Posti luovuttivat tilaamani paketit jollekin toiselle sillä aikaa kun olin töissä
Otin yhteyttä ja olivat Postissa sitä mieltä että ei ole heidän ongelmansa sanoivat minulle että oo yhteydessä lähteeäjään ja tilaa uudet. Tää k*tuttaa niin paljon kun kuitenkin kyse on Amerikasta tilatusta tavarasta josta piti tullauksetki maksaa ettei oo muka Postin vika että ovat minun töissä ollessa luovuttaneet paketin jollekin tuntemattomalle random henkilölle. Sinne meni tilaukset josta kaikkiaan maksoin yhteensä tulleineen noin 90 euroa. Tullia tästä noin 20 euroa. Eli ei ole mistään pikkurahasta kyse.
Ps. Onko kellään tietoa miten joukkokanne tehdään, sillä varmasti löydän taakseni ihmisiä jotka haluaa että Suomen Posti lopettaa toimintansa kokonaan ja on yhtä näreissään Postin toimintaa kuin minä. Nyt meni viimeinen niitti Suomen Postiin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä lähetysten luovuttaminen tapahtui?
Selkeä trolli. Epäuskottavaa että jonkun OK-talon portailla istuu random tyyppejä odottamassa että Posti tuo paketteja. Siitä hyvästä annan AP:lle 0/5 Postin parjaamisesta.
Ei ole ok. Ei kukaan voi kuitata sun puolesta pakettia. Ota yhteyttä johonkin kuluttajaneuvontaan!
Looettakaa jo. Tää on jo niin väsynyttä. Siis kun Postin haukkuminen on puhki kulunut vitsi.
En usko. Ei ole koslaan käynyt omalla kohdalla ja kuulostaa muutenkin mahdottomalta että Posti tai joku muu firma luovuttaisi paketit tuntemattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeä trolli. Epäuskottavaa että jonkun OK-talon portailla istuu random tyyppejä odottamassa että Posti tuo paketteja. Siitä hyvästä annan AP:lle 0/5 Postin parjaamisesta.
Eihän tuossa mainittu että olisi omakotitalo. Voi ihan hyvin olla kerrostalokin ja jos kuski on jostain syystä erehtynyt ovesta.
Ainakin minun rapussa säännönmukaisesti jaetaan yhden naapurin postit minulle.
Vierailija kirjoitti:
Mee trolli muualle haukkumaan Postia. Olen kyllästynyt jo aikoja sitten tähän jatkuvaan Pstin mollaamiseen ja parjaamiseen. Posti ei ole tehnyt kenelleekkään mitään pahaa joten mikä ihme teitä riivaa Postia vastaan?
LOL. Olen töissä firmassa jossa lähetellään ja vastaanotetaan päivittäin paljon tavaraa, useimmiten posti kuljettaa näitä. Posti on tehnyt ap:n tarinan kaltaisia ryssimisiä useita kertoja.
Mitäs tilasit Kiinasta niitä kiinanpaketteja. Ahneella on p*shkaine loppu.
Nyt korona-aikanahan käytäntöjä on muutettu toimivammiksi ja turvallisemmiksi. Näin ollen paketin voi jättää ilman allekirjoitusta. Sen voi myös jättää ovelle. Nämä ovat olleet suuri helpotus, kun ei tarvitse kytätä toimituksia, vaan paketti odottaa ovella.
Ap:llä ei tietenkään mennyt asia hyvin, ja harmitus on aivan aiheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee trolli muualle haukkumaan Postia. Olen kyllästynyt jo aikoja sitten tähän jatkuvaan Pstin mollaamiseen ja parjaamiseen. Posti ei ole tehnyt kenelleekkään mitään pahaa joten mikä ihme teitä riivaa Postia vastaan?
LOL. Olen töissä firmassa jossa lähetellään ja vastaanotetaan päivittäin paljon tavaraa, useimmiten posti kuljettaa näitä. Posti on tehnyt ap:n tarinan kaltaisia ryssimisiä useita kertoja.
Laitappa sitten lähde väitteellesi. Monet täälläkin on väittänyt samaa mutta kaikki menee hiljaiseksi kun pyytää linkkiä uutiseen väitteen tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt korona-aikanahan käytäntöjä on muutettu toimivammiksi ja turvallisemmiksi. Näin ollen paketin voi jättää ilman allekirjoitusta. Sen voi myös jättää ovelle. Nämä ovat olleet suuri helpotus, kun ei tarvitse kytätä toimituksia, vaan paketti odottaa ovella.
Mutta meneekö tää homma postilain mukaisesti?
Entä salassapitoasiat, paketissakin voi olla yksityisiä asiakirjoja ja voiko paketin oikeasti katsoa olevan luovutettu jos vastaanottaja on kymmenien kilometrien päässä siitä?
Mitäpä jos opettelisit kirjoittamaan niin osaavat sitten seuraavalla kerralla luovutta paketit oikealle henkilölle.
Olen saanut palvelupostista Zalandon paketin. En ole koskaan tilannut mitään Zalandolta.
Olin tilannut jonkin tuotteen lähipostiin syöpähoitojeni aikana ja olin erittäin huonossa kunnossa. Sain paketin, en katsonut yhtään tarkemmin, mitä paketissa luki ja lähdin bussilla kotiin. Bussimatkalla tuijotin pakettia ja huomasin, että olin saanut jonkun toisen ihmisen paketin.
Jäin pois bussista ja palasin toisella bussilla takaisin K-Supermarketiin, johon palautin jonkun toisen ihmisen paketin ja hain omani.
Vastaava tilanne tapahtui myöhemmin uudelleen. Onneksi huomasin heti, ettei kyseessä ole minun pakettini. Myyjä selitti, että he lisäävät tiedot hyllyille ja joku oli laittanut tiedot ristiin.
Toivottavasti pakettisi palautuu takaisin postiin, aloittaja. Valtaosa ihmisistä on rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok. Ei kukaan voi kuitata sun puolesta pakettia. Ota yhteyttä johonkin kuluttajaneuvontaan!
Voi.
t. Zalandon paketin saanut, joka yritti noutaa oman pakettinsa palvelupostista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta meneekö tää homma postilain mukaisesti?
Entä salassapitoasiat, paketissakin voi olla yksityisiä asiakirjoja ja voiko paketin oikeasti katsoa olevan luovutettu jos vastaanottaja on kymmenien kilometrien päässä siitä?
Valmiuslain voimassaolon aikama voidaan työntekijöiden turvallisuuden vuoksi poiketa laista. Tarkoittaa että poikkeuksellisina aikoinani on poikkeuslait voimassa ja syrjäyttää lait jotka pitisi normaalina aikoina.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Ei ole koslaan käynyt omalla kohdalla ja kuulostaa muutenkin mahdottomalta että Posti tai joku muu firma luovuttaisi paketit tuntemattomalle.
On minunkin paketti kerran luovutettu postista ihan tuiki tuntemattomalle ihmiselle. Kyseessä oli vielä ihan suomalaisesta apteekista postitettu paketti, joka sisälsi lääkkeitä. Onneksi paketin saanut oli rehellinen ihminen, joka otti minuun yhteyttä, palautti paketin postiin ja sain sieltä hakea sen. En vieläkään käsitä, miten on mahdollista, että se oli vieraalle annettu, eikä postivirkailijallakaan ollut mitään selitystä. Tästä on alle kaksi vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Asuisiko AP kerrostalossa? Itsellä kerran sattui niin että olin huonekaluja tilannut ja ne tuli postin toimitukselle neljä tuntia aiemmin kuin mitä Postin kanssa oli sovittu. Olivat sitten soiteleet ovipuhelimen osoitteita läpi kun en ollut vastannut ja luovuttaneet koottavan sohvan ja sohvapöydän ensimmäiselle joka oli ovipuhelimeen vastannut. Onneksi tämä oli alakerran vanha mummeli joka oli ottanut paketit hoiviinsa siksi aikaa kun tulisin kotiin ja tuli sitten vielä rehellisesti ilmoittamaan minulle asiasta. Pistin miehille oli ollut tärkeää vain se että kunhan paketit saatiin luovutettu edes jollekin samassa osoitteessa asuvalle.
Lähettäjä on antanut saman lähetys tunnuksen kahdelle henkilölle. Näitä sattuu varsinkin ulkolaisille lähetyksille. Ota yhteys lähettäjään ja pyydä seurantatunnus.
Joo. Ja minulla Suomen koululaitoksen äidinkielen opetukseen.