Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kertakaikkiaan kykene ymmärtämään, miten petipuuhat voi olla miehelle niin tärkeää

Vierailija
24.07.2020 |

Että hän myöntää miettivänsä nyt jopa eroa minusta asian vuoksi.

Meillä pitkä parisuhde takana, lapset jo isohkoja, petielämää ON, muttei joka päivä kuten mies toivoisi, ei välttämättä edes joka viikko, mutta vähintään 2 x kk.

Ja nyt mies on ehkä valmis heittämään koko pitkän suhteen menemään, ja siis miksi, että saa enemmän, ilmeisesti ihan sama keneltä??

Eikö tosiaan ehjä perhe merkitse mitään sen rinnalla? Minä? Kaikki muistot, sujuva ja mukava arki (tämän mies myönsi itsekin, että meillä menee hyvin muuten)? Lapset siinä ympärillä vielä koko ajan, eikä vaan vuoroviikoin tai viikonloppuisin? Perheen yhteinen aika? Yhteiset joulut ja juhlapyhät, sukujen tapaaminen. Yhteiset ystävät ja illanvietot pariskuntana näiden kanssa.

En mitenkään tajua.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan kysynyt mieheltäsi millainen seksi kelpaisi?

Luultavasti kaikki.

Ei se paljon vaatisi pitää miehesi tyytyväisempänä. Itse voit päästä siitä avusta hyvinkin helpolla.

Eihän se liitto kestä ilman, että molemmat joutuu joskus tekemään asioita ihan vaan toisen mieliksi.

Vierailija
82/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2krt kuukaudessa 😂

En ihmettele miksi miestä panettaa. Isompi kysymys onkin miksi ap:ta seksi ei kiinnosta?

Terveisin 25v. parisuhdetta ja 2krt viikossa on molemmille ok. Joskus viikonloppuisin tuplaantuu 🤗

2krt/kk on ihan hemmetin paljon. 18v oltu naimisissa ja vaimo ei anna edes joka vuosi. Meillä ehkä ennätys 3krt/kk mutta niitä kuukausia on ollu korkeintaan kaksi. Itse haluisin vaikka jokapäivä..

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2krt kuukaudessa 😂

En ihmettele miksi miestä panettaa. Isompi kysymys onkin miksi ap:ta seksi ei kiinnosta?

Terveisin 25v. parisuhdetta ja 2krt viikossa on molemmille ok. Joskus viikonloppuisin tuplaantuu 🤗

2krt/kk on ihan hemmetin paljon. 18v oltu naimisissa ja vaimo ei anna edes joka vuosi. Meillä ehkä ennätys 3krt/kk mutta niitä kuukausia on ollu korkeintaan kaksi. Itse haluisin vaikka jokapäivä..

M44

Miten hel#vetissä tuollaista jaksat kärsiä? Seksi on yksi tärkeimmistä parisuhdetta kokoonpitävistä voimista. Jos vaimoa ei kiinnosta parisuhde niin... Nimet paperiin ja kiikutat lapun käräjäoikeuteen.

Vierailija
84/100 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen on valmis uhraamaan kaikki muistot, ystävät jne vain pihtaamalla. En mitenkään tajua.

Minähän sanoin että seksiä on, keskimäärin se 2 x kk. Ja tässä tulen jo kovasti miestäni vastaan, mun puolesta koko touhu olis voitu lopettaa ainakin 10 vuotta sitten.

Ap

Asenne kuulostaa sille, että ei ole kovin häävejä nuo kaksi kertaa kuukaudessa.

85/100 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44[/quote]

Tuliko vahinkolapsi aikoinaan? Ootko varakas?

Miksi ihmeessä valitsit haluttoman vaimon?

Vierailija
86/100 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kaikki.

Ei se paljon vaatisi pitää miehesi tyytyväisempänä. Itse voit päästä siitä avusta hyvinkin helpolla.

Eihän se liitto kestä ilman, että molemmat joutuu joskus tekemään asioita ihan vaan toisen mieliksi.

En itse ainakaan miehenä olisi tyytyväinen. Meillä on hellyyttä päivittäin ja rakastelua säännöllisesti, ei pelkkää mekaanista seksiä, jolle itsetyydytyskin on suht käypä korvike.

Vierailija
87/100 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä olette kumppaneita ja kavereita, ette rakastavaisia. Mies haluaa olla haluttu.

