lapset ovat niin viattomia ja aitoja"
Eivät ole. Moraali kehittyy, jos kehittyy, vasta noin kouluikäisenä. Sitä ennen lapset valehtevat ja huijaavat täysin ilman katumusta, ja teeskentelevät häikäilemättä oman etunsa puolesta. Kaikille lienee esim tuttu tilanne kun taapero kaatuu, katselee ympärilleen, ja päättää esittää itkua vasta jos näkee vanhempansa. Mikäli kukaan ei ollut näkemässä, ei itkua tarvita.
Samoin väitetty aitous on tosiaan yhtä aitoa kuin papukaijalla. Lapsethan vain toistelee kuulemiaan asioita ilman suodatinta. Ei siinä ole mitään aitoutta takana, vaan aivoton kopiointi.
Ihmetyttää ylipäätään tämä lasten glorifiointi.
Kun äiti voi hyvin niin lapset voi hyvin.
Kun tällä perustellaan bilettämistä joka viikonloppu, omia harrastuksia joka päivä, lapset on kokoajan mummolassa. Miestä vaihdetaan sukkana, koska edellisen kanssa äiti ei voinut hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen pitää olla yksin, koska muuten ei käsittele eroa ja hyppää vain laastarisuhteeseen.
Oikeassa elämässä kannattaa kohtuullisessa ajassa suunnata eteenpäin. Parhaat helmet eivät kauaa sinkkumarkkinoilla pyöri. Ero pitää tietenkin käsitellä, mutta täysin valmis ei tarvitse ihmisenä olla, että voi aloittaa uuden suhteen. Ja se uusi suhde voi vallan mainiosti olla vakaa, kestävä ja onnellinen.
Ei. Kiireinen ottaa mitä sattuu saamaan, sellainen joka pystyy olemaan yksin malttaa odottaa oikeasti sopivaa. Jos ei pysty olemaan onnellinen ilman suhdetta, ei ole oikeasti onnellinen. Aikuisen pitää pystyä olemaan tasapainoinen myös omassa seurassaan. Väen vängällä suhteeseen hinkuvat eivät ole mitään helmiä.
"In a relationship, you need somebody who's gonna call you out, not someone who's gonna let everything slide. You need someone who doesn't want to live without you, but can. Not somebody that is dependent, but somebody who's stronger with you. A relationship is two people, not one."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa, vai miten se nyt meni.
No ei kyllä aja kaikkia. Nuorena oli aikamoinen trauma, kun oli kauniita naisia edessä haarat levällään, eikä itsellä ollut halua. Monta kertaa on tarjottu, mutta kertaakaan ei ole onnistunut. En ole siis katkera, olen saanut naista mutta se olin minä, joka ei kyennyt antamaan miestä. Kiva on ollut kuunnella niitä suvun "no joko niitä lapsia on laitettu alulle"-juttuja. Puhumattakaan kun lähes jokainen nainen ajattelee, että koska olen mies niin vain vavoin kykenen pitämään haluni kurissa. Just joo. Mies joka ei halua naista (eikä miestä tai mitään muutakaan) seksuaalisesti vie noin ajattelevalta naiselta uhriaseman. Vaikea tilanne. Ajattellaan, että mieheltä voidaan vaatia yhtä ja toista, koska mies on se palkinnon perässä. Sitten jos ei ole, niin mies-nais-suhteet alkavat vaikuttaa aivan absurdeilta. Nöyrtyminen ei kiinnosta, koska palkintoa ei ole.
Miksi ala peukkuja?
En ole kirjoittaja mutta mies kuitenkin
Voin ymmärtää tämän tekstin
Monesti tuntuu et mies on hirveässä suoritus paineessa nykymaailmassa jos ei seksi heti onnistu niin byebye ja maine leviää onnettoman tuhkamunana
Esim eräs mies jolla oli pieni niin oli yhden naisen Kaa joka suulas suustaan niin nyt sen tietää kaikki ja miettikää mikä ahdistus
Alapeukut on ansaittu sillä, että ko. naisvihaaja tekee omasta haluttomuudestaan naisten ongelman ja heittelee aivan käsittämättömiä ääliömäisyyksiä malliin "uhriasema" ja "palkinto". Aivan kuin naisilla ei olisi mitään arvoa ihmisinä ja kumppaneina, manipuloivat vaan miehiä käyttämällä seksiä välineenä. Voi yök ja tuplayök. Ei aseksuaalisuudessa ole mitään vikaa, naisvihassa on.
