Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua vaniljaseksiä. Missä vaiheessa tehdä asia selväksi miehelle?

Vierailija
24.07.2020 |

Kun netissä imeisesti tapahtuu nykyään suurin osa kohtaamisista, missä vaiheessa kannattaa kertoa omista toiveistaan? Liian monta kertaa olen törmännyt treffeillä kivaan mieheen ja sitten on sovittu uusi tapaaminen. Toistamiseen tavatessa on käynyt ilmi se, että mies on ujo pussailija, joka haluaa herkkää rakastelua ja että on harrastanut vain pitkiä parisuhteita ja on siten tavallaan tosi kokematon ja oikeastaan haavoittuvainenkin kaiksessa seksiin liittyvässä.

Jos taas olen jo viestittelyvaiheessa ohjannut keskustelua siihen, että älyn lisäksi minua kiinnostaa miehessä hänen koko mieheytensä ja kykeneväisyys osoittaa se myös seksin suhteen. Eli kynttilät sytytettynä palamaan tunnelman luomiseksi, silkkilakanat ja hellät kosketukset eivät saa minua syttymään milään tavalla. Haluan jutella oikeista asioista eli siitä, millainen eläimellinen panovietti (ainakin minulla) on ja miten sitä on mahdollista toteuttaa.
Jos mies on fiksu, hän yleensä kavahtaa tätä aihetta. Jos taas tätä ei etukäteen läpi käy, miehen luokse kyläilemään mennessä näkee ne makuuhuoneeseen viritellyt tuikut ja pystyy sielunsa silmin kuvittelemaan miehen, joka koskettaa varovaisesti kuin nainen ja jolla penis on kutakuinkin ison klitoriksen kokoluokkaa (karrikoituna toki).

Miten kertoa etukäteen, että parisuhdetta haluan ensisijaisesti loistavan seksin takia ja että vasta seksin kautta saatavan ihntiimin läheisyyden myötä olen halukas tutustumaan enemmän ja avaamaan syvempiä ajatuksiani?

Lisähuomiona se, etten tarvitse miehestä autonkorjaajaa/remonttireiskaa/kokkia/lastenvahtia yms. Haluan miehestä vain hyvän ystävän ja häneen henkisen yhteyden. Ja tähän päälle loistavaa seksiä.

Vai onko vain niin, että ne loistavat rakastajat eivät ikinä päädy netin treffipalstoille? Ja että netin treffipalstoilla ovat yliedustettuina ne seksuaalisesti hiukan estyneet ja ns. perinteiseen naismaiseen tapaan "romanttiset" miehet? Sellaiset, jotka tuovat kukkakimppuja ja suklaarasioita mukanaan treffeille ymmärtämättä, että osa naisista ei kyseisiä eleitä arvosta millään tavalla miehekkyyden osoituksina.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mielenkiintoinen ketju, etenkin tuo yhden miehen aika hyvä kuvaus kinkyilyistä tms. Mulle tuli lähinnä mieleen, että AP ei pysty keskustelemaan seksistä vapautuneesti - lähinnä ärsyyntyy kun ei tajuta heti - vaan toivoo, että automaattisesti kaikki loksahtaa paikalleen. Aikamoinen toive.... itse olen 45 v. mies ja aika lailla samaa kuin tuo aiempi kirjoittaja. Dom vuosia mutta switch vain harvoille - ja oikeastaan aika salaa, ettei maine mene =P. Varmaan ollaan samoissa piireissä pyöritty, jos piirit on tutut. 

Mutta mutta: lähtemättä määrittelemään piiskausten tai ihmisten sitomisen jne tai minkään oman suosikkini aiheuttamaa riemua, niin asian ydin on mielestäni että mieltymysten on kohdattava. En minä syty, jos toinen ei vikise kiimoissaan, kun pistän nippuun. Eli puhu. Kysy minkälaisesta seksistä toinen pitää. Ja jos ei tiedä, näytä mistä pidät itse. Pari kertaa kuka vain voi panna huvikseen tietyllä tapaa, mutta kyllä se oikea mieltymys sieltä sitten tulee esiin. Ja jos on sopivan kokenut kumppani, niin osaa kyllä kertoa, eikä lähde edes mukaan touhuun. 

Itse osaan kertoa tasan tarkkaan, että ei kiinnosta, jos ei saa olla rajua toimintaa. Minulle siihen kuuluu mm. raju käsittely, köydet, piiskaus, kaikkien aukkojen käyttö ja fistaus. En varmasti "kokeilisi" mitään näistä naiseen, jota tuo ei kiinnosta, vankilaan varmaan päätyisi. Joten minä puhun. Puhu sinäkin, AP. Jos seksi on elämässäsi tärkeää, ymmärrän hyvin, koska on minullekin, niin hae kumppaneita se väylä edellä. Turha tutustua porukkaan, joka aiheuttaa pettymyksiä. Ihmisiä riittää, liity piireihin, etsi sieltä... kyllä meitä riittää. Onnea vaan. 

Vierailija
82/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta panonaiset. Onneksi ovat pieni vähemmistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas mielenkiintoinen ketju, etenkin tuo yhden miehen aika hyvä kuvaus kinkyilyistä tms. Mulle tuli lähinnä mieleen, että AP ei pysty keskustelemaan seksistä vapautuneesti - lähinnä ärsyyntyy kun ei tajuta heti - vaan toivoo, että automaattisesti kaikki loksahtaa paikalleen. Aikamoinen toive.... itse olen 45 v. mies ja aika lailla samaa kuin tuo aiempi kirjoittaja. Dom vuosia mutta switch vain harvoille - ja oikeastaan aika salaa, ettei maine mene =P. Varmaan ollaan samoissa piireissä pyöritty, jos piirit on tutut. 

Mutta mutta: lähtemättä määrittelemään piiskausten tai ihmisten sitomisen jne tai minkään oman suosikkini aiheuttamaa riemua, niin asian ydin on mielestäni että mieltymysten on kohdattava. En minä syty, jos toinen ei vikise kiimoissaan, kun pistän nippuun. Eli puhu. Kysy minkälaisesta seksistä toinen pitää. Ja jos ei tiedä, näytä mistä pidät itse. Pari kertaa kuka vain voi panna huvikseen tietyllä tapaa, mutta kyllä se

Fiksu kirjoitus.

Vierailija
84/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap sinulla on jollain tavoin poikkeavat halut niin kannattaako tapailla seksimielessä ja jos joku on tarpeeksi sonni niin sitten mietit että olisko se noin muuten riittävän kelvollinen ukoks. 

BDSM-ihmiset usein tapailee sillä tavoin. 

Vierailija
85/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua ihan sanasta sanaan. Itseäni taviksena askarruttaa tämä "on oikea dom-mies" vs. "leikkii toisen mieliksi domia" kahtia jako. Jälkimmäinen on ilmeisesti "alan" ihmisille lähinnä turn off? Kuitenkin taas toisessa yhteydessä korostetaan rooleja ja sopimuksia? Siis what? Itselle ihminen, joka on nyt sitten ihan oikea dom ilman näyttelyä ja rooleja eli halua alistaa, satuttaa ja nauttia toisen alistamisesta ja satuttamisesta on lähinnä psyko/sosiopaatti. Ja häneltä sitten aftercaret perään?

En yritä provota vaan kärjistämällä selkiyttää tätä itselle omituista kohtaa. Osaako joku selittää?

Vierailija
86/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap sinulla on jollain tavoin poikkeavat halut niin kannattaako tapailla seksimielessä ja jos joku on tarpeeksi sonni niin sitten mietit että olisko se noin muuten riittävän kelvollinen ukoks. 

BDSM-ihmiset usein tapailee sillä tavoin. 