Kerroinhan, että meillä on seksiä.

Näin pitkässä suhteessa mielestäni ihan tavallinen määrä.

Ap

Jep sinun mielestäsi. Mutta siinä suhteessa on kaksi ihmistä. Toisen mielestä ei ole. Kompromissi?

Vierailija
88/100 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala minkälaista elämää. Pitkässä suhteessa? 37 vuotta ja jokapäivä saatava, muuten ei pysty olemaan!

Vierailija
89/100 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kaikki.

Vaikka näin:

yllätä miehesi jo seuraavalla kerralla, kun hän menossa suihkuun. Seuraat perässä, pyydät nojaamaan seinään silmät kiinni ja annat vähän helpotusta käsilläsi.

Seuraukset voivat yllättää ja jopa pelastaa liittosi hetkeksi

Vierailija
90/100 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap koskaan kysynyt mieheltäsi millainen seksi 9kelpaisi?

Luultavasti kaikki.

Vaikka näin:

yllätä miehesi jo seuraavalla kerralla, kun hän menossa suihkuun. Seuraat perässä, pyydät nojaamaan seinään silmät kiinni ja annat vähän helpotusta käsilläsi.

Seuraukset voivat yllättää ja jopa pelastaa liittosi hetkeksi

Ällöö

Vierailija
91/100 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäs jotenkin alkaa HALUAMAAN seksiä. Antamaan sille aikaa. Peiton alle päikkäreille ja hellää käsipeliä ja unohdat siksi aikaa kaiken muun. Kyllä sun mies voi lähteä siksi, ettei se halua elää loppuelmäänsä liitossa, jossa hänen tarpeita ei oteta huomioon, kun kokee elävänsä puutteessa. Mies on erilainen ja se yleensä haluaa enemmän seksiä kuin nainen. Mutta on naisenkin mahdollista oppia haluamaan.

Vierailija
92/100 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, meillä samaa ongelmaa. Just tänään keskusteltiin miehen kanssa asiasta.

Mä en halua erota, mutta on tässä ikävä olla vähän kuin löysässä hirressä, odotella nyt sit päättääkö mies "tyytyä" tähän meidän suhteeseen vai lähteekö... vai pettääkö...

Et haaskaa ajatustakaan miehesi ahdinkoon, suruun, turhautumiseen, loukkaantumiseen. Minä minä minä, muuta ei mahdu päähäsi.

Vierailija
93/100 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kaikki.

Asiaa. täyttä asiaa.

Vierailija
94/100 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2krt kuukaudessa 😂

M44

Miksi kidut tuollaisessa suhteessa? Niin kauan kun miehellä testot hyrrää, niin seksiä tarvitaan jo terveydenkin kannalta.

Vierailija
95/100 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako, että se alkaa erottuaan saada jostain useammin?

Näinpä! :D Taitaa mies nyt toiveajatella vähän enemmän mihin rahkeet lopulta riittää. En yhtään ihmettele että teillä on petipuuhia noin harvoin. Mua ei huvittaisi tuommoisen miehen kanssa enää ollenkaan.

Vierailija
96/100 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman asiaakin pääsee listan keulille takaisin (?)

Vierailija
97/100 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena joka aina halukas, vaikea ymmärtää tätä. Tänään jo kaksi kertaa, ja lissää tulossa.

Vierailija
98/100 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei saa seksistä mitään niin ei varmasti kiinnosta,pieni vehje ei myöskään houkuttele.

Vierailija
99/100 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei saa seksistä mitään niin ei varmasti kiinnosta,pieni vehje ei myöskään houkuttele.

Vehkeellehän vähän tehtävissä, mutta aina voi kompensoida taidoissa ja halussakin. Se vaan on niin, ettei nainen pidemmänpääälle jaksa itsekästä  potaskaseksiä. Näin ne pihtarivaimot  syntyvät. Sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
100/100 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on mies, jonka mielestä kaks kertaa kuussa on ihan sopivasti. En jaksaisi yhtään, jos mököttäisi sen takia, ettei saa pildeä just niin usein kuin haluaisi. Idea on siinä, että eletään elämää yhdessä, eikä aina mene just niin kuin haluaisi, mutta aika hyvin on asiat, jos tuollaista on varaa päivätolkulla murehtia.