Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kertakaikkiaan kykene ymmärtämään, miten petipuuhat voi olla miehelle niin tärkeää

Vierailija
24.07.2020 |

Että hän myöntää miettivänsä nyt jopa eroa minusta asian vuoksi.

Meillä pitkä parisuhde takana, lapset jo isohkoja, petielämää ON, muttei joka päivä kuten mies toivoisi, ei välttämättä edes joka viikko, mutta vähintään 2 x kk.

Ja nyt mies on ehkä valmis heittämään koko pitkän suhteen menemään, ja siis miksi, että saa enemmän, ilmeisesti ihan sama keneltä??

Eikö tosiaan ehjä perhe merkitse mitään sen rinnalla? Minä? Kaikki muistot, sujuva ja mukava arki (tämän mies myönsi itsekin, että meillä menee hyvin muuten)? Lapset siinä ympärillä vielä koko ajan, eikä vaan vuoroviikoin tai viikonloppuisin? Perheen yhteinen aika? Yhteiset joulut ja juhlapyhät, sukujen tapaaminen. Yhteiset ystävät ja illanvietot pariskuntana näiden kanssa.

En mitenkään tajua.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut ei kohtaa, kuten sanot. Terapia voi auttaa, mutta jos miehesi kokee jatkuvaa torjuntaa (siis kokee niin, sinusta asia voi tuntua muulta) niin se kyllä syö vähitellen arvon myös muulta.

Haluatko ratkaista ongelman yhdessä, hyväksyen että olette erilaisia, vai onko sinusta ongelma vain miehen pulma? Vähän tuo otsikkosi viittaa siihen että et itse näe syytä tai ongelmaa muussa kuin miehessä. Aika huono ennuste, jos et koe tarvetta etsiä yhteistä ratkaisua.

Tarkoitan siis että ehkä miehesi kaipaa sitä että häntä halutaan jne. Kyse ei siis ole pelkästään siitä onko seksiä.

Vierailija
42/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halut kohtaa, mutta muuten on hyvä parisuhde, niin anna ukolle lupa purkaa paineensa muiden kanssa. Mitä se sua kiusaa, vaikka kävisi panemassa parikymppisiä ilolintusia?

Eli jos mies ei halua alkaa harrastamaan mun kanssa pyöräilyä, niin voin alkaa harrastamaan sitä jonkun toisen miehen kanssa? Mitäpä se miestä kiusaa, vaikka kävisinkin monta kertaa viikossa toisen miehen kanssa pitkillä pyörälenkeillä.

Juuri näin. Voin kertoa että ei kiusaa tipan vertaa, hyvä vaan jos olet poissa kotoa.

Yeah right :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaako, että se alkaa erottuaan saada jostain useammin?

Eivät seksiä haluavat naiset ole mitään mielikuvitusolentoja. Mutta jostain syystä nämä haluttomat teeskentelevät sen aikaa, että saavat haluamansa perheen. Pitkässä parisuhteessa toki tulee syystä tai toisesta taukoja, mutta hyvässä parisuhteessa seksielämä palautuu takaisin, eikä jää pysyvästi pois tai velvollisuuspanoiksi.

Miten tämä infopläjäys liittyi siihen mitä kysyin?

Olen itse seksiä haluava nainen enkä mielikuvitusolento. Todenäköisesti en silti halua aloittajan miestä.

Huoh. Kaikki pitää vääntää rautalangasta alusta loppuun. On täysin mahdollista, että mies löytää eron jälkeen kumppanin, jonka kanssa seksihalut kohtaavat. Jäämällä epätyydyttävään parisuhteeseen näin ei ilmeisesti ole kirjoituksen sävystä päätellen käymästä.

Vierailija
44/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että suhteessanne ongelma ei ole se seksin määrä vaan se, että miehesi haluaisi tuntea itsensä haluttavaksi.

Seksiä ei ole vain paneskeleminen vaan myös kaikki se, mikä siihen johtaa, flirtti, hellyys jne.

