En halua vaniljaseksiä. Missä vaiheessa tehdä asia selväksi miehelle?
Kun netissä imeisesti tapahtuu nykyään suurin osa kohtaamisista, missä vaiheessa kannattaa kertoa omista toiveistaan? Liian monta kertaa olen törmännyt treffeillä kivaan mieheen ja sitten on sovittu uusi tapaaminen. Toistamiseen tavatessa on käynyt ilmi se, että mies on ujo pussailija, joka haluaa herkkää rakastelua ja että on harrastanut vain pitkiä parisuhteita ja on siten tavallaan tosi kokematon ja oikeastaan haavoittuvainenkin kaiksessa seksiin liittyvässä.
Jos taas olen jo viestittelyvaiheessa ohjannut keskustelua siihen, että älyn lisäksi minua kiinnostaa miehessä hänen koko mieheytensä ja kykeneväisyys osoittaa se myös seksin suhteen. Eli kynttilät sytytettynä palamaan tunnelman luomiseksi, silkkilakanat ja hellät kosketukset eivät saa minua syttymään milään tavalla. Haluan jutella oikeista asioista eli siitä, millainen eläimellinen panovietti (ainakin minulla) on ja miten sitä on mahdollista toteuttaa.
Jos mies on fiksu, hän yleensä kavahtaa tätä aihetta. Jos taas tätä ei etukäteen läpi käy, miehen luokse kyläilemään mennessä näkee ne makuuhuoneeseen viritellyt tuikut ja pystyy sielunsa silmin kuvittelemaan miehen, joka koskettaa varovaisesti kuin nainen ja jolla penis on kutakuinkin ison klitoriksen kokoluokkaa (karrikoituna toki).
Miten kertoa etukäteen, että parisuhdetta haluan ensisijaisesti loistavan seksin takia ja että vasta seksin kautta saatavan ihntiimin läheisyyden myötä olen halukas tutustumaan enemmän ja avaamaan syvempiä ajatuksiani?
Lisähuomiona se, etten tarvitse miehestä autonkorjaajaa/remonttireiskaa/kokkia/lastenvahtia yms. Haluan miehestä vain hyvän ystävän ja häneen henkisen yhteyden. Ja tähän päälle loistavaa seksiä.
Vai onko vain niin, että ne loistavat rakastajat eivät ikinä päädy netin treffipalstoille? Ja että netin treffipalstoilla ovat yliedustettuina ne seksuaalisesti hiukan estyneet ja ns. perinteiseen naismaiseen tapaan "romanttiset" miehet? Sellaiset, jotka tuovat kukkakimppuja ja suklaarasioita mukanaan treffeille ymmärtämättä, että osa naisista ei kyseisiä eleitä arvosta millään tavalla miehekkyyden osoituksina.
Kommentit (91)
Ihan jokainen ÄLYKÄS mies lähtee aluksi ”romantiikan” kautta liikkeelle jos nainen ei ole SELVÄSTI ilmaissut haluavansa muuta.
95% naisista haluaa muuta kuin ”nyrkkipanoa ensitreffeille” joten sen ehdottaminen on vain typerää. MUTTA kyllähän tilannetta voi myös lukea ja vaikka ilta alkaa yhdellä tavalla, niin yö voi jatkua ihan muissa merkeissä.
Toki on myös miehiä joita ei muu kuin rauhallinen rakastelu kiinnosta ja se on ihan ok. Mutta aina kun alkaa puhumaan ”vanilijaseksistä” on määriteltävä mitä se tarkoittaa. Skaala on valtava.
Oma naiseni ei pidä mistään sellaisesta kuin hiuksista kiinniottamisesta tai pepun läpsimisestä, mutta tykkää paljon kun panen häntä rajusti takaapäin seisten. Jollekin sellainen on liikaa ja toiselle taas liian vanilijaa.
Kyllä ainakin minusta on moneksi, mutta se riippuu täysin partnerista. Edellisen suhteen aikana meni varmaan pari kk ennnekuin otteet alkoivat muuttua rajummiksi. Se vaati molemminpuolista luottamusta. Nainenkin sanoi ettei monetkaan asiat kiinnosta lyhyiden suhteiden kanssa.
Hei AP,
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että BDSM skenessä on aina pulaa hyvistä domeista. Todenäköisyys että juuri SINÄ löytäisit hyvän domin treffipalstalta on aika todella pieni. Ellei jopa mahdotonta.
