Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyttekö NAISET?

Vierailija
16.06.2013 |

Sokokselta ja Stockmannilta saa nykyään miesten stringejä. Nyt monet laittavat jo H&M:n sivujen asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseenkin pyyntöjä miesten stringeistä. Joukkopalautteella ja kysynnällä niitä saataisiin markkinoille lisää. Kysyntää näille siis riittää. Mitä naiset pidätte, kun treenattu nuori äijä käyttää stringejä? Mikko87

esimerkiksi:
http://www.internationaljock.com/v3/prld.xlg?partno=52855&width=386&view=img4

http://www.internationaljock.com/v3/prld.xlg?partno=29603&width=386&view=img4

http://www.internationaljock.com/v3/prld.xlg?partno=56533&width=386&view=img4

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olonhan siinä tuntee seksikkääksi. Jos tuollaisen nainen mielestä on kiva katsoa minua tuollaisissa pienissä stringeissä. :)

Stringejä onneksi saa monesta kauppaa jo Helsingistä.

Vierailija
22/50 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sinä siis kiksejä omista alusvaatteistasi?

Veikkaan, että aika harvaa naista kuitenkaan kiinnostaa miesten alusvaatteet siinä mielessä kuin perinteisesti miehiä on kiinnostaneet naisten alusvaatteet. Kunhan ovat ehjät, siistit, eikä kuosi ole ruma....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan osallistua keskusteluun.

Kyllä, minä haluan myös tulla huomioiduksi, vaikka olen mies. En vaan uskalla ja kehtaa ostaa stringej, pelkään myös naisten suhtautumista. Vaikkakin olen urheilullinen ja liberaalista pk-seudulta, ikää on jo yli 30..

Vierailija
24/50 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan myötä miehetkin kehtaavat. olen 70-luvulla syntynyt. aina pitänyt itsestäni huolta, ehkä jonain päivänä minäkin kehtaan mennä vaimoni eteen tuollaisissa.

Vierailija
25/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävät. t. 20v nainen

Vierailija
26/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oksennus!  Jos mun edessä pyörisi mies stringeissä persettään esitellen, niin olisi naurussa pidättelemistä. Mä tykkään katsoa mieheni paljasta takapuolta,  farkut jalassa tai sit bokserit, mutta ei helkutti sentään stringejä. Ikää 33v.

Vierailija
27/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan ap:lla fetissi 

Vierailija
29/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 07:37"]

onkohan ap:lla fetissi 

[/quote]

Näin minäkin luulen. Ap saa itse kiksejä siitä, että naru hiertää anaalia. Tai toinen vaihtoehto, että ap haluaisi olla naisen roolissa, objektina.

Vierailija
30/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantapainen lässähdys kiihkeään tunnelmaan voisi tulla jos mies tulisi sänkyyn rintaliiveissä. Alfauros munakarvat ja kaikki muukin röyhkeästi paljaina on loppupeleissä se kaikkein paras tilanne. Nainen, 30v.

Vierailija
31/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kiinnostaa kuin muutenkaan vieraiden ihmisten alusvaatteet :) Alusvaatteita ei esitellä muille (jos joku nyt parvekkeellaan stringit jalassa keikoilee, se hänelle suotakoon, kunhan ei esittelemällä esittele itseään ohikulkijoille). Äijältäni kysyin kerran mielipidettä noihin. Ei innostunut. Hyvä. En minäkään pidä stringejä miehelle sopivana. N26v

Vierailija
32/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta miten konservatiivisia naisia! Muistakaa sitten itsekin pitää vain hameita, housut on miesten vaatteita, ja aikamoinen turn off naisen päällä.

Vierailija
33/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 13:16"]

Ei voi olla totta miten konservatiivisia naisia! Muistakaa sitten itsekin pitää vain hameita, housut on miesten vaatteita, ja aikamoinen turn off naisen päällä.

[/quote]

Saa mies tuollaisia pitää, jos haluaa. Tässähän kysyttiin, miten naiset suhtautuvat. Varmaan joku nainen tuollaisistakin innostuu, itse tykkään miehillä eniten tiukoista boksereista. N36

Vierailija
34/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihi, eivät mielestäni ole seksikkäät vaan huvittavat. Oma mies ei käytä mutta käytä sinä, kun tykkäät. Jos valita pitää, niin vähän paremmalta näyttää se malli, jossa "narut" kiertävät pakarat alakautta kuin se naru ahterissa -malli. 

n35

Vierailija
35/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 13:20"]

[/quote]

Saa mies tuollaisia pitää, jos haluaa. Tässähän kysyttiin, miten naiset suhtautuvat. Varmaan joku nainen tuollaisistakin innostuu, itse tykkään miehillä eniten tiukoista boksereista. N36

[/quote]

Mun mielestä näiden vastausten sävy oli enemmänkin sellainen, että ihan naurettavaa touhua, homoa, ja varmaan joku outo fetissi miehellä, jos haluaa tollasia pitää.

Katsokaapa muuten, miten monien luonnonkansojen miehet pukeutuu. Sellasia pakarat paljastavia stringejähän ne lannevaatteet usein on. Yksi perinteisimmistä miesten asuista, siis.

Vierailija
36/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ovat naurettavan näköiset ja todellakin turn off, mutta toki niitä saa pitää jos tahtoo. Ihan naurettavaa tulla kommentoimaan että "onpa konservatiivista, kyllä luonnonkansatkin" jne. Kyse on yksinkertaisesti länsimaisesta MUODISTA, siitä mihin nainen on tottunut ja mikä nyt sattuu miellyttämään silmää. Ei täällä kukaan ole väittänyt miesten stringien olevan joku absoluuttinen pahan ilmentymä tai yrittänyt niiden käyttöä kieltää. Kyllä miehenkin mielestä ihonväriset maxipöksyt saa olla naurettavan näköiset ja turn off.

Vierailija
37/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyväksyn naiset, itsekin olen.

Vierailija
38/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn naisten olemassaolon. Stringeistä en piittaa sukupuolesta riippumatta. Bi-nainen-22v

Vierailija
39/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

Mun mielestä näiden vastausten sävy oli enemmänkin sellainen, että ihan naurettavaa touhua, homoa, ja varmaan joku outo fetissi miehellä, jos haluaa tollasia pitää.

Katsokaapa muuten, miten monien luonnonkansojen miehet pukeutuu. Sellasia pakarat paljastavia stringejähän ne lannevaatteet usein on. Yksi perinteisimmistä miesten asuista, siis.

[/quote]

Hyvänen aika, jos kysytään subjektiivista mielipidettä, niin subjektiivisen mielipiteen saat. Mun mielestä nuo on homomaiset ja naurettavat, mutta pistä poika jalkaas mitä itse haluat, mihin sinä anonyymien, tuntemattomien naisten hyväksyntää tarvitset?!

Vierailija
40/50 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai. Mun mies taitaa kuitenkin tykätä myös farkkupepustani. Itse voisin ihan hyvin pitää enemmänkin hameita jos mies niistä vauhkoontuisi :D

Luonnonkansojen muodista en kovin paljoa tiedä, mutta luulisin että petiin sielläkin on perinteisesti ihan alastomina menty ja lannevaatteet sun muut heitetty nurkkaan siinä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi