Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua vaniljaseksiä. Missä vaiheessa tehdä asia selväksi miehelle?

Vierailija
24.07.2020 |

Kun netissä imeisesti tapahtuu nykyään suurin osa kohtaamisista, missä vaiheessa kannattaa kertoa omista toiveistaan? Liian monta kertaa olen törmännyt treffeillä kivaan mieheen ja sitten on sovittu uusi tapaaminen. Toistamiseen tavatessa on käynyt ilmi se, että mies on ujo pussailija, joka haluaa herkkää rakastelua ja että on harrastanut vain pitkiä parisuhteita ja on siten tavallaan tosi kokematon ja oikeastaan haavoittuvainenkin kaiksessa seksiin liittyvässä.

Jos taas olen jo viestittelyvaiheessa ohjannut keskustelua siihen, että älyn lisäksi minua kiinnostaa miehessä hänen koko mieheytensä ja kykeneväisyys osoittaa se myös seksin suhteen. Eli kynttilät sytytettynä palamaan tunnelman luomiseksi, silkkilakanat ja hellät kosketukset eivät saa minua syttymään milään tavalla. Haluan jutella oikeista asioista eli siitä, millainen eläimellinen panovietti (ainakin minulla) on ja miten sitä on mahdollista toteuttaa.
Jos mies on fiksu, hän yleensä kavahtaa tätä aihetta. Jos taas tätä ei etukäteen läpi käy, miehen luokse kyläilemään mennessä näkee ne makuuhuoneeseen viritellyt tuikut ja pystyy sielunsa silmin kuvittelemaan miehen, joka koskettaa varovaisesti kuin nainen ja jolla penis on kutakuinkin ison klitoriksen kokoluokkaa (karrikoituna toki).

Miten kertoa etukäteen, että parisuhdetta haluan ensisijaisesti loistavan seksin takia ja että vasta seksin kautta saatavan ihntiimin läheisyyden myötä olen halukas tutustumaan enemmän ja avaamaan syvempiä ajatuksiani?

Lisähuomiona se, etten tarvitse miehestä autonkorjaajaa/remonttireiskaa/kokkia/lastenvahtia yms. Haluan miehestä vain hyvän ystävän ja häneen henkisen yhteyden. Ja tähän päälle loistavaa seksiä.

Vai onko vain niin, että ne loistavat rakastajat eivät ikinä päädy netin treffipalstoille? Ja että netin treffipalstoilla ovat yliedustettuina ne seksuaalisesti hiukan estyneet ja ns. perinteiseen naismaiseen tapaan "romanttiset" miehet? Sellaiset, jotka tuovat kukkakimppuja ja suklaarasioita mukanaan treffeille ymmärtämättä, että osa naisista ei kyseisiä eleitä arvosta millään tavalla miehekkyyden osoituksina.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen moottorimulkku, se on sopiva sulle.

Vierailija
22/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, romantiikka ei sulje pois rajumpaa sek siä! Monet herkät miehet ovat herkkä myös sek suaalisesti, erityisesti horoskooppi kalat. Ja skorpioni.

Mulla on vähän sama ongelma nimittäin. Musta se on ihan sattumasta kiinni löytääkö oman mätsinsä tällä saralla. Eli et voi oikein muuta kuin heti jo ekoilla deiteillä "koeajaa" kumppanin ja ottaa lelut ja muut esiin ja mitä sitten käytätkään. Jos tykkää niin siitä voi sitten jatkaa...

Mutta jos miehellä palaa kynttilät yms. niin se voi silti tykätä kin kystä menosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika paljon ennakkoluuloja herkkiä miehiä kohtaan. Vastaan kysymykseesi yksinkertaisesti että hyvä aika kertoa asiasta on se hetki jona puhutte siitä millaisesta seksistä kumpikin pitää. Minusta aika oleellista jutella asiasta ennen seksin aloittamista, jos kyseessä on tilanne jossa toivotaan että suhde jatkuu.

Mun mies on todella herkkä ja romanttinen, ollut juurikin vain muutamassa pitkässä suhteessa ennen meidän suhdettamme, olemme molemmat kohta 40.

Hän on huomaavainen, hellä, osaa kuunnella ja keskustella asioista. Hän on aivan uskomattoman taitava suuseksissä, muutamalla kerralla oppi mistä pidän ja miten tulen. Olen ollut lähes häkeltynyt asiasta, moni ei ole niin kiinnostunut opettelemaan ja nimenomaan tutkimaan mistä pidän ja miten reagoin. Hän myös niin toivoessani tukistaa minua, sitoo, antaa piiskaa, ym, kaikkea mistä pidän myös. Hän on erinomainen ja voimakas kun olemme yhdynnässä hän on todella taitava liikkumaan ja toisaalta hänelle sopii myös se että minä olen aktiivinen ja päällä ja saan tehdä hänelle ihan mitä haluan. Hän on itsevarma ja fiksu ja hauska ja no, aivan ihana, ihanin mies jonka olen kohdannut. Näitäkin on.