Jo lähtökohtaisesti treffipalsta on väärä paikka. Sinun pitää hakea dom-miestä BDSM palstoilta. Silloin EHKÄ löydät yhden, mutta muista että hyviä subeja on paljon tarjolla joten kilpailu on kovaa.
Sinulla on myös aika kieroutunut tapa ajatella että sub miehet olisivat jotenkin säälittäviä. Kannattaa hieman avartaa ajatusmaailmaa ennenkuin lähdet BDSM palstoille. Meitä löytyy joka junaan ja elämä on paljon helpompaa jos sen ymmärtää ja hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen ÄLYKÄS mies lähtee aluksi ”romantiikan” kautta liikkeelle jos nainen ei ole SELVÄSTI ilmaissut haluavansa muuta.
95% naisista haluaa muuta kuin ”nyrkkipanoa ensitreffeille” joten sen ehdottaminen on vain typerää. MUTTA kyllähän tilannetta voi myös lukea ja vaikka ilta alkaa yhdellä tavalla, niin yö voi jatkua ihan muissa merkeissä.
Toki on myös miehiä joita ei muu kuin rauhallinen rakastelu kiinnosta ja se on ihan ok. Mutta aina kun alkaa puhumaan ”vanilijaseksistä” on määriteltävä mitä se tarkoittaa. Skaala on valtava.
Oma naiseni ei pidä mistään sellaisesta kuin hiuksista kiinniottamisesta tai pepun läpsimisestä, mutta tykkää paljon kun panen häntä rajusti takaapäin seisten. Jollekin sellainen on liikaa ja toiselle taas liian vanilijaa.
Kyllä ainakin minusta on moneksi, mutta se riippuu täysin partnerista. Edellisen suhteen aikana meni varmaan pari kk ennnekuin otteet alkoivat muuttua rajummiksi. Se vaati molemminpuolista luottamusta. Nainenkin sanoi ettei monetkaan asiat kiinnosta lyhyiden suhteiden kanssa.
Juuri näin. Mieheni rohkaistui kertomaan kaikista kinkyimmät halunsa vasta vuosien kuluttua suhteen alusta. Vähän miedompia juttuja kuten kevyttä piiskaamista harrastimme kyllä jo aiemmin ja ne olivat minunkin repertuaarissani.
Vierailija kirjoitti:
Hei AP,
Sinulla on myös aika kieroutunut tapa ajatella että sub miehet olisivat jotenkin säälittäviä. Kannattaa hieman avartaa ajatusmaailmaa ennenkuin lähdet BDSM palstoille. Meitä löytyy joka junaan ja elämä on paljon helpompaa jos sen ymmärtää ja hyväksyy.
Se että on seksuaalisesti sub tai osittain sub, ei kerro mitään ihmisestä muuten. Sub-mies voi olla esim. vahva johtajatyyppi, jolle seksi on tila vapautua arjen vaativista rooleista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän semmoseen vaniljaseksiin mieltynyt mies, mutta samalla olen kyllä myös miellyttäjätyyppi, joten teen varmasti kaiken mitä nainen toivoo. Eli jossain mielessä kaikki menee, jos kumppani niistä tykkää. Se vaatii vain sen, että nainen olisi se aktiivisempi sen suhteen.
Jos tässä on ap:lla jotain samaa, niin ehdottomasti sanot sille miehelle mitä oikeasti haluat, ja ohjaat sängyssä haluamaasi suuntaa.
Itse nimittäin saan taas kiksejä siitä, että nainen ottaa ohjat ja vie minua...
Veikkaan että tällainen mies puistattaisi aloittajaa. Että seksin sarallakin kaikki olisi miehen puolelta vain näyteltyä ja miellyttämistä, kun pitäisi olla juuri päinvastoin. Veikkaan että ap ei edes tarvitse mitään remmejä eikä suukapuloita tai piiskoja, tai muuta rekvisiittaa, hän vain haluaa että miehellä on miehen otteet, ja halu tuodaan esiin sellaisenaan, eikä käärittynä mihinkään luvanpyytelikukkasiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän semmoseen vaniljaseksiin mieltynyt mies, mutta samalla olen kyllä myös miellyttäjätyyppi, joten teen varmasti kaiken mitä nainen toivoo. Eli jossain mielessä kaikki menee, jos kumppani niistä tykkää. Se vaatii vain sen, että nainen olisi se aktiivisempi sen suhteen.