Tämä toimii ehkä monen kohdalla, mutta ei se mikään ratkaisu sellaisille ole, jotka eivät halua pelkkään seksiin perustuvia suhteita, yhden illan juttuja, säätöjä, yms. Ja moni BDSM-ihminenkin haluaa myös muilta osin samanhenkisen ihmisen, eikä silloin riitä se, että vain seksuaaliset mieltymykset sopivat yhteen ja muuten sitten tingitään kaikesta ja tyydytään sellaiseen "ihan kivaan", jonka kanssa nyt tulee kuitenkin edes juttuun.

Vierailija
87/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko ketjua ihan sanasta sanaan. Itseäni taviksena askarruttaa tämä "on oikea dom-mies" vs. "leikkii toisen mieliksi domia" kahtia jako. Jälkimmäinen on ilmeisesti "alan" ihmisille lähinnä turn off? Kuitenkin taas toisessa yhteydessä korostetaan rooleja ja sopimuksia? Siis what? Itselle ihminen, joka on nyt sitten ihan oikea dom ilman näyttelyä ja rooleja eli halua alistaa, satuttaa ja nauttia toisen alistamisesta ja satuttamisesta on lähinnä psyko/sosiopaatti. Ja häneltä sitten aftercaret perään?

En yritä provota vaan kärjistämällä selkiyttää tätä itselle omituista kohtaa. Osaako joku selittää?

Ehkäpä pikemminkin tarkoitetaan, että oikea dom myös oikeasti kiihottuu ja nauttii dominoinnista tai siitä, että leikitään dominointia - kun taas joku vaan tekee sen toisen mieliksi, mutta ei itse saa siitä mitään. Itse ymmärrän kyllä - kyllähän siinä ihan omanlainen kiihko on, kun kyse on yhteisestä jutusta, yhteisestä mieltymyksestä ja yhteisestä fetissistä. Toisaalta itselleni riittää yleensä minun ja toisen välillä oleva intohimo, ja jos toinen oikeasti haluaa tehdä sen, mitä toivon ja mukana on kuitenkin intohimoa ja kiihkoa, niin ei haittaa, vaikka fetissi olisikin yksipuolisesti minun.

Vierailija
88/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplle taitas sopia täysin tunteeton gängbäng-seksi lähi-itäläisten alkuasukkaitten kanssa.

Vierailija
89/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kirjoitat treffi-ilmoitukseen että en nauti vanilijasta edes jäätelössä. 

Vierailija
90/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan selittää. Olen nainen, ja jos saan dominoivaa käsittelyä vaan siksi että pyydän, eikä se tule mieheltä luonnostaan, niin siitä jää pois se todellinen paras anti. Ei oikeastaan edes kiihota. Sitten mies, joka kiihottuu dominoimisesta, huhhuh... Ei se tarkoita, että on psykopaatti. Mä olen itse switch, ja ei siinä ole kyse väkivallasta varsinaisesti, vaan siitä että kumpikin kiihottuu samasta asiasta ja kaikki on pelkästään positiivista. Jos yhtään tulee tunne että ei oo hyvä, niin homma loppuu siihen. Se joka jatkaa siitä huolimatta ja nauttii jos toinen ei nauti, on sitten se psykopaatti.

Mun mieheni on sekä yltiöromanttinen että todella dominoiva. Sanoisin että aika täydellinen yhtälö omaan makuun. 

Vierailija
91/91 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitan selittää. Olen nainen, ja jos saan dominoivaa käsittelyä vaan siksi että pyydän, eikä se tule mieheltä luonnostaan, niin siitä jää pois se todellinen paras anti. Ei oikeastaan edes kiihota. Sitten mies, joka kiihottuu dominoimisesta, huhhuh...

Alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että kyllä näistä voi puhua tietyllä tasolla alustavasti jo ennen tapaamista. Ettei mene kenenkään aikaa hukkaan, jos tietää että ei oo oma juttu. Ja sitten taas "harrastajat" tietää jo hyvin pienistä jutuista, että on kiinnostusta samoihin asioihin. Eikä tarvetta selostaa kaikkea juurta jaksain ennen treffejä, ellei sitten kumpikin halua. Äärimmäisen kiihottavaa sekin kyllä.