Mikä klisee, jota toitotetaan joka puolella ei mielestäsi pidä ollenkaan paikkaansa?
Kerro esimerkkejä, miten oikeasti elämässä asiat ovat.
Kommentit (139)
Naisvihaajalla on huono äitisuhde. Ne naisvihaajat, jotka tunnen on oikeita mammanpoikia, mutta isäsuhde on ollut huono. Kyökkipsykolgialla tulkitsen sen niin, että isä on kohdellut vaimoaan huonosti ja mies halveksii sisimmässään äitiään siitä että antaa kohdella huonosti ja projisoi sen vihana muihin naisiin koska ei miehenä voi tai osaa vihata omaa äitiään eikä isäänsä.
Vierailija kirjoitti:
"Jokaiselle annetaan vain sen verran kuin jaksaa kantaa". Ei pidä paikkaansa, toisilla on harteillaan niin paljon taakkaa että sen alle musertuu. Joidenkin taakka on niin olematon että pystyy kulkemaan kevyesti, pää pystyssä.
Niin psykiatrisia osastoja ei olisi, jos tuo olisi totta.
”Elämä on lyhyt”.
No ei todellakaan ole.
Hemmetin hiiiiiitaaaasti kiduttaa kyllä minua.
Kolmessakympissä mennään, mutta tuntuu kolmannelta tuhannelta vuodelta.
Kateus pitää ansaita. Ei pidä, riittää, vaikka esmes vaan ulkonäkö tai joku muu ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero. Ehkä tää on Dannyn teesi.
No
Olen kyllä itse, ainakin osittain samaa mielä, sen jälkeen kun nainen tai mies on ylittänyt sanotaanko ny vaikka 30 ikävuoden rajapyykin. Tarkoitan, että jos minun pitäisi laittaa ikäjärjesykseen kuvat nuorimmasta vanhempaan ennestään minulle tunemattomista naisista, jotka olisivat iältään vaikkapa 28, 35 ja 41 niin en minä ainakaan uskaltaisi lyödä vetoa, että onnistuisin tässä sinänsä yksinkertaisessa asiassa.
Näin kuvan 65-vuotiaasta pariskunnasta. Nainen näytti nelikymppiseltä ja luulin miestä hänen isäkseen.
Ihmiset ikääntyvät täysin eri tahtia.
Ikä ja ikääntyminen ovat paljon muutakin kuin ulkoinen olemus ja se miltä valokuvassa näyttää.
Tyhmiä kysymyksiä ei ole. Kyllä todellakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pitää osata olla yksin."
Yksin oleminen on niin syvältä. Joka noin sanoo, on tuskin koskaan ollut oikeasti yksin. Yleensä tämä vielä sanotaan erossa yllättäen jätetylle, joka totta vie tietää millaista tuskaa yksin oleminen ja kaiken tekeminen on.Olen eri mieltä. On helposti kohtuuton taakkaa kumppanille/ muille ihmisille, jos odotat ja vaadi, etä he anavat sinun elämällesi merkityksen.
Itseäni sen sijaan harmittaa se, että hyvin monella menee sekaisin käsitteet olla yksin vs. olla yksinäinen
Olen 40 + vuotias, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa; mutta luojan kiitos en ole, enkä ole ollut yksinäinen
Niin, sinäpä sen sanoitkin. Eli siis sinulla ei ole aavistustakaan, millaista on olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
”Elämä on lyhyt”.
No ei todellakaan ole.
Hemmetin hiiiiiitaaaasti kiduttaa kyllä minua.
Kolmessakympissä mennään, mutta tuntuu kolmannelta tuhannelta vuodelta.
Kyllä se sitten yhtäkkiä kiihdyttää kun keksii kivaa tekemistä.
Lapsi tuo leivän tullessaan. Onko mitään tämän typerämpää koskaan päästetty suusta?
Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa, vai miten se nyt meni.
No ei kyllä aja kaikkia. Nuorena oli aikamoinen trauma, kun oli kauniita naisia edessä haarat levällään, eikä itsellä ollut halua. Monta kertaa on tarjottu, mutta kertaakaan ei ole onnistunut. En ole siis katkera, olen saanut naista mutta se olin minä, joka ei kyennyt antamaan miestä. Kiva on ollut kuunnella niitä suvun "no joko niitä lapsia on laitettu alulle"-juttuja. Puhumattakaan kun lähes jokainen nainen ajattelee, että koska olen mies niin vain vavoin kykenen pitämään haluni kurissa. Just joo. Mies joka ei halua naista (eikä miestä tai mitään muutakaan) seksuaalisesti vie noin ajattelevalta naiselta uhriaseman. Vaikea tilanne. Ajattellaan, että mieheltä voidaan vaatia yhtä ja toista, koska mies on se palkinnon perässä. Sitten jos ei ole, niin mies-nais-suhteet alkavat vaikuttaa aivan absurdeilta. Nöyrtyminen ei kiinnosta, koska palkintoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Että kaunis= mahdottoman ilkeä ja ruma= maailman mukavin. Oman kokemukseni mukaan kauniit ovat monesti paljon mukavempia kuin ns. " rumat". Se, että miehet pitävät vaaleaveriköistä. Kaikki miehet, jota tiedän tai tunnen pitävät bruneteista. Myös julkkikset.
Miehet ei todellakaan pidä isorintaisista blondeista, vaikka näin väitetään.
Kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa
Vierailija kirjoitti:
Ei koolla ole väliä, vaan sillä miten sitä käyttää. Noh, kyllä sillä vain on. Jos heiluttelee patonkia messuhallissa, niin siinä ei mitkään taidot pelasta.
Pitää olla tarpeeksi iso ja sitä pitää osata käyttää. Näin se vaan on, pojat!
Vierailija kirjoitti:
”Hyville tyypeille löytyy aina työtä”
Työttömyys on nykyään niin korkea, että sitä yhtä työpaikkaa saattaa hakea 200 hyvää tyyppiä.
Ja paras tyyppi on pomon tuttuja ennestään...
Aamupala on päivän tärkein ateria ja iltasyöminen lihottaa. Ei se kyl ihan niin oo.
"Raha ei tee onnelliseksi"
No eipä! Ymmärrän toki että syvempi tarkoitus varmaan on että rikkaatkin masentuu jne. mutta kyllä sillä rahalla aika paljon onnea saa lunastettua. Kapitalistien propagandaa. Toinen "someversio" tästä on että "seuraajat ja tykkäykset on vaan numeroita" t. parin miljoonan seuraajan instabeibe sponsoreilla joilla rahoittaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen pitää olla yksin, koska muuten ei käsittele eroa ja hyppää vain laastarisuhteeseen.
Oikeassa elämässä kannattaa kohtuullisessa ajassa suunnata eteenpäin. Parhaat helmet eivät kauaa sinkkumarkkinoilla pyöri. Ero pitää tietenkin käsitellä, mutta täysin valmis ei tarvitse ihmisenä olla, että voi aloittaa uuden suhteen. Ja se uusi suhde voi vallan mainiosti olla vakaa, kestävä ja onnellinen.
Hmm. oleko siis siä meltä,, että ihminen joka ei elä ja ole parisuhteessa on, jotenkin vähempi arvoisempi kuin ihminen,, joka elää ja on parisuhteessa?
Olen tämän hiljattain todennut täällä, mutta totean taas, että minusta on jännää kun osa antaa ymmärtää, että, jos on määrätynlainen ulkonäkö (nainen huomattavan kaunis/ seksikäs mies komea /seksikäs) tai jos omaa erinmoaisen varallisuus aseman, niin olisi ikäänkuin jonkinlainen moraalinen velvollisuus olla ja elää parisuhteessa. Ja ellei ole, vaan elää ja on sinkkuna niin enemmän ja vähemmän ääneen kuiskutellaan tai annetaan rivien välissä ymmärää, että taausti hänessä on jotain salaista ja kätkettyä vikaa, kun ei ole kumppania rinnalla. (Mahtanee oikeasi olla homo/ lesbo tms.)
Musta on kuiskuteltu juurikin näin eroni jälkeen. Erosin naisena miehestä!!! En kai mä hitto soikoon olisi miestä ottanut alunperinkään, jos olisin lesbo.
Mutta kiitos, että kerrankin joku käänsi asian näin, että olenkin huomattavan kaunis, ja siinä syy ilkeään juoruiluun. :)
Oikeasti päätin vain keskittyä työhön ja lapseen rankan parisuhteen jälkeen. Olin saanut pahasti turpaani, ihan kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa, vai miten se nyt meni.
No ei kyllä aja kaikkia. Nuorena oli aikamoinen trauma, kun oli kauniita naisia edessä haarat levällään, eikä itsellä ollut halua. Monta kertaa on tarjottu, mutta kertaakaan ei ole onnistunut. En ole siis katkera, olen saanut naista mutta se olin minä, joka ei kyennyt antamaan miestä. Kiva on ollut kuunnella niitä suvun "no joko niitä lapsia on laitettu alulle"-juttuja. Puhumattakaan kun lähes jokainen nainen ajattelee, että koska olen mies niin vain vavoin kykenen pitämään haluni kurissa. Just joo. Mies joka ei halua naista (eikä miestä tai mitään muutakaan) seksuaalisesti vie noin ajattelevalta naiselta uhriaseman. Vaikea tilanne. Ajattellaan, että mieheltä voidaan vaatia yhtä ja toista, koska mies on se palkinnon perässä. Sitten jos ei ole, niin mies-nais-suhteet alkavat vaikuttaa aivan absurdeilta. Nöyrtyminen ei kiinnosta, koska palkintoa ei ole.
Miksi ala peukkuja?
En ole kirjoittaja mutta mies kuitenkin
Voin ymmärtää tämän tekstin
Monesti tuntuu et mies on hirveässä suoritus paineessa nykymaailmassa jos ei seksi heti onnistu niin byebye ja maine leviää onnettoman tuhkamunana
Esim eräs mies jolla oli pieni niin oli yhden naisen Kaa joka suulas suustaan niin nyt sen tietää kaikki ja miettikää mikä ahdistus
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaiset on luontokansaa"
Ehkä joskus oli, mutta nykyään ei kyllä ihan pidä paikkansa. Avohakkuut on sallittuja jopa pesintäaikaan, petoja pelätään paljon, metsä nähdään yleensä lähinnä vain taloudellisena lähteenä, ei paikkana, mitä pitäisi varjella ja suojella.
Tähän auttaa, että käy joka päivä metsässä, vaikka pienessäkin.
Moni on keksinyt sanonnan selkeästi itse.