Alkaa kiinnostella mikä Räsäsen oma häiriö on, ihminen ei kertakaikkiaan pysty antamaan olla
Julkaisee jotain otteita tautiluokituksista joista jättänyt pois juuri sen olennaisen joka kumoaisi hänen esittämänsä asian.
Onko rikostuomio pienelle uskovaiselle vain niin kova paikka että hänellä on mennyt pata jumiin asian kanssa, eikä sitä jumia avaa enää mikään. Ikinä.
Kommentit (132)
Poliitikon pitäisi kyllä pystyä parempaan kuin ottamaan ja jakamaan kuvakaappauksia verkon epämääräisiltä sivustoilta joiden oikeellisuutta kenenkään on mahdoton varmistaa.
Jospa sellaiset jankkaajat on itse gay suuntautuneita komerossa lymyilijöitä. Jos tekisi itse mieli harrastaa lättä p illu seksiä ja mussuttaa tus sua, mutta kun ei voi kun on se uskonto esteenä... ja kun minä en voi niin sitten ei voi kyllä kukaan muukaan. Kulissit on kuitenkin aika tärkeetä säilyttää.
Ehkä hänellä on psykoseksuaalinen häiriö?
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko sinä olla jos sua syytetään aiheetta? Toisekseen, ei Päivi sinne oikeuteen itse hakeutunut.
AIHEETTA ?
Vääristynytttä tietoa antoi tautiluokituksesta
NARSISTi eukko se on
Kun ihminen ottaa itsensä liian vakavasti....
Luulisi lääkärin ammattietiikan vaativan osaamisen päivittämistä. Ei Päivin ammattitaito lääkärinä vakuuta, kun ei osaa käyttää edes tautiluokitusta oikein. Ei kyllä poliitikkonakaan kummoinen ole.
Miksi syyttäjä ei kertakaikkiaan voi antaa olla? Kahdesti jo vapautettiin syytteistä.
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko sinä olla jos sua syytetään aiheetta? Toisekseen, ei Päivi sinne oikeuteen itse hakeutunut.
KYllä hakeutui, paskaa julkisesti puhumalla, syyllistämällä ja häpäisemällä seksuaaliryhmää väärällä diagnoosilla
Päivi saa nyt huomiota, joka on tärkeää seuraavia eduskuntavaaleja ajatellen. Jos kukaan ei puhu ehdokkaasta mitään, niin ehdokas joutuu käyttämään paljon rahaa vaalikampanjaansa.
Vierailija kirjoitti:
Päivi saa nyt huomiota, joka on tärkeää seuraavia eduskuntavaaleja ajatellen. Jos kukaan ei puhu ehdokkaasta mitään, niin ehdokas joutuu käyttämään paljon rahaa vaalikampanjaansa.
Päivin poliittinen tenho on laskusuunnassa. Siltähän tuo mediassa "kipuilu" vähän vaikuttaa...
Täysin käsittämätöntä toimintaa uskovaiselta. Heidänhän kuuluisi taipua kun seurakunnassa vahvempi puhuu. Valtiotahan ei ole Suomessa erotettu kirkosta.
Jos sinut tuomittaisiin (omasta mielestäsi) syyttömänä, ottaisitko kiitollisena vastaan ja antaisit olla? Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinut tuomittaisiin (omasta mielestäsi) syyttömänä, ottaisitko kiitollisena vastaan ja antaisit olla? Epäilen.
Päivi heittelee muita kivillä ja ei ota vastuuta omasta teostaan. Missä on kristityn rakkauden kaksoiskäsky noudattaminen?
Päivi vetoaa siihen, että vuonna yks ja kaks homous oli rikos Suomessa, sitten sairaus. Mutta hän tietää itsekin ihan hyvin, että näin ei ole enää ollut pitkään aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYllä hakeutui, paskaa julkisesti puhumalla, syyllistämällä ja häpäisemällä seksuaaliryhmää väärällä diagnoosilla
Höpö höpö. Et edes tietäisi koko pamfletista, jos syyttäjä ja media ei olisi tuonut sitä julkisuuteen.
Jos minut tuomittaisiin korkeimmassa oikeudessa asti, niin ehkä jokusen kertaa saattaisi vilahtaa ajatuksissa sekin vaihtoehto, että olen ihan oikeasti ollut väärässä.
Joko hänellä on itse epävarmuutta oman seksuaalisen suuntautumisen kanssa tai sitten hänellä on narsistinen jumaluuskompleksi. Henkisesti terve ihminen antaisi jo olla. Kuvitelkaa miten paljon hänellä menee energiaa toisten ihmisten makuuhuonekäyttäytymisen taivasteluun. Hän voisi käyttää tämän kaiken energian johonkin oikeasti hyvään, esim. lapsiperhe köyhyyden vähentämiseen. Silti hän tekee valinnan käyttää elämänsä ho mojen piinaamiseen. On siinä kristityn perikuva oikein.
Vastustaa myös ab o rttia eli vastustaa naisten oikeiksia. Ajaa rikkaiden miesten asiaa ja on muka uskovainen. Huono nainen ja saisi hävetä.
Räsäsen haastattelu kannattaa katsoa.