Semmonen tylsä herkkis se. :D

Vierailija
24/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sille nahkahanska-Miihkalille rakkauskirje linnaan. Sitten kun se vapautuu, saat ihan salettiin kiihkeää ja villiä menoa. Ei tarvi sitten enää herkkiä runopoikia tapailla.

Vierailija
25/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäät kuviisi käsiraudat ja laitat pieniä vihjauksia, kuten ”kakkonen on ykkönen”. Karsii romantikot ja hiirulaiset pois.

Mistä nyt nuo väsyneet käsiraudat keksit? Aika suppea kuva sinulla ainakin on seksuaalisudesta. Mulle itselleni esim. käsiraudat ovat henk. koht. oikea junttiuden ilmentymä mikäli joku kuvittelee niiden olevan osoitu "ei vaniljasta".

-ap

No sitten 10 tonnin hinausketju.

Vierailija
26/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja olisi itselle unelma nainen. Kerran tapasin vastaavanlaisen naisen, jonka kanssa harrastettiin myös BDSM-juttuja ja se oli aivan mahtavaa, kun sai antaa piiskaa naiselle ja sai muutenkin olla kovakourainen. Sitten toki sessioiden jälkeen voi olla sitä herkkyyttä, kun koko päivää ei nyt jaksa paneskella.

Ah, vielä kun saisi parisuhteeseen tuollaisen naisen.

Vierailija
27/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän semmoseen vaniljaseksiin mieltynyt mies, mutta samalla olen kyllä myös miellyttäjätyyppi, joten teen varmasti kaiken mitä nainen toivoo. Eli jossain mielessä kaikki menee, jos kumppani niistä tykkää. Se vaatii vain sen, että nainen olisi se aktiivisempi sen suhteen.

Jos tässä on ap:lla jotain samaa, niin ehdottomasti sanot sille miehelle mitä oikeasti haluat, ja ohjaat sängyssä haluamaasi suuntaa.

Itse nimittäin saan taas kiksejä siitä, että nainen ottaa ohjat ja vie minua...

Vierailija
28/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ratkaisua ap:lle: kerro mahdollisimman aikaisin, mitä odotat seksiltä. Mielellään vihjaa asiasta jo profiilissasi. Toinen vaihtoehto on etsiä kumppania rajatusti vain kinky/bdsm-skenestä.

Ei tästä asiasta kannata tehdä liian vaikeaa.

Vierailija
29/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, romantiikka ei sulje pois rajumpaa sek siä! Monet herkät miehet ovat herkkä myös sek suaalisesti, erityisesti horoskooppi kalat. Ja skorpioni.

Mulla on vähän sama ongelma nimittäin. Musta se on ihan sattumasta kiinni löytääkö oman mätsinsä tällä saralla. Eli et voi oikein muuta kuin heti jo ekoilla deiteillä "koeajaa" kumppanin ja ottaa lelut ja muut esiin ja mitä sitten käytätkään. Jos tykkää niin siitä voi sitten jatkaa...

Mutta jos miehellä palaa kynttilät yms. niin se voi silti tykätä kin kystä menosta!

En usko horoskooppeihin.

t. ap

Vierailija
30/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähän semmoseen vaniljaseksiin mieltynyt mies, mutta samalla olen kyllä myös miellyttäjätyyppi, joten teen varmasti kaiken mitä nainen toivoo. Eli jossain mielessä kaikki menee, jos kumppani niistä tykkää. Se vaatii vain sen, että nainen olisi se aktiivisempi sen suhteen.

Jos tässä on ap:lla jotain samaa, niin ehdottomasti sanot sille miehelle mitä oikeasti haluat, ja ohjaat sängyssä haluamaasi suuntaa.

Minä taas en valitettavasti syty lainkaan ohjailtavasta miehestä. Omaan vain pelkästään kiusallisia tilanteita siitä, kun mies on pyynnöstä yrittänyt ottaa "ohjat käsiinsä". Ei toimi minulla vaikka moni mies kuvittelee asiaa yksinkertaiseksi. Dominoivuus on joko geeneissä tai sitä ei ole. Tunne on sama, kuin oppettaisi oman koiransa nuolemaan pillua. Varmaan sekin oppisi mutta ajatuksena ei kiihota, päin vastoin.