Jos tässä on ap:lla jotain samaa, niin ehdottomasti sanot sille miehelle mitä oikeasti haluat, ja ohjaat sängyssä haluamaasi suuntaa.
Itse nimittäin saan taas kiksejä siitä, että nainen ottaa ohjat ja vie minua...Minun korviini kuulostat epätoivoiselta. Olet valmis tekemään mitä tahansa saadaksesi "seksiä".
-ap
Niinno, miten sen nyt ottaa. Toinen tykkää olla sub, toinen domina. Kaikilla on omat mieltymykset, ja jos se tekee minusta epätoivoisen, niin kai se sitten sinun mielestä on näin.
Sinä tykkäät että mies ottaa sinut rajusti ja määrätietoisesti. Minä taas että nainen saisi sen tehdä... Ei kai tässä ole vähän sukupuolistereotypioita ilmassa..?Se ei muuten useinkaan toimi, jos toista pyytää olemaan jotain semmoista mitä hän ei ole. Eli jos se mies ei oikeasti ole domina, niin ei se yhtäkkiä semmoiseksi voi ruvetakaan.
Joo mutta miten voit pokalla väittää että ap olisi juuri sopiva nainen sinulle, kun hän on aivan päinvastaista??!! Et siis tunne itseäsi seksin saralla ilmeisesti ollenkaan kun näin väität.
Vierailija kirjoitti:
Hei AP,
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että BDSM skenessä on aina pulaa hyvistä domeista. Todenäköisyys että juuri SINÄ löytäisit hyvän domin treffipalstalta on aika todella pieni. Ellei jopa mahdotonta.
Jo lähtökohtaisesti treffipalsta on väärä paikka. Sinun pitää hakea dom-miestä BDSM palstoilta. Silloin EHKÄ löydät yhden, mutta muista että hyviä subeja on paljon tarjolla joten kilpailu on kovaa.
Olen eri mieltä. Se että omanlainen seksi on tärkeä asia parisuhteessa ei tarkoita sitä että pitää mennä seksipalstoille etsimään loppuelämän suhdetta. Meitä jotka elävät onnellisessa ja ihan normaalissa parisuhteessa, ja jotka saamme sellaista seksiä kuin toivomme ja haluamme on suurin osa "mukakinkystä" seksinharrastajista. Jos ajattelee että suurin osa parisuhteessa elävistä harrastaa seksiä keskenään, ja suurimmalla osalla se on tyydyttävää, kertoo jo sen että myös sub-dom-hommia harrastetaan tyytyväisen yhtälailla, varsinkin jos kyse ei ole mistään todella rajusta ja lähes pakonomaisesta touhusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei AP,
Se että on seksuaalisesti sub tai osittain sub, ei kerro mitään ihmisestä muuten. Sub-mies voi olla esim. vahva johtajatyyppi, jolle seksi on tila vapautua arjen vaativista rooleista.
Se on juurikin noin!
Mitä enemmän on valtaa ja vastuuta arjessa, niin sitä todennäköisemmin haluaa että seksissä valta on naisella. Sen kuin katsoo about jokaista maailman huippujohtajien/poliitikkojen seksiskandaaleja: Mies jää kiinni kun on ostanut dominan palveluja / leikkinyt koiraa tms.
Oma naiseni haluaa että seksissä mies ottaa ohjat koska arjessa hänellä on niin paljon vastuuta. Että olisi se yksi tila missä joku muu veisi. MUTTA vain ”tavallisen” seksin rajoissa. Ei siinä mitään. Mutta kun on sadannen kerran ”ottanut rajusti” ja ”pannut ihan kunnolla” niin pakko myöntää että vähän tylsäksi käy.
Itse kaipaisin lisäksi edes sitä että voisi ottaa kiinni hiuksista ja läpsiä pyllylle, kun pannaan kovaa seisten seinää vasten. Tai vähän sitomista tms. Mutta ei.
Niinpä nainen joka ottaisi kunnolla ohjat ja antaisi kunnon kyytiä olisi aika todella kuumaa. Jo ihan vaan vaihtelun vuoksi.
Mutta ymmärrän täysin APn pointin siitä ettei ”rajuus” pyydettynä ole niin kiihoittavaa. Naiseni on miellyttämishaluinen ja varmasti panisi minua straponilla jos vain pyytäisin, mutta jos sen tekee vain miellyttämisen halusta, niin ei se silloin edes kiinnosta. PL suihinotto joka kyllä kelpaa aina vaikka toinen tekisi sitä vain miellyttääkseen minua kunhan se tulee naisen omasta aloitteesta.
