Onko ne täytetyt turbohuulet ihan oikeasti hyvännäköiset joidenkin mielestä?
Vai ajatteleeko niiden hankkijat vain että "close enough" ja tyytyvät niihin paremman puutteessa. Siloittelevat sitten lopputuloksen meikillä ja kuvanmuokkauksella.
Koska noihan on livenä ja muokkaamattomissa kuvissa/"väärissä" kuvakulmissa ihan törkeän ruman ja epämuodostuneen näköiset, kuin olisi vedetty nyrkillä suuhun tai ampiainen pistänyt. Ei lähelläkään sitä miltä luonnostaan isot ja muhkeat huulet näyttää.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kun on ihan sama, vanhentaako ohuehkot huuleni vai ei.
En minä täällä elä miellyttääkseni muita ihmisiä. Jos joku ei pidä, kääntäköön katseensa muualle.
Samat sanat! Mullakin senverran hyvä itsetunto, ettei sitä tarvitse pönkittää millään keinotekoisilla härpäkkeillä.
Minun kaveri ottaa kerran vuodessa huuliinsa vain sellaista kosteuttavaa ainetta joka ei varsinaisesti täytä, sillä saa hieman huulten pintaa oikaistua ja sillä estetään rohtuminen. Siitä ei tule muhkuramaista lopputulosta ja amorin kaari pysyy omana.
Huulet ovat ihan aidon näköiset, ja ikää hänellä kohta 45. Sitä paitsi eikö nuo täyteaineet ja muut kehitelty aikoinaan keski-ikäisille joiden oma iho ei välttämättä enää ole niin kiinteä? Eikä nuorille.
Hän käy paikassa jossa täyteaine ja botox luvat kunnossa, ja jossa ammattilainen tekee. Sen takia ne ovat kauniit. Tuo pitää aina muistaa tarkistaa että pistospaikalla on Valviran luvat, koska täyteaineita ja muuta saa ostettua kiinalaisista nettikaupoista ja ne saattaa sisältää jotain epämääräistä.
Ne volyymitäytteillä tehdyt ankkanakkihuulet ovat kamalia kuvissa mutta vielä kamalamman näköisiä luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Luonnolliset huulet ovat usein ryppyiset ja tekevät kantajastaan tylsän näköisen. Jos ottaisivat täytteitä, näyttäisi helposti paljon paremmalta.
Joku turvotushuuliko siellä huutelee, joka haluaa että kaikki muutkin naiset pilaisivat huulensa peräaukon näköisiksi?
Suomalaispissisten huulet näyttää valitettavan usein siltä että niitä pistellään jossain takahuoneissa, kiinalaisilla täyteaineilla! Laittajalla tuskin siinä tapauksessa mitään esteettisen kirurgian sairaanhoitajan tutkintoa? :DD
Minulla on paksut huulet ilman täytteitä ja mielestäni ne sopivat minun kasvoihini. Toivottavasti kukaan ei kuvittele että on täytetyt. Tai sama jai se jos luulee. Samoin monella ohuet huulet mielestäni sopivat heidän kasvoihinsa, ovat kