Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikö rumat saa poikia

Vierailija
17.06.2013 |

ja nätit  tyttöjä

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaantuneet parit saavat helpommin tyttöjä. Luonnonkatastrofialueiden perusteella pistetty merkille joissain tutkimuksissa.

Jaa tyttöjen äidit lihavia? Ehkä poikien hengissäpitäminen siihen asti että järkeä tulee päähän (eli noin 20-vuotiaaksi) kuluttaa niin paljon energiaa?

Taikausko on siitä hassu asia, että aina löytyy joku uskomus kaikkeen mitä tapahtuu. Jopa toisiinsa nähden vastakohtaisille tapahtumille löytyy molemmille taikauskoinen selitys. Taikausko selittää asiat parhain päin. "Mun lapset on älykkäitä ja kauniita, niiden on pakko olla, koska mäkin oon, oonhan?" Tosi fiksuja ootte...

Vierailija
22/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä tehtiin nopeastii doggy-stylessä vuokra-asunnossa ja tuli tyttö. Toista tehtiin hotellissa lähetyssaarnaajassa nautiskelle ja ultran mukaan on tulossa poika. Mies on tosin vaihtunut matkan varrella ja vuosia on vierinyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa viitata tähän tutkimukseen:

http://www.iltalehti.fi/perhe/200608014941113_pr.shtml

Vierailija
24/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sä stressasit siitä doggystylestä ja olit nätimpi sillon? Sitten susta tuli ruma ja rentouduit paremmin siinä lähetyssaarnaaja-asennossa ;) Jos nyt selityksiä näiden viritelmien pohjalta lähtee kehittämään.

Vierailija
25/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on suuri rikkaus että saa molemmat/molempia (sekä tytön että pojan). Ja luulen että suurin osa naisista on samaa mieltä.

Vierailija
26/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 22:07"]

Joo, kyllä se näin on. Me rumilukset kuten prinsessa Diana, Britney tai Victoria Beckham.

[/quote]

Victoria Beckhamin kuopushan on tyttö.

[/quote] '

Beckhameilla on kolme poikaa ja sitten tyttö. David Beckham on muuten kaunis mies.

Vierailija
27/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitte kun on 2 tyttöä ja 1 poika ? siis ihan tyhmiä juttuja , olisi onnellsia saa sitten pojan vai tytön , meillä ainaki on sekä että ja yhtä ihania ja nättejä, komeita kaikki. Miten ihmiset edes voi kirjoittaa tommosia juttuja ?

Nelli

Vierailija
28/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 10:44"]

Mitäs sitte kun on 2 tyttöä ja 1 poika ? siis ihan tyhmiä juttuja , olisi onnellsia saa sitten pojan vai tytön , meillä ainaki on sekä että ja yhtä ihania ja nättejä, komeita kaikki. Miten ihmiset edes voi kirjoittaa tommosia juttuja ?

Nelli

[/quote]

Joku joka on saanut vain tyttöjä on kateellinen ja kirjoittaa siksi tuollaisia juttuja. Jokainen äiti haluaa yhden tytön ja yhden pojan, sen jälkeen on ihan sama mitä sukupuolta muut ovat.

Vierailija
29/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihava sain ekaksi kaksi tyttöä ja sitten pojan , kun joku kirjoitti että , lihavat saa tyttöjä. Huhu tosi huvittavaa , siis hölynpölyä koko juttu !

Vierailija
30/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 10:31"]

Ap taitaa viitata tähän tutkimukseen:

http://www.iltalehti.fi/perhe/200608014941113_pr.shtml

[/quote]

"Kauniilla pareilla 26 % suurempi mahdollisuus saada tyttö."

Minä olen nätti kuin nappi ja mies iso, karvainen korsto. Poika tulossa. Sekin uskomus meni pieleen, että poikia tulee kun on harrastettu seksiä justiinsa ovulaation aikaan ja tyttöjä kun siittiöt ovat saaneet ottaa aikansa munasolua odotellen. Meillä oli tärppikuussa seksiä ainoastaan 2 ja 5 pv ennen ovulaatiota, mutta niin vaan joku sinnikäs poikasiittiö oli sitten selvinnyt hengissä... :)

Vierailija
31/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niinhän se on, että:

kaunis ja lihava -> tyttö(jä)

kaunis ja laiha -> poika ja tyttö

ruma ja laiha -> poika/poikia

ruma ja lihava -> lapseton

Vierailija
32/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilta pitäisi poikiminen kieltää lailla.

Vierailija
33/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä puppuahan tuo.. Kaksi hyvin kaunista tuttuani molemmat saanut pojan (kaunis ja laiha) ja kaksi toista tuttua (kaunis ja laiha) saanut tyttöjä! Itsellä myös tyttö ja laiha ja nätti. Ihmeellisiä tutkimuksia ne tekeekin

Vierailija
34/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa, mulla on useampi poika. niin ruma en kuitenkaan ole, ettenkö ole saanut myös tyttöjä.

Vierailija
35/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumien vanhempien pojista tulee aikuisena komeimpia miehiä!

Mieheni ei ole koskaan ollut ns. hyvän näköinen ja itsekin on hyvin vaatimattoman näköinen, lähinnä kulmikas ja kömpelö naiseksi, mutta pojastamme (nyt teini) on kasvamassa oikea sydänten särkijä ja komea kuin mikä!

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 09:39"]

Mä olen kamalan ruma ja kolmas poika tulossa.

[/quote]

Vierailija
36/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on ihan tutkittu, että kauniis naiset saavat tyttöjä!

4 tyttöä ;D

Vierailija
37/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 22:08"]

Juu, jonkin tutkimuksen mukaan kauniit parit saavat tyttöjä! T. Neljän tytön äiti ;)

[/quote]

Miten on mahdollista, että näin moni ei ymmärrä suomen kieltä? Aloituksen kysymyksessä sanotaan, että rumat eivät saa poikia ja nätit eivät saa tyttöjä, eli nätit saavat poikia ja rumat saavat tyttöjä.

Vierailija
38/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan tyttöjen äidit ovat useammin lihavia, poikien äidit hoikkia ja sporttisia.

Vierailija
39/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 22:07"]

Joo, kyllä se näin on. Me rumilukset kuten prinsessa Diana, Britney tai Victoria Beckham.

[/quote]

Victoria Beckhamin kuopushan on tyttö.

[/quote]

No pääseekö sun mielestä rumuudesta eroon sillä, että jaksaa tehdä tosi paljon lapsia? Ennen pitkää sieltä kuitenkin yksi tyttökin tulee, sittenkö sitä muuttuu kauniiksi?

Vierailija
40/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako poikia..?  *tirsk*   Nyt vaan poikimaan kaikki rumat ja vähemmän rumat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi