Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kertakaikkiaan kykene ymmärtämään, miten petipuuhat voi olla miehelle niin tärkeää

Vierailija
24.07.2020 |

Että hän myöntää miettivänsä nyt jopa eroa minusta asian vuoksi.

Meillä pitkä parisuhde takana, lapset jo isohkoja, petielämää ON, muttei joka päivä kuten mies toivoisi, ei välttämättä edes joka viikko, mutta vähintään 2 x kk.

Ja nyt mies on ehkä valmis heittämään koko pitkän suhteen menemään, ja siis miksi, että saa enemmän, ilmeisesti ihan sama keneltä??

Eikö tosiaan ehjä perhe merkitse mitään sen rinnalla? Minä? Kaikki muistot, sujuva ja mukava arki (tämän mies myönsi itsekin, että meillä menee hyvin muuten)? Lapset siinä ympärillä vielä koko ajan, eikä vaan vuoroviikoin tai viikonloppuisin? Perheen yhteinen aika? Yhteiset joulut ja juhlapyhät, sukujen tapaaminen. Yhteiset ystävät ja illanvietot pariskuntana näiden kanssa.

En mitenkään tajua.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä ilmeisesti toimi. Jätin mieheni seksittömyyden takia. Seitsemän vuoden suhde takana, mutta halut ei kohdannut. Saan sinkkuna seksiä milloin vain ja oma mies katsoi tv tä mielummin. Aina. Jos oltaisiin vanhuksia asia olisi ehkä ollut toisin. Seksi kuuluu ainakin minun elämääni ja parisuhteisiini. Yritin ymmärtää ja sopeutua tarpeeksi pitkään. Olen hyvässä työssä, pidän itsestäni huolta ja olen seksuaalinen.

N35

Vierailija
62/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaako, että se alkaa erottuaan saada jostain useammin?

Eivät seksiä haluavat naiset ole mitään mielikuvitusolentoja. Mutta jostain syystä nämä haluttomat teeskentelevät sen aikaa, että saavat haluamansa perheen. Pitkässä parisuhteessa toki tulee syystä tai toisesta taukoja, mutta hyvässä parisuhteessa seksielämä palautuu takaisin, eikä jää pysyvästi pois tai velvollisuuspanoiksi.

Miten tämä infopläjäys liittyi siihen mitä kysyin?

Olen itse seksiä haluava nainen enkä mielikuvitusolento. Todenäköisesti en silti halua aloittajan miestä.

Huoh. Kaikki pitää vääntää rautalangasta alusta loppuun. On täysin mahdollista, että mies löytää eron jälkeen kumppanin, jonka kanssa seksihalut kohtaavat. Jäämällä epätyydyttävään parisuhteeseen näin ei ilmeisesti ole kirjoituksen sävystä päätellen käymästä.

Itsehän sinä tässä et tajunnut minun kommenttiani.

Kysymykseni nimenomaan koski sitä, että noinko helposti sitten löytää jonkun uuden ja alkaa saada useammin kuin nyt. Väänsit jonkun mielikuvituskaveriolkiukon ja aloit länkyttää naisten seksuaalisuudesta, mikä ei mitenkään liittynyt kommenttiini.

Oliko nyt tarpeeksi rautalankaa sinullekin?

No miksei löytäisi? Tinttu tulille ja valkkaamaan.

Mistä minä tiedän, löytääkö. En tunne aloittajan miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halut kohtaa, mutta muuten on hyvä parisuhde, niin anna ukolle lupa purkaa paineensa muiden kanssa. Mitä se sua kiusaa, vaikka kävisi panemassa parikymppisiä ilolintusia?

Eli jos mies ei halua alkaa harrastamaan mun kanssa pyöräilyä, niin voin alkaa harrastamaan sitä jonkun toisen miehen kanssa? Mitäpä se miestä kiusaa, vaikka kävisinkin monta kertaa viikossa toisen miehen kanssa pitkillä pyörälenkeillä.

Miksi et voisi käydä pyöräilemässä jonkun muun kuin miehesi kanssa?

Suurin osa tuntemistani pyöräilyä harrastavista käy ajamassa muiden kuin puolisojensa kanssa koska puolisot eivät harrasta pyöräilyä. En todellakaan keksi että mikä tässä olisi nyt jotenkin ihmeellistä.

No jos mä selitän nyt sitten.

Jos nainen ei halua harrastaa seksiä miehensä kanssa, niin miehen pitäisi saada harrastaa sitä muiden naisten kanssa.

Jos mies ei halua harrastaa pyöräilyä/uintia/valokuvaamista/pitsin nypläystä/matkustamista/younameit, niin naisen pitäisi saada harrastaa sitä muiden miesten kanssa.

Ei sen ihmeellisempää.

Vierailija
64/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halut kohtaa, mutta muuten on hyvä parisuhde, niin anna ukolle lupa purkaa paineensa muiden kanssa. Mitä se sua kiusaa, vaikka kävisi panemassa parikymppisiä ilolintusia?

Eli jos mies ei halua alkaa harrastamaan mun kanssa pyöräilyä, niin voin alkaa harrastamaan sitä jonkun toisen miehen kanssa? Mitäpä se miestä kiusaa, vaikka kävisinkin monta kertaa viikossa toisen miehen kanssa pitkillä pyörälenkeillä.

Koska pyöräily on mulle niin tärkeää, että jos mies ei ala sitä mun kaa harrastaa nii jätän sen ja haen muualta pyöräilyseuraa. Siis oikeesti, sinne menee viimeset 20 vuotta parisuhdetta ihan vaan siksi, että mies ei pyöräile mun kanssa!! Liikunnasta tulee niin hyvä fiilis ja kaikkea. Voihan sitä yksinkin harrastaa, mutta kaksin kivempaa :'(

Selvä.

Vierailija
65/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että suhteessanne ongelma ei ole se seksin määrä vaan se, että miehesi haluaisi tuntea itsensä haluttavaksi.

Seksiä ei ole vain paneskeleminen vaan myös kaikki se, mikä siihen johtaa, flirtti, hellyys jne.

No aika elukan tasolla täytyy olla, jos ainoa asia mikä saa itsensä tuntemaan halutuksi, on paneskelu. Huh huh.

Hellyyttä, flirttiä yms voi todellakin olla ilman seksiä.

Useinhan sitä ei ole, koska nainen, joka ei halua seksiä, välttää nuo asiat, ettei mies vaan innostuisi. Ja miehillä tosiaan se ongelma, että oöettevat kaikenlaisen mukavan olevan suora kutsu sekstailuun.

Voishan sille miehelle sanoa, että "tsot tsot. Käsi takas lantiolleni ja katse elokuvaan! Nyt tulee jännä kohtaus!"

Vierailija
66/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuntemistani pyöräilyä harrastavista käy ajamassa muiden kuin puolisojensa kanssa koska puolisot eivät harrasta pyöräilyä. En todellakaan keksi että mikä tässä olisi nyt jotenkin ihmeellistä.

Jos nainen ei halua harrastaa seksiä miehensä kanssa, niin miehen pitäisi saada harrastaa sitä muiden naisten kanssa.

Jos mies ei halua harrastaa pyöräilyä/uintia/valokuvaamista/pitsin nypläystä/matkustamista/younameit, niin naisen pitäisi saada harrastaa sitä muiden miesten kanssa.

Ei sen ihmeellisempää.

Nyt korkki kiinni ja nukkumaan!

Vierailija
67/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei saa ruokaa, saako ulkona käydä syömässä, jos on nälkä?

Vierailija
68/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen ihmeellisempää.

Nyt korkki kiinni ja nukkumaan!

Huomenna vasta ryyppään. Oon jo peiton alla, ja kohta alan nukkumaan :)

Vierailija
69/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että suhteessanne ongelma ei ole se seksin määrä vaan se, että miehesi haluaisi tuntea itsensä haluttavaksi.

Seksiä ei ole vain paneskeleminen vaan myös kaikki se, mikä siihen johtaa, flirtti, hellyys jne.

No aika elukan tasolla täytyy olla, jos ainoa asia mikä saa itsensä tuntemaan halutuksi, on paneskelu. Huh huh.

Useinhan sitä ei ole, koska nainen, joka ei halua seksiä, välttää nuo asiat, ettei mies vaan innostuisi. Ja miehillä tosiaan se ongelma, että oöettevat kaikenlaisen mukavan olevan suora kutsu sekstailuun.

Voishan sille miehelle sanoa, että "tsot tsot. Käsi takas lantiolleni ja katse elokuvaan! Nyt tulee jännä kohtaus!"

Kun sanoo noin sata kertaa päivässä jo muutenkin, niin ei tee kyllä mieli enää yhtään enempää flirttailla eikä halailla. Mulla on tosi aktiivinen ja innokas mies.

Vierailija
70/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä olette kumppaneita ja kavereita, ette rakastavaisia. Mies haluaa olla haluttu.

Kerroinhan, että meillä on seksiä.

Näin pitkässä suhteessa mielestäni ihan tavallinen määrä.

Ap

Tämä on sun kokemuksesi asiasta, miehesi on selvästi eri mieltä. Sinä et ole valmis joustamaan asiassa ja miettimään kompromissia. Etkö silloin ole ihan yhtä lailla uhraamassa teidän parisuhdettanne ja perhettänne omien halujesi vuoksi? Etkö voisi harkita aktiivisempaa seksielämää ihan vain miehesi mieliksi? Siitähän se rakkaus osittain koostuu; halusta tehdä rakkaansa onnelliseksi. Seksi kun on siitä hauska juttu, että usein kun sitä harrastaa aktiivisemmin (vaikka ei niin tekisi mielikään) niin halut lisääntyvät itselläkin. Te voisitte muutenkin panostaa tuohon seksipuoleen ja romantiikkaan, kun lapsetkin ovat jo isoja. Pitkässä parisuhteessa seksiin helposti leipääntyy ja se rutinoituu. Paljon ei tarvitse panostaa, kun siihen saa uuden säväyksen ;) Jos et saa itse seksistä mielihyvää ja energiaa, niin silloin on asiasta hyvä puhua avoimesti puolisosi kanssa. Asialle on paljon tehtävissä...