-ap

Vierailija
31/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuota koirajuttua en olisi halunnut seksihistoriastasi tietää :(

Vierailija
32/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun korviini kuulostat epätoivoiselta. Olet valmis tekemään mitä tahansa saadaksesi "seksiä".

-ap

Vierailija
33/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuota koirajuttua en olisi halunnut seksihistoriastasi tietää :(

Se oli esimerkki. Jotta tietty miellyttämishaluinen miesryhmä tajuaisi, kuinka vastenmielistä  ja epäseksuaalista olisi ajatuskin alistuvasta ja minkä suhteen tahansa miellyttämishaluisesta miehestä. Eli koiramaisesta miehestä. En omista koiraa.

-ap

Vierailija
34/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis itse täysin sub, ap? Minä olen switch-nainen eli tykkään valtaleikeistä molemmin päin.

Vierailija
35/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis itse täysin sub, ap? Minä olen switch-nainen eli tykkään valtaleikeistä molemmin päin.

Switchiäkin löytyy muttei ennen, kuin mies on antanut ymmärtää oman näkökantansa. Luonteeltani olen leikkisä mutta jos tiettyä kovuus/herkyys -yhdistelmää ei löydy, en ole tutustumista järkevää jatkaa.

Vierailija
36/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun korviini kuulostat epätoivoiselta. Olet valmis tekemään mitä tahansa saadaksesi "seksiä".

-ap

Niinno, miten sen nyt ottaa. Toinen tykkää olla sub, toinen domina. Kaikilla on omat mieltymykset, ja jos se tekee minusta epätoivoisen, niin kai se sitten sinun mielestä on näin.

Sinä tykkäät että mies ottaa sinut rajusti ja määrätietoisesti. Minä taas että nainen saisi sen tehdä... Ei kai tässä ole vähän sukupuolistereotypioita ilmassa..?

Se ei muuten useinkaan toimi, jos toista pyytää olemaan jotain semmoista mitä hän ei ole. Eli jos se mies ei oikeasti ole domina, niin ei se yhtäkkiä semmoiseksi voi ruvetakaan.

Vierailija
37/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas erikoinen ongelma sulla. Eli romanttinen mies on turn-off?

Mistä ihmeestä olet imenyt käsityksen siitä, että naiset pitåisivät "romanttisista" miehistä? Äidiltäsi, joka on ollut yksinhuoltaja koko elämäsi ajan?

Vierailija
38/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niinno, miten sen nyt ottaa. Toinen tykkää olla sub, toinen domina. Kaikilla on omat mieltymykset, ja jos se tekee minusta epätoivoisen, niin kai se sitten sinun mielestä on näin.

Sinä tykkäät että mies ottaa sinut rajusti ja määrätietoisesti. Minä taas että nainen saisi sen tehdä... Ei kai tässä ole vähän sukupuolistereotypioita ilmassa..?

Se ei muuten useinkaan toimi, jos toista pyytää olemaan jotain semmoista mitä hän ei ole. Eli jos se mies ei oikeasti ole domina, niin ei se yhtäkkiä semmoiseksi voi ruvetakaan.

Kommentoin nyt lähinnä mieltymysten yleisyyden kanalta. Harva nainen tykkää alistuvista miehistä mutta toki heitäkin on. Tämä johtaa väistämättä siihen,  että netin seuranhakupalstoilla on ylitarjontaa alistuvista miehistä suhteesssa naisiin, jotka vastaavaa seuraa etsivät.

-ap

Vierailija
39/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa vähän hankalalta.... siis haluatko pohjimmiltasi jonkin hitsin alfamiehen joka vie ja sinä vikiset? Mä jo vähän toivoin että olisit itse ollut se dom osapuoli...

Mut joo, kuten tässä sanottukin niin nämä asiat selviävät vasta kokeilemalla. Ei voi mitenkään tietää etukäteeen.Mulla ollut yli 200 kumppania enkä koskaan tiennyt etukäteen mitä on tulossa.

Se on kyllä hassua, että näistä 200:sta vain pari pärjäsi kanssani. Miesten halukkuutta liioitellaan!

N47

Vierailija
40/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ratkaisua ap:lle: kerro mahdollisimman aikaisin, mitä odotat seksiltä. Mielellään vihjaa asiasta jo profiilissasi. Toinen vaihtoehto on etsiä kumppania rajatusti vain kinky/bdsm-skenestä.

Ei tästä asiasta kannata tehdä liian vaikeaa.

Tämä. Miksi edelleen vikiset täällä, ap? Tässähän on selvä toimintaohje.