Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua vaniljaseksiä. Missä vaiheessa tehdä asia selväksi miehelle?

Vierailija
24.07.2020 |

Kun netissä imeisesti tapahtuu nykyään suurin osa kohtaamisista, missä vaiheessa kannattaa kertoa omista toiveistaan? Liian monta kertaa olen törmännyt treffeillä kivaan mieheen ja sitten on sovittu uusi tapaaminen. Toistamiseen tavatessa on käynyt ilmi se, että mies on ujo pussailija, joka haluaa herkkää rakastelua ja että on harrastanut vain pitkiä parisuhteita ja on siten tavallaan tosi kokematon ja oikeastaan haavoittuvainenkin kaiksessa seksiin liittyvässä.

Jos taas olen jo viestittelyvaiheessa ohjannut keskustelua siihen, että älyn lisäksi minua kiinnostaa miehessä hänen koko mieheytensä ja kykeneväisyys osoittaa se myös seksin suhteen. Eli kynttilät sytytettynä palamaan tunnelman luomiseksi, silkkilakanat ja hellät kosketukset eivät saa minua syttymään milään tavalla. Haluan jutella oikeista asioista eli siitä, millainen eläimellinen panovietti (ainakin minulla) on ja miten sitä on mahdollista toteuttaa.
Jos mies on fiksu, hän yleensä kavahtaa tätä aihetta. Jos taas tätä ei etukäteen läpi käy, miehen luokse kyläilemään mennessä näkee ne makuuhuoneeseen viritellyt tuikut ja pystyy sielunsa silmin kuvittelemaan miehen, joka koskettaa varovaisesti kuin nainen ja jolla penis on kutakuinkin ison klitoriksen kokoluokkaa (karrikoituna toki).

Miten kertoa etukäteen, että parisuhdetta haluan ensisijaisesti loistavan seksin takia ja että vasta seksin kautta saatavan ihntiimin läheisyyden myötä olen halukas tutustumaan enemmän ja avaamaan syvempiä ajatuksiani?

Lisähuomiona se, etten tarvitse miehestä autonkorjaajaa/remonttireiskaa/kokkia/lastenvahtia yms. Haluan miehestä vain hyvän ystävän ja häneen henkisen yhteyden. Ja tähän päälle loistavaa seksiä.

Vai onko vain niin, että ne loistavat rakastajat eivät ikinä päädy netin treffipalstoille? Ja että netin treffipalstoilla ovat yliedustettuina ne seksuaalisesti hiukan estyneet ja ns. perinteiseen naismaiseen tapaan "romanttiset" miehet? Sellaiset, jotka tuovat kukkakimppuja ja suklaarasioita mukanaan treffeille ymmärtämättä, että osa naisista ei kyseisiä eleitä arvosta millään tavalla miehekkyyden osoituksina.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
2/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä treffipalstoilla panomiehiä pilvin pimein. Loistavia rakastajia hekään eivät kyllä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole oikeasti fiksu jos hänellä ei ole avointa mieltä naisen seksuaalisille haluille.

Vierailija
4/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä stoori, en jaksanut lukea. Vastaan vain otsikkoon: HETI.

Vierailija
5/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shitpic?

Vierailija
6/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiajo heti kuin mahdollista. Jos mies kieltäytyy, niin ei tarvitse edes testiajoa. Hyvin yksinkertaista. Kyllä minä miehenäkin olen huomanut jo suudellessa että nyt toimitaan ihan eri tavalla ja ensimmäisen seksikerran jälkeen tunne on vain varmistunut ja uutta etsimään. Ikävää, mutta ei kannata kiusata molempia ja viedä molempien aikaa turhaan.

Vierailija
7/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas erikoinen ongelma sulla. Eli romanttinen mies on turn-off?

Vierailija
8/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsette makuuhuoneeseen, tee pelin henki selväksi olemalla itse aloitteellinen ja päälle käyvä. Sitten näet, pelästyykö vai innostuuko.

Vierailija
9/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla se alkaa ihmissuhteesta ja seksi paranee siitä. Ei heti koko showta pystyyn, eikä kenen kanssa vaan.

Vierailija
10/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäät kuviisi käsiraudat ja laitat pieniä vihjauksia, kuten ”kakkonen on ykkönen”. Karsii romantikot ja hiirulaiset pois.

Vierailija
11/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa miestä kiinnostaa rajumpi nekin joita muka kiinnostaa se on vain puhetta.

Vierailija
12/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaan jo ekaan viestiin, että haluut sitten kunnon nyrkkinaintia a.naaliin, niin karsiutuu ainakin ne herkät kynttilänvalossa rakastelevat runopojat heti kättelyssä!

Vierailija
13/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole oikeasti fiksu jos hänellä ei ole avointa mieltä naisen seksuaalisille haluille.

Olisipa naisillakin avoin mieli.

Vierailija
14/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä mies niin se on kyllä valmis toteuttamaan myös sinun mieltymyksiä. Oma mies on juurikin romanttisen seksin perään enemmän, mutta on valmis minun vuokseni kaikkeen.

Vierailija
15/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka laitat profiilin ettei vanilja ole lempimakusi..

Vierailija
16/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas erikoinen ongelma sulla. Eli romanttinen mies on turn-off?

Kyllä.

-ap

Vierailija
17/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäät kuviisi käsiraudat ja laitat pieniä vihjauksia, kuten ”kakkonen on ykkönen”. Karsii romantikot ja hiirulaiset pois.

Niin, ja seuranhakuilmoitukseen sitten että etsit pk seuraa ja että pk ei tarkoita päiväkähvia vaan sitä toista.

Vierailija
18/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä niim.

0/6

Vierailija
19/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nyt nuo väsyneet käsiraudat keksit? Aika suppea kuva sinulla ainakin on seksuaalisudesta. Mulle itselleni esim. käsiraudat ovat henk. koht. oikea junttiuden ilmentymä mikäli joku kuvittelee niiden olevan osoitu "ei vaniljasta".

-ap

Vierailija
20/91 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan syvällisyydestä, ja älykkyydestä AV-palstalla (Huutista).

Aiheeseen: Tinderistä saat kunnon hoitelut ja hakemaasi miestyyppiä. Unohda treffipalstat.