*NAPS*
Sellainen ääni kuuluu, kun napsauttaa sormiaan. Kiitos huomiostasi ja nyt kun olen huomiosi saanut, niin mennäänpä suoraan asiaan. Haluan viedä Sinut mopolla tähtiin ja ei, en puhu ajelusta kaksipyöräisellä.
En ole hakemassa kompromissia seksin suhteen, vaan pikemminkin rietasta jumalatarta, joka ei kärsi turhista estoista. Aion syödä Sinut suihini, yhä uudelleen ja uudelleen. Nuolen pimpsan sekä pyllyn ja jos et ole ymmärtänyt itse ajaa karvojasi pois, niin minä ajan ne. Haluan Sinut kuumana, litimärkänä ja karvattomana. Laitan mitä haluan, minne haluan ja koska haluan, onpa kyseessä sitten pimpsa, pylly tai suusi. Tykkäätpä leluista tai et, ei väliä, sillä aion täyttää Sinut niillä joka tapauksessa.
Olen se tyyppi, jota muistelet lämmöllä sitten joskus, kun hommamme on kuihtunut kasaan. Sitä odotellessa haluan pitää hauskaa Sinun kanssasi. Olen se tyyppi, joka kastelee pöksysi. Olen se pökerryttävän röyhkeä tyyppi, jota inhoat haluta. Olen se tyyppi, joka osaa koskettaa Sinua oikeista paikoista oikealla tavalla. Olen se tyyppi, joka sähköistää elämäsi ja herättää Sinut henkiin arjen keskellä.
Et ehkä ole valmis jumalatar, mutta sillä ei ole väliä. Minä opetan ja turmelen Sinut. Kehräävässä kotikissassa on tiikeri piilossa, se pitää vaan tuoda esiin.
Siinä tärkeimmät. Olen toki kaiken lisäksi mukava ja hauska tyyppi. Kaikin puolin tutustumisen arvoinen tapaus, joka haluaa kuulla Sinun tarinasi. Odotan innolla, että miten homma lähtee liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei AP,
Olen eri mieltä. Se että omanlainen seksi on tärkeä asia parisuhteessa ei tarkoita sitä että pitää mennä seksipalstoille etsimään loppuelämän suhdetta. Meitä jotka elävät onnellisessa ja ihan normaalissa parisuhteessa, ja jotka saamme sellaista seksiä kuin toivomme ja haluamme on suurin osa "mukakinkystä" seksinharrastajista. Jos ajattelee että suurin osa parisuhteessa elävistä harrastaa seksiä keskenään, ja suurimmalla osalla se on tyydyttävää, kertoo jo sen että myös sub-dom-hommia harrastetaan tyytyväisen yhtälailla, varsinkin jos kyse ei ole mistään todella rajusta ja lähes pakonomaisesta touhusta.
Kyllä, mutta AP on erittäin Tarkka siitä mitä haluaa. Jos mietitään kuinka monen asian pitää loksahtaa kohdalleen kahden ihmisen välillä jotta siitä syntyisi parisuhde, niin mitä spesifimmät vaatimukset on, sitä epätodennäköisempää on löytää hyvä match.
Jos tietynlainen seksi on tärkeä kriteeri, niin onhan se paljon helpompaa löytää oikea match seksipalstalta kuin treffipalstalta joka on täyttä haku-ammuntaa. ”Seksipalstan” kautta voit ensin rajata pois ne joiden seksuaalisuus ei kiinnosta ja sitten miettiä jäljellejääneistä sovittaisiinko muuten yhteen.
Ap puhui niin vihjailevasti siitä, ettei ole vanilja vaan jotain muuta eikä heti suoraan sanonut mitä on. Luin ketjua jännittyneenä, että mikäs fetissi sieltä paljastuukaan ja hohhoijaa, bdsm. Voiko olla enää tylsempää. Nykyään naiset alkaa olla siihen kallellaan, joten et todellakaan ole mikään erityinen jäätelömaku, ehkäpä lähimpänä mansikkajäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Ap puhui niin vihjailevasti siitä, ettei ole vanilja vaan jotain muuta eikä heti suoraan sanonut mitä on. Luin ketjua jännittyneenä, että mikäs fetissi sieltä paljastuukaan ja hohhoijaa, bdsm. Voiko olla enää tylsempää. Nykyään naiset alkaa olla siihen kallellaan, joten et todellakaan ole mikään erityinen jäätelömaku, ehkäpä lähimpänä mansikkajäätelöä.
