Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti luovuttivat tilaamani paketit jollekin toiselle sillä aikaa kun olin töissä

Vierailija
24.07.2020 |

Otin yhteyttä ja olivat Postissa sitä mieltä että ei ole heidän ongelmansa sanoivat minulle että oo yhteydessä lähteeäjään ja tilaa uudet. Tää k*tuttaa niin paljon kun kuitenkin kyse on Amerikasta tilatusta tavarasta josta piti tullauksetki maksaa ettei oo muka Postin vika että ovat minun töissä ollessa luovuttaneet paketin jollekin tuntemattomalle random henkilölle. Sinne meni tilaukset josta kaikkiaan maksoin yhteensä tulleineen noin 90 euroa. Tullia tästä noin 20 euroa. Eli ei ole mistään pikkurahasta kyse.

Ps. Onko kellään tietoa miten joukkokanne tehdään, sillä varmasti löydän taakseni ihmisiä jotka haluaa että Suomen Posti lopettaa toimintansa kokonaan ja on yhtä näreissään Postin toimintaa kuin minä. Nyt meni viimeinen niitti Suomen Postiin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee trolli muualle haukkumaan Postia. Olen kyllästynyt jo aikoja sitten tähän jatkuvaan Pstin mollaamiseen ja parjaamiseen. Posti ei ole tehnyt kenelleekkään mitään pahaa joten mikä ihme teitä riivaa Postia vastaan?

LOL. Olen töissä firmassa jossa lähetellään ja vastaanotetaan päivittäin paljon tavaraa, useimmiten posti kuljettaa näitä. Posti on tehnyt ap:n tarinan kaltaisia ryssimisiä useita kertoja.

Laitappa sitten lähde väitteellesi. Monet täälläkin on väittänyt samaa mutta kaikki menee hiljaiseksi kun pyytää linkkiä uutiseen väitteen tueksi.

Uutiseen? Ei niistä mihinkään Iltalehtiin ole tiedotettu. Enkä aio sanoa firman nimeä tai lisätä firman sisäisiä keskusteluita tänne.

Vierailija
22/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee trolli muualle haukkumaan Postia. Olen kyllästynyt jo aikoja sitten tähän jatkuvaan Pstin mollaamiseen ja parjaamiseen. Posti ei ole tehnyt kenelleekkään mitään pahaa joten mikä ihme teitä riivaa Postia vastaan?

LOL. Olen töissä firmassa jossa lähetellään ja vastaanotetaan päivittäin paljon tavaraa, useimmiten posti kuljettaa näitä. Posti on tehnyt ap:n tarinan kaltaisia ryssimisiä useita kertoja.

Laitappa sitten lähde väitteellesi. Monet täälläkin on väittänyt samaa mutta kaikki menee hiljaiseksi kun pyytää linkkiä uutiseen väitteen tueksi.

Uutiseen? Ei niistä mihinkään Iltalehtiin ole tiedotettu. Enkä aio sanoa firman nimeä tai lisätä firman sisäisiä keskusteluita tänne.

No vaikeaa uskoa sitten että mitään tällaista on sitten edes tapahtunutkaan jos ei ole lähdette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyyppilistä Postia.

Minä asun pientalossa ja olin kyllä kotonani.

Ihmettelin kun pakettia ei taaskaan kuulunut ja katsoin joka ilta paketin lähetysseurantaa.

Yhtenä iltana paketin tila oli sitten vaihtunut ja siinä luki "lähetys luovutettu vastaanottajalle".

Muuten kiva, mutta eipä ollut ainakaan minulle luovutettu.

Kirjoittelin Postille reklamaation ja jäin odottelemaan.

Parin päivän kuluttua sain soiton. En Postilta vaan joltakulta randomilta, täysin eri nimiseltä ja eri osoitteessa  asuvalta. Posti oli kiikuttanut lähetykseni sinne. Kiitos tämän ystävällisen ihmisen, sain pakettini takaisin.

Tästä on nyt parisen viikkoa, Posti ei ole edelleenkään vastannut reklamaatiooni sanallakaan.

Vierailija
24/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikeaa uskoa sitten että mitään tällaista on sitten edes tapahtunutkaan jos ei ole lähdette.

Oletko ihan pöljä!? Tuo kertoja itse on töissä firmassa, jossa näin on tapahtunut. Hän _on_ lähde!

Vierailija
25/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt korona-aikanahan käytäntöjä on muutettu toimivammiksi ja turvallisemmiksi. Näin ollen paketin voi jättää ilman allekirjoitusta. Sen voi myös jättää ovelle. Nämä ovat olleet suuri helpotus, kun ei tarvitse kytätä toimituksia, vaan paketti odottaa ovella.

Ap:llä ei tietenkään mennyt asia hyvin, ja harmitus on aivan aiheellinen.

Mutta meneekö tää homma postilain mukaisesti?

Entä salassapitoasiat, paketissakin voi olla yksityisiä asiakirjoja ja voiko paketin oikeasti katsoa olevan luovutettu jos vastaanottaja on kymmenien kilometrien päässä siitä?

Nyt on ollut koronan vuoksi voimassa valmiuslaki.

Vierailija
26/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan uskaltaisi tilata Postin kotiinkuljetuksella yhtään mitään. Lopputulos on kuitenkin se, että joutuu hakemaan paketin toimipisteestä, vaikka olisi maksanut kotiinkuljetuksesta. Ja ilmeisesti toimipisteessäkin niitä paketteja luovutetaan kelle sattuu. Mutta ehkä se toimipisteestä nouto on silti turvallisempi vaihtoehto. 

Vierailija
27/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Ei ole koslaan käynyt omalla kohdalla ja kuulostaa muutenkin mahdottomalta että Posti tai joku muu firma luovuttaisi paketit tuntemattomalle.

No minä sain kerran asiamiespostista väärän henkilön paketin mukaani. Olin rehellinen ja vein takaisin mutta tuskin kaikki ovat.

Vierailija
28/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, me meinattiin saada pari kuukautta sitten naapurin 70" telkkari. Postin poika olisi luovuttanut sen iloisesti meille mutta sanoin että koputtelee seinänaapurin oveen mielummin.

Vierailija
29/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyyppilistä Postia.

Minä asun pientalossa ja olin kyllä kotonani.

Ihmettelin kun pakettia ei taaskaan kuulunut ja katsoin joka ilta paketin lähetysseurantaa.

Yhtenä iltana paketin tila oli sitten vaihtunut ja siinä luki "lähetys luovutettu vastaanottajalle".

Muuten kiva, mutta eipä ollut ainakaan minulle luovutettu.

Kirjoittelin Postille reklamaation ja jäin odottelemaan.

Parin päivän kuluttua sain soiton. En Postilta vaan joltakulta randomilta, täysin eri nimiseltä ja eri osoitteessa  asuvalta. Posti oli kiikuttanut lähetykseni sinne. Kiitos tämän ystävällisen ihmisen, sain pakettini takaisin.

Tästä on nyt parisen viikkoa, Posti ei ole edelleenkään vastannut reklamaatiooni sanallakaan.

Jännä. Minä sain vastauksena reklamaatioon eilen kun valittiin siitähän että Posti oli antanut taiteilijalta ostamani taulun kastua oli jätetty katoksen viereen ulos sateeseen. Ja kyseessä oli kuitenki vakuuttettu paketti. Vastaus oli että se ei ole heidän vikansa vaan pitää olla yhteydessä tuotteen lähettäjään ja tehdä tilaus uudelleen.

Vierailija
30/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun Posti tyrii teen poliisille tutkintapyynnön petoksesta. Vien myös asian välittömästi julkisuuteen jitta Posti ei voi lakaista asiaa maton alle.

Vierailija
31/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Ei kukaan voi kuitata sun puolesta pakettia. Ota yhteyttä johonkin kuluttajaneuvontaan!

Voi. 

t. Zalandon paketin saanut, joka yritti noutaa oman pakettinsa palvelupostista

Itse asiassa kuka tahansa voi, jos tietää, mitä pakettia kysellä. Mieheni on hakenut mun paketteja useita kertoja, kun palvelupiste on hänen työmatkallaan. Tähän asti oon kirjotellu valtakirjat tätä varten, mutta joku aika sitte myyjä sanoi, että valtakirjaa ei tartte. Tän jälkeen mies on hakenu mun paketit saapumisilmotuksella ja kuitannu omilla henkkareillaan.

Vierailija
32/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en tilaa Postitse mitään kallista enkä ostele nettikaupasta. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
33/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tilasit Kiinasta niitä kiinanpaketteja. Ahneella on p*shkaine loppu.

Sinä ja sinun ainaiset kiinapakettisi ^_^

Vierailija
34/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en tilaa Postitse mitään kallista enkä ostele nettikaupasta. Si_tä saa mi_tä tilaa.

Vierailija
35/35 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran hassu yhteensattuma, että jääkaapista oli hajonnu kahva. Pari päivää myöhemmin oon yksin kotona ja postin äijä rehaa valtavaa pakettia meille, että täällä ois ilmeisesti jääkaappi tulossa. Noh aattelin, että mies on uuden jääkaapin sit ostanu. Kuittasin paketin vastaanotetuks. Myöhemmin miehen kotiintultua selviääkin, ettei hän ole mitään tilannut. Siitä tulikin melkonen sotku, kun yritettiin selvittää, että kenen jääkaappi on ja kuka sen tulis hakemaan pois.