No aika elukan tasolla täytyy olla, jos ainoa asia mikä saa itsensä tuntemaan halutuksi, on paneskelu. Huh huh.

Hellyyttä, flirttiä yms voi todellakin olla ilman seksiä.

Vierailija
45/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halut kohtaa, mutta muuten on hyvä parisuhde, niin anna ukolle lupa purkaa paineensa muiden kanssa. Mitä se sua kiusaa, vaikka kävisi panemassa parikymppisiä ilolintusia?

Eli jos mies ei halua alkaa harrastamaan mun kanssa pyöräilyä, niin voin alkaa harrastamaan sitä jonkun toisen miehen kanssa? Mitäpä se miestä kiusaa, vaikka kävisinkin monta kertaa viikossa toisen miehen kanssa pitkillä pyörälenkeillä.

Miksi et voisi käydä pyöräilemässä jonkun muun kuin miehesi kanssa?

Vierailija
46/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät seksiä haluavat naiset ole mitään mielikuvitusolentoja. Mutta jostain syystä nämä haluttomat teeskentelevät sen aikaa, että saavat haluamansa perheen. Pitkässä parisuhteessa toki tulee syystä tai toisesta taukoja, mutta hyvässä parisuhteessa seksielämä palautuu takaisin, eikä jää pysyvästi pois tai velvollisuuspanoiksi.

Kuule, tarpeeksi pitkässä parisuhteessa seksi jää 95% varmuudella kokonaan pois jossain vaiheessa, kun ikää tulee tarpeeksi. Että sulattelepa tätä.

Totta. Viimeistään kuolema korjaa enemmin tai myöhemmin partnerin.

Vierailija
47/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Voin kertoa että ei kiusaa tipan vertaa, hyvä vaan jos olet poissa kotoa.

Yeah right :)

Mitä sieniä siellä ollaan syöty?

Vierailija
48/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2krt kuukaudessa 😂

En ihmettele miksi miestä panettaa. Isompi kysymys onkin miksi ap:ta seksi ei kiinnosta?

Terveisin 25v. parisuhdetta ja 2krt viikossa on molemmille ok. Joskus viikonloppuisin tuplaantuu 🤗

Vierailija
49/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin arvostan liittoamme niin paljon että en pihtaa! Itse en ole seksistä kovin kiinnostunut enää, mutta kyllä pari - kolme kertaa viikossa silti. Osa suuhoitoja, koska se melkein paremmin minulle sopii. En varmaan ole se innostunein petikumppani, mutta ehkä määrä sitten korvaa laadun.

Minusta on ihan selvää, että avioliitossa joutuu tekemään toisen hyväksi asioita, jotka eivät itselle ole niin mieleen. Tärkeintä, että saldo pysyy kummallakin plussan puolella.

Vierailija
50/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on vaan miehelle tärkeitä, useimmille uskoisin niin. Meillä on seksiä 2-4 x kk. Mieheni toive on 1 x vko, mutta käytännön syistä pääsemme harrastamaan yleensä vain joka toinen viikko. Minulle riittäisi vähemmänkin, mutta rakkaudestani mieheeni rakastelen hänen kanssaan hänen haluamaan tahtiin. Hän on kyllä oikeasti hyvä huomioimaan minut ja aina saan sen O:n. 

En vain ole kovin seksuaalinen ihminen, harvoin koen "panetusta". Mieheni on kohta kuusikymppinen ja onnekseni hänenkin halut alkavat kohtaamaan minun haluni, siis tiheydessään. Mutta vähäisestä seksin määrästä huolimatta meillä on hyvin onnellinen liitto kuitenkin. 

Vierailija
51/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse seksiä haluava nainen enkä mielikuvitusolento. Todenäköisesti en silti halua aloittajan miestä.