Itseasiassa AP ei taida olla edes BDSM dom vaan ihan tavallinen vanilija seksi nainen. Hän vain haluaa että mies ottaa ohjat eli tavallaan konservatiivisemmaksi asetelmaksi ei edes voi mennä. Eli light vanilijaa.
Ongelma on termit. Mitä tarkoittaa vanilija seksi? Mitä tarkoittaa: tavallinen seksi?
Väitän että aika eri asioita eri ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nimittäin saan taas kiksejä siitä, että nainen ottaa ohjat ja vie minua...Minun korviini kuulostat epätoivoiselta. Olet valmis tekemään mitä tahansa saadaksesi "seksiä".
-ap
Niinno, miten sen nyt ottaa. Toinen tykkää olla sub, toinen domina. Kaikilla on omat mieltymykset, ja jos se tekee minusta epätoivoisen, niin kai se sitten sinun mielestä on näin.
Sinä tykkäät että mies ottaa sinut rajusti ja määrätietoisesti. Minä taas että nainen saisi sen tehdä... Ei kai tässä ole vähän sukupuolistereotypioita ilmassa..?Se ei muuten useinkaan toimi, jos toista pyytää olemaan jotain semmoista mitä hän ei ole. Eli jos se mies ei oikeasti ole domina, niin ei se yhtäkkiä semmoiseksi voi ruvetakaan.
Joo mutta miten voit pokalla väittää että ap olisi juuri sopiva nainen sinulle, kun hän on aivan päinvastaista??!! Et siis tunne itseäsi seksin saralla ilmeisesti ollenkaan kun näin väität.
Siis hetkinen! Enhän tuossa kyllä mielestäni mitenkään väittänyt, että olisin ap:lle sopiva. Nyt vähän luetunymmärtämistä, kiitos!
Ap kaipaa juuri jotain alfaa, mitä minä en pystyisi hänelle edes antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku muu ketjussa on ihan itse keksinyt minulle määrittelyn bdsm. En tiedä miksi mutta itse en ole siihen suuntaan kallellaan.
-ap
Teet asian selväksi jo treffi-ilmoituksessasi. Mutta pienemmällä tekstimäärällä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu ketjussa on ihan itse keksinyt minulle määrittelyn bdsm. En tiedä miksi mutta itse en ole siihen suuntaan kallellaan.
-ap
No mihin sitten?
Kynttilät tunnelman tappajia?
Keskiaikainen synkkä linna kynttilöineen ja siellä pidettävä siveettömän naisen rankaisurituaali kelpaisivat minulle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ihan mielenkiinnosta, minkälaista olisi ei-vanilja-seksi, joka sinua kiinnostaa? Olisi myös helpompi sanoa, missä vaiheessa kannattaa ottaa puheeksi. Ehkä myös ikäryhmä, johon potentiaalinen kumppanisi suunnilleen sijoittuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ihan mielenkiinnosta, minkälaista olisi ei-vanilja-seksi, joka sinua kiinnostaa? Olisi myös helpompi sanoa, missä vaiheessa kannattaa ottaa puheeksi. Ehkä myös ikäryhmä, johon potentiaalinen kumppanisi suunnilleen sijoittuisi.
En ole kiinnostunut tyyliin puolen tunnin esileikistä sängyssä ja suihkun jälkeen (=mies nuolee minua 15 min ja minä nuolen miestä 15 min) ja sitä seuraavasta vartin panosta noin kolmella asennon vaihtamisella.
Ei kiinnosta yhtään. Joko niin, että minä raahaan kiimasta lamaantuneen miehen nojatuoliin ja nussin hänet kuiviin. Tai sitten mies nostaa minut seinälle ja antaa isoa (ilman esileikkiä koventunutta) kyrpäänsä minulle lattialla, pöydällä, sängyllä tms.
Välillä minä tukahdutan tyynyllä miestä nussiessani häntä päällä ja välillä taas mies ottaa minut kysymättä otteeseen, jossa en voi liikkua. Mikä muu kiinnostaa ja saitko ehkä pointin sille, miksi kynttilöitä sytyttelevät miehet eivät innosta?
-ap
Ai sä oletkin uniikki lumihiutale.