Vierailija
71/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Jos panettaa koko ajan ja kotona tulee vaan rukkasia niin sillä perheellä tai homeisilla sukulaisilla sukulaisilla ole mitään väliä.

Kuuntele raaka-aine miehentyö.

Mitä se paneutua on?

Vierailija
72/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona ei saa ruokaa, saako ulkona käydä syömässä, jos on nälkä?

Juu ja ruokakaupassakin voisit kokeilla vaihteeks käydä. Saattas sitä seksiäkin irrota kun tekisit muutakin kuin vain sitä vonkaisit.

Vierailija
73/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen on valmis uhraamaan kaikki muistot, ystävät jne vain pihtaamalla. En mitenkään tajua.

Minähän sanoin että seksiä on, keskimäärin se 2 x kk. Ja tässä tulen jo kovasti miestäni vastaan, mun puolesta koko touhu olis voitu lopettaa ainakin 10 vuotta sitten.

Ap

Tuossa tilanteessa olisin miehenä mieluummin ilman kuin ottaisin sääliseksiä vastaan. Mitä sellaisesta edes saa? Olisin myös suhteen lopettamisen kannalla.

Vierailija
74/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ole seksiä niin usein jaksanut. Kerta tai kaksi kuussa oli jo aika hyvin.

Mies on ihan ok mutta itse toimitus ...

Suklaa ajaa hyvin saman asian ja on mukavampaakin. Jos nyt ihan suoraan sanon.

Suklaa ajaa saman asian:o Etkö saa orgasmeja? Eihän noita voi verrata...

Saan, toki. Oikein hyviä jopa ja ihan joka kerta.

En vaan tykkää siitä hommasta käytännössä. Mielitekoon on helpompi ottaa pala suklaata kuin ryhtyä hikiseen sessioon.

Anteeksi, mutta minä en vaan tajua. Sinua panettaa, mutta siihen auttaa suklaan laittaminen suuhun:D

Vierailija
75/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n puolella kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Jos panettaa koko ajan ja kotona tulee vaan rukkasia niin sillä perheellä tai homeisilla sukulaisilla sukulaisilla ole mitään väliä.

Kuuntele raaka-aine miehentyö.

Mitä se paneutua on?

PanetuS

Vierailija
76/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sanoo noin sata kertaa päivässä jo muutenkin, niin ei tee kyllä mieli enää yhtään enempää flirttailla eikä halailla. Mulla on tosi aktiivinen ja innokas mies.

No kerro hänelle, että kaipaat läheisyyttä ilman sitä perhanan paneskelua. Kerrot, että halailu ja lähekkäin olo ihan vaatteet päällä tyydyttää sinun läheisyyden tarpeen, ei seksi.

Vierailija
77/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen paineet?

Vierailija
78/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät seksiä haluavat naiset ole mitään mielikuvitusolentoja. Mutta jostain syystä nämä haluttomat teeskentelevät sen aikaa, että saavat haluamansa perheen. Pitkässä parisuhteessa toki tulee syystä tai toisesta taukoja, mutta hyvässä parisuhteessa seksielämä palautuu takaisin, eikä jää pysyvästi pois tai velvollisuuspanoiksi.

Olen itse seksiä haluava nainen enkä mielikuvitusolento. Todenäköisesti en silti halua aloittajan miestä.

Huoh. Kaikki pitää vääntää rautalangasta alusta loppuun. On täysin mahdollista, että mies löytää eron jälkeen kumppanin, jonka kanssa seksihalut kohtaavat. Jäämällä epätyydyttävään parisuhteeseen näin ei ilmeisesti ole kirjoituksen sävystä päätellen käymästä.

Kysymykseni nimenomaan koski sitä, että noinko helposti sitten löytää jonkun uuden ja alkaa saada useammin kuin nyt. Väänsit jonkun mielikuvituskaveriolkiukon ja aloit länkyttää naisten seksuaalisuudesta, mikä ei mitenkään liittynyt kommenttiini.

Minäpä täältä sivusta huutelen, että joka tapauksessa eettisesti kestävin ratkaisu on lopettaa suhde ennen kuin alkaa etsiä niitä muita potentiaalisia kumppaneita. Mies tekisi tässä siis oikein, vaikka seurauksena ei välttämättä olisikaan loputonta seksiä.

Vierailija
79/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytää. Tässä elävä esimerkki. Tosin mulla rima uudelle kumppanille oli sen verran kova ettei pelkällä seksillä nainen olisi jatkoon päässyt. Vaihtamalla todellakin parani. T. Mies46 (en siis tuo jolle kommentoit)

Vierailija
80/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 10 vuotta jo halunnut olla ilman seksiä? Kammottavaa.. ja minä olen se nainen jota kaikki palstalla kammoaa..minä joka haluan seksiä aivan joka hetki.. niin kummallinen on maailma.