Huoh. Kaikki pitää vääntää rautalangasta alusta loppuun. On täysin mahdollista, että mies löytää eron jälkeen kumppanin, jonka kanssa seksihalut kohtaavat. Jäämällä epätyydyttävään parisuhteeseen näin ei ilmeisesti ole kirjoituksen sävystä päätellen käymästä.

Itsehän sinä tässä et tajunnut minun kommenttiani.

Kysymykseni nimenomaan koski sitä, että noinko helposti sitten löytää jonkun uuden ja alkaa saada useammin kuin nyt. Väänsit jonkun mielikuvituskaveriolkiukon ja aloit länkyttää naisten seksuaalisuudesta, mikä ei mitenkään liittynyt kommenttiini.

Oliko nyt tarpeeksi rautalankaa sinullekin?

Vierailija
52/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuntemistani pyöräilyä harrastavista käy ajamassa muiden kuin puolisojensa kanssa koska puolisot eivät harrasta pyöräilyä. En todellakaan keksi että mikä tässä olisi nyt jotenkin ihmeellistä.

Vierailija
53/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, seksi on tärkeää. Pitää olla joka viikko.

Nainen

Vierailija
54/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas usein ap tekee aloitteen? Vai meneekö se niin, että mies aina yrittää ja saa useimmiten pakit, parin viikon välein annat pelkästä säälistä etkä itse nauti koko tapahtumasta mitenkään, toivot vain että se on pian ohi?

Vierailija
55/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että suhteessanne ongelma ei ole se seksin määrä vaan se, että miehesi haluaisi tuntea itsensä haluttavaksi.

Seksiä ei ole vain paneskeleminen vaan myös kaikki se, mikä siihen johtaa, flirtti, hellyys jne.

No aika elukan tasolla täytyy olla, jos ainoa asia mikä saa itsensä tuntemaan halutuksi, on paneskelu. Huh huh.

Hellyyttä, flirttiä yms voi todellakin olla ilman seksiä.

Useinhan sitä ei ole, koska nainen, joka ei halua seksiä, välttää nuo asiat, ettei mies vaan innostuisi. Ja miehillä tosiaan se ongelma, että oöettevat kaikenlaisen mukavan olevan suora kutsu sekstailuun.

Vierailija
56/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymykseni nimenomaan koski sitä, että noinko helposti sitten löytää jonkun uuden ja alkaa saada useammin kuin nyt. Väänsit jonkun mielikuvituskaveriolkiukon ja aloit länkyttää naisten seksuaalisuudesta, mikä ei mitenkään liittynyt kommenttiini.

No miksei löytäisi? Tinttu tulille ja valkkaamaan.

Vierailija
57/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pyöräily on mulle niin tärkeää, että jos mies ei ala sitä mun kaa harrastaa nii jätän sen ja haen muualta pyöräilyseuraa. Siis oikeesti, sinne menee viimeset 20 vuotta parisuhdetta ihan vaan siksi, että mies ei pyöräile mun kanssa!! Liikunnasta tulee niin hyvä fiilis ja kaikkea. Voihan sitä yksinkin harrastaa, mutta kaksin kivempaa :'(

Vierailija
58/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ole seksiä niin usein jaksanut. Kerta tai kaksi kuussa oli jo aika hyvin.

Mies on ihan ok mutta itse toimitus ...

Suklaa ajaa hyvin saman asian ja on mukavampaakin. Jos nyt ihan suoraan sanon.

Suklaa ajaa saman asian:o Etkö saa orgasmeja? Eihän noita voi verrata...

Saan, toki. Oikein hyviä jopa ja ihan joka kerta.

En vaan tykkää siitä hommasta käytännössä. Mielitekoon on helpompi ottaa pala suklaata kuin ryhtyä hikiseen sessioon.

Vierailija
59/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäämällä parisuhteeseen todennäköisyys näyttää olevan 0 %, joten eroamalla hän parantaa mahdollisuuksiaan äärettömästi.

Vierailija
60/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mikään muu ei merkkaa. Vain seksi. Ei se mies mistään muusta syystä sun kanssa ole.