Vastakohdat viehättää. Eli pitkä hoikka kaunotar kiinnostuu aina lyhyestä lihavasta kaljusta miehestä?
"kyllä säkin vielä jonkun löydät" = 31 v ikisinkkuna, ei mitään lähelläkään seurustelua.
"kyllä kaikki vielä helpottaa/asiat kääntyy aina lopulta hyvin" =16-vuotiaasta masentunut ja haluan edelleen k uolla joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Missä perussuomalaiset siellä vilppi ja rikos.
Tämä ei pidä paikkaansa mitenkään, harvoin mailmasta löytyy rehellisempiä ja enemmän isän maalaisempia ihmisiä.
Ihan vain uteliaisuudesta kyselen alapeukuttajilta. Oletteko todellakin sitä mieltä että tämä klisee pitää paikkansa? Vai miksi alapeukutatte?
"Hyvyys voittaa lopulta aina."
Miksi sitten se mulkuin mulkero johtaa sitä sinunkin puulaakiasi?
"Työllä rikastuu" ja "Köyhyys laiskistaa"
Karma is a bitch -tai sitten ei.
Löydät kyllä jonkun, kun lakkaat etsimäistä -hahhah, lakkasin 10 vuotta sitten etsimästä ja tässä sitä sinkkuna mennään
"Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa", "tee toisille niin kuin tahdot toisten tekevät sinulle" jne.
Olen aina kohdellut toisia ystävällisesti ja tasapuolisesti. Itse olen saanut pelkkää koulukiusaamista ja irvailua.
Kotimainen nauta on ilmastovalinta
Sanotaan, että työssäkäynti kannattaa aina/on parasta sosiaaliturvaa, mutta enpä tiedä.
Minun oli pakko hankkia auto, koska julkinen liikenne väheni yhtäkkiä niin rajusti etten päässyt enää töihin kunnolla (teen vuorotyötä). Nyt toki pääsen töihin, mutta maksan pysäköinnistä (vie pahimmillaan tunnin bruttopalkan per päivä) ja muista auton kuluista tottakai myös. Kalliiksi tulee, mutta minkäs teet? Koronan takia työpaikkoja ei noin vain vaihdella.
Käteen jää vuokran ym. pakollisten menojen jälkeen vähän enemmän kuin sossun elätti saisi kuussa. Ei tässä ole minusta mitään järkeä
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero. --
Tämä! Kyrsii aivan törkeästi. :D
Rautalankaa kyseisen fraasin toistelijoille: ikä ei siis ole "vain" numero, pahvi, vaan se ..tun numero kuvaa aikaa, joka on kulunut syntymästäsi tähän hetkeen, ja kertoo esim. tulevalle kumppanille tai työnantajalle oleellisia asioita henkilöstäsi. Vaikka tuntisit itsesi vielä eläkkeelläkin parikymppiseksi, et ole, ja sulla on elinikää enimmillään se parikymmentä vuotta jäljellä.
"Kaikki koronaoireiset testataan."
Ei ole testattu ainakaan multa vaikka saikulla sain silti olla.
Vierailija kirjoitti:
Leijonaäidin ylistäminen lapsesta huolehtivaksi ja "hyväksi" äidiksi. Leijonaemo antaa uuden uroksen tappaa pentunsa ja tekee sen kanssa uudet pennut. Tämä tulee aina mieleen kun joku ylpeänä kehuskelee olevansa oikea leijonaemo.
Eihän leijonaemo "anna" tappaa poikasiaan vaan urokset vaanivat niitä kun emot ovat esimerkiksi saalistamassa. Emot kyllä puolustavat poikasiaan mutta eivät aina siihen pysty. Kun emolla ei ole edellisiä pentuja, se tulee uudestaan kiimaan ja uros pääsee parittelemaan, emo ei siis ole valmiiksi halukas pääsemään eroon entisistä pennuistaan.
Ihan käsittämätöntä, että monien mielestä pitää osata olla yksin.
Katsokaapa ympärillenne missä tahansa iltaravintolassa tai teatterissa tai konsertissa. Näkyykö paljonkin iloisen näköisiä yksin liikkeellä olevia.