En kertakaikkiaan kykene ymmärtämään, miten petipuuhat voi olla miehelle niin tärkeää
Että hän myöntää miettivänsä nyt jopa eroa minusta asian vuoksi.
Meillä pitkä parisuhde takana, lapset jo isohkoja, petielämää ON, muttei joka päivä kuten mies toivoisi, ei välttämättä edes joka viikko, mutta vähintään 2 x kk.
Ja nyt mies on ehkä valmis heittämään koko pitkän suhteen menemään, ja siis miksi, että saa enemmän, ilmeisesti ihan sama keneltä??
Eikö tosiaan ehjä perhe merkitse mitään sen rinnalla? Minä? Kaikki muistot, sujuva ja mukava arki (tämän mies myönsi itsekin, että meillä menee hyvin muuten)? Lapset siinä ympärillä vielä koko ajan, eikä vaan vuoroviikoin tai viikonloppuisin? Perheen yhteinen aika? Yhteiset joulut ja juhlapyhät, sukujen tapaaminen. Yhteiset ystävät ja illanvietot pariskuntana näiden kanssa.
En mitenkään tajua.
Kommentit (100)
En tuhlaisi elämääni tuollaisessa suhteessa jossa nainen säännöstelee seksiä ja antaa sitä ehkä jos mies siivoaa ym. paskaa. Kaikilla on vaan yksi elämä. "It's better to burn than fade away!"
Onko niin vaikea asia olla enemmän miehen kanssa silleen?
Ihan samoin jos mies haluaa useammin voi kysyä miksi sinua petipuuhat eivät kiinnosta.
Mieluummin siis heität liiton menemään, hyvine puolineen, kun olet aktiivisempi.
Kaksi kertaa kuukaudessa on harvoin.
Miksi et halua useammin?
Mä en kans käsitä, miksi seksi on monelle niin tärkeää. Sellaista toisiaan vasten hinkuttamista joka huipentuu johonki kivaan tunteeseen (orgasmiin). Kun on niin paljon kaikkea kivempaakin tekemistä, josta se hyvä olo kestää vielä pitkään! Vain sialla voi orkku kestää jopa 30min, ja sit se oli siinä.
Jos ei halut kohtaa, mutta muuten on hyvä parisuhde, niin anna ukolle lupa purkaa paineensa muiden kanssa. Mitä se sua kiusaa, vaikka kävisi panemassa parikymppisiä ilolintusia?
Jos sinua ei kiinnosta koko seksi, mutta haluat pitää miehen, niin mikset yksinkertaisesti anna hänelle lupaa käydä panemassa jotakuta toista? Problem solved, mies saa seksiä ja sinun kannaltasi asiat jopa paranevat, kun ei tarvitse sitä kahtakaan kertaa kuussa enää antaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halut kohtaa, mutta muuten on hyvä parisuhde, niin anna ukolle lupa purkaa paineensa muiden kanssa. Mitä se sua kiusaa, vaikka kävisi panemassa parikymppisiä ilolintusia?
Eli jos mies ei halua alkaa harrastamaan mun kanssa pyöräilyä, niin voin alkaa harrastamaan sitä jonkun toisen miehen kanssa? Mitäpä se miestä kiusaa, vaikka kävisinkin monta kertaa viikossa toisen miehen kanssa pitkillä pyörälenkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako, että se alkaa erottuaan saada jostain useammin?
Eivät seksiä haluavat naiset ole mitään mielikuvitusolentoja. Mutta jostain syystä nämä haluttomat teeskentelevät sen aikaa, että saavat haluamansa perheen. Pitkässä parisuhteessa toki tulee syystä tai toisesta taukoja, mutta hyvässä parisuhteessa seksielämä palautuu takaisin, eikä jää pysyvästi pois tai velvollisuuspanoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksiä on niin harvoin? 2krt/kk on TODELLA vähän, ei ihme että mies on turhautunut.
Kuinkas pitkä suhde sulla on takana?
Ap
Melkein 20 vuotta. Toki siinä on ollut sellaisiakin aikoja ettei ole jaksanut tai ehtinyt niin usein tai toinen on halunnut harvemmin, mutta kyllä meillä edelleen on sellainen 1-2 kertaa viikossa, joskus jopa päivittäin.
En mäkään ole seksiä niin usein jaksanut. Kerta tai kaksi kuussa oli jo aika hyvin.
Mies on ihan ok mutta itse toimitus ...
Suklaa ajaa hyvin saman asian ja on mukavampaakin. Jos nyt ihan suoraan sanon.
Luulenpa, että suhteessanne ongelma ei ole se seksin määrä vaan se, että miehesi haluaisi tuntea itsensä haluttavaksi.
Seksiä ei ole vain paneskeleminen vaan myös kaikki se, mikä siihen johtaa, flirtti, hellyys jne.
Teillä ei miehesi kanssa halut kohtaa. Sun kannattaa antaa hänen mennä ja suoda hänelle sopivampi kumppani. Olin itse joskus muutaman vuoden suhteessa, jossa minä halusin 1-2 krt viikossa. Mies useammin. En suostunut. Hän nimitteli minua jatkuvasti jne... Lopetin suhteen. Nyt mulla on mies, jonka kanssa voi olla paljonkin seksiä, mutta hänen maailma ei kaadu, jos emme joskus pysty rakestelee 1-2 vkoon olosuhteiden takia. Mulla heräsi kysymys: onko teillä muuta läheisyyttä? Halitteko, kosketteletteko ja pussailetteko joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät seksiä haluavat naiset ole mitään mielikuvitusolentoja. Mutta jostain syystä nämä haluttomat teeskentelevät sen aikaa, että saavat haluamansa perheen. Pitkässä parisuhteessa toki tulee syystä tai toisesta taukoja, mutta hyvässä parisuhteessa seksielämä palautuu takaisin, eikä jää pysyvästi pois tai velvollisuuspanoiksi.
Miten tämä infopläjäys liittyi siihen mitä kysyin?
Olen itse seksiä haluava nainen enkä mielikuvitusolento. Todenäköisesti en silti halua aloittajan miestä.
Iske itseesi testosteronia kymmenkertainen määrä ja katso sitten panettaako ja kuinka usein...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mies ei halua alkaa harrastamaan mun kanssa pyöräilyä, niin voin alkaa harrastamaan sitä jonkun toisen miehen kanssa? Mitäpä se miestä kiusaa, vaikka kävisinkin monta kertaa viikossa toisen miehen kanssa pitkillä pyörälenkeillä.
Juuri näin. Voin kertoa että ei kiusaa tipan vertaa, hyvä vaan jos olet poissa kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, tarpeeksi pitkässä parisuhteessa seksi jää 95% varmuudella kokonaan pois jossain vaiheessa, kun ikää tulee tarpeeksi. Että sulattelepa tätä.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole seksiä niin usein jaksanut. Kerta tai kaksi kuussa oli jo aika hyvin.
Mies on ihan ok mutta itse toimitus ...
Suklaa ajaa hyvin saman asian ja on mukavampaakin. Jos nyt ihan suoraan sanon.
Suklaa ajaa saman asian:o Etkö saa orgasmeja? Eihän noita voi verrata...
Ei tule vain rukkasia, meillä on seksiä väh 2 x kk.
Kuinka pitkässä suhteessa sä olet, ja mikä on tahti?
Ap