Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdys. Olen työtön mt-ongelmainen luuseri, jonka ainoa harrastus on tappaa aikaa vauvapalstalla

Vierailija
12.07.2024 |

Häpeän itseäni syvästi, ja olenkin vakavasti masentunut.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Samikset

Vierailija
2/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Samikset

En siis ole ainoa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina tarvitsee apua. Voisit nyt alkaa tekemään elämälläsi jotain oikeasti hyvää. Värväydy auttamaan, lähde auttamaan taistelussa pahaa vastaan.

Vierailija
4/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös

Vierailija
5/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Vietän kaiket päivät täällä tehden persualoituksia.

Vierailija
6/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukraina tarvitsee apua. Voisit nyt alkaa tekemään elämälläsi jotain oikeasti hyvää. Värväydy auttamaan, lähde auttamaan taistelussa pahaa vastaan.

Ei mt-ihmisten apu kelpaa. 

Vierailija
7/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähes samassa tilanteessa. Minulla on kyllä yliopistotutkinto ja olen terve ja mielenterveyskin kai kohdillaan, mutta en paljon muuta tee kuin täällä kirjoittelen. Elämä tuntuu melko merkityksettömältä. Kai tuo merkityksettömyyden tuntu tosin saattaa kieliä alakulosta, joka on valumassa kohti masennusta.  Aina välillä hieman innostun jostain, kuten nyt jalkapallosta, mutta mitään pysyvämpää hyvää oloa en ole kokenut kymmeniin vuosiin. 

Tsemppiä sinulle! Toivottavasti löydät iloa ja merkityksiä elämääsi. Ja hyviä ihmisiä jakamaan elämää. 

Vierailija
8/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta häpeä itseesi. Olet arvokas työtön ja ajattele kuinka paljon työttömänä sinä työllistät kun rikkaat ex kansanedustajat nostelevat isoja työttömyyskorvauksia peiteltynä vain tuet eri nimikkeillä kun ne sopeutuvat työllistämättä ketään.

Köyhät työttömät kuluttavat ne minimi tukensa kotimaassa työllistäen eikä pysty matkustelemaan ulkomaille tuhlaamaan.

Itse pitää arvostaa itseään eikä sitä kukaan muu tee.

Minä työllistän TE- toimistoa, Kelaa ja kerran viikossa kuntouttavan pajan ohjaajia. Juu ja mulla on joku sosiaalityöntekijäkin määrätty jonka tiedän nimeltä mutta muuten en ole nähnyt. 😂 Musta pidetään kamalasti työttömänä huolta mutta kun pääsen eläkkeelle niin jätetään heitteille kokonaan eikä enää ketään kiinnosta. 🤣

Vierailija
9/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähes samassa tilanteessa. Minulla on kyllä yliopistotutkinto ja olen terve ja mielenterveyskin kai kohdillaan, mutta en paljon muuta tee kuin täällä kirjoittelen. Elämä tuntuu melko merkityksettömältä. Kai tuo merkityksettömyyden tuntu tosin saattaa kieliä alakulosta, joka on valumassa kohti masennusta.  Aina välillä hieman innostun jostain, kuten nyt jalkapallosta, mutta mitään pysyvämpää hyvää oloa en ole kokenut kymmeniin vuosiin. 

Tsemppiä sinulle! Toivottavasti löydät iloa ja merkityksiä elämääsi. Ja hyviä ihmisiä jakamaan elämää. 

Koen joo elämäni todella merkityksettömäksi. Niin merkityksettömäksi, ettei huvittaisi enää jatkaa. Olen kadottanut tulevaisuudenuskon.

Ap

Vierailija
10/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa kaivoi muusuvosun vasusta, heitti vosun roskiin. Vasu pois?

Että vieläkin jaksat näitä samoja hokemia. Kun aloiksesi poistetaan niin täytyykö ihan väkisin tänne joka väliin näitä suoltaa.

Etkö tajua että joku raja menee hokemissakin.

Vierailija
11/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen joo elämäni todella merkityksettömäksi. Niin merkityksettömäksi, ettei huvittaisi enää jatkaa. Olen kadottanut tulevaisuudenuskon.

Ap

Koita päästä kuntouttavaan työtoimintaan jossa saisit samassa elämäntilanteessa olevilta vertaistukea. Mutta jos jättäydyt ihan yksin etkä pysty mihinkään lähtemään niin kukaan tuskin pystyy auttamaan. Jos ei löydy paikkakunnalta työttömien pajoja niin työpaikoille ei kannata lähteä kuntouttavaan työtoimintaan. Siellä voidaan käyttää hyväksi ja masentuu entisestäänkin ja olen kokenut kun kerran erehdyin menemään keittiölle. Ei siellä voinut jutella eikä seurustella kun piti raataa töitä tiskissä ja muut työttömät pitivät hulluna kun menin sellaiseen. Kun päätin vaihtaa paikkaa ja lopettaa sen niin minut olikin laskettu vakituiseen henkilökuntaan ja ne haukkoivat henkeään että olin pettänyt he kun ilmoitin lähteväni muualle.

Työkkärin sen kuntouttavan ohjaaja sanoi että olisit sanonut niille että alkakaa maksamaan palkkaa.

Vierailija
12/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No hanki oikea työpaikka, tänne satuilu sairastuttaa kenet tahansa.

Vierailija
13/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että sulla menee noin huonosti. Itse en ole masentunut yhtään enkä häpeä itseäni. Täällä välillä käyn mutta harvoin. Pääosin pelaan videopelejä, katon elokuvia,saunon,käyn kalassa. Oikein mukavasti menee :)

Vierailija
14/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös masentunut työtön. Ei sosiaalisia kontakteja, yksinäinen, mutta samaan aikaan en jaksa yrittää löytää ystäviä. Puoliso on, joka petti ja valehteli. Ei ole voimia lähteä suhteestakaan. Jollain tapaa hän huolehtii minusta, itsestäni ei enää siihen ole. Voisi kai mennä paremminkin. Ehkä jonain päivänä vielä meneekin. 

Vierailija
15/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setänne on uran jälkeen ollut lähinnä täällä. Sirpa kylmissään myös, jos sattuu olemaan selvinpäin. Poikien hokkikamoja tulee kuivattua ja velliä.

Vierailija
16/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauhelihamiesko se tuli ulos toisten kustantamasta kaapista.

Vierailija
17/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mikään kelpaa niin päätä sitten päiväsi äläkä valita kiusaamalla muita kerjäten sääliä. Kukaan ei tule sieltä kotoa hakemaan. Mitä me muut tarvitaan sillä tiedolla ettei sinua kiinnosta yhtään mikään vaan piehtaroit itsesäälissäsi.

Minä olen työtön ja pystyn menemään samankaltaisteni työttömien pariin ja kummasti siellä porukassa viihtyy ja piristyy.

Kyllä ihminen on sen verran laumasielu että toinen toistamme tarvitaan. Joku ihan harva erakko pystyy ihan yksin elämään.

Vierailija
18/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa is Best!

Vierailija
19/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit äänestää vihervassareita, jotta voit jatkaa rauhassa elämäntyyliäsi?

Vierailija
20/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko opiskella ihan duunarin ammatin kun kaksi vuotta saa työttömyyskorvauksella opiskella jos työkkäri sen hyväksyy. Pitää olla tietenkin hyvät perusteet ettei ole työllistynyt.

Minä menin sellaiseen ammatilliseen kahden vuoden aikuiskoulutukseen ja siellä oli ihmeen paljon ylikoulutettua porukkaa jotka eivät olleet kelvanneet kenellekkään työnantajille. Ihan huvikseen kuluttivat aikaansa siellä sen voittaen kotona olon kuitenkin. Sitten ärsytti kun opettajat vertailivat meitä heikommin koulutettuja niihin yli koulutettuihin huvikseen siellä vain istuviin joillekka oli kaikki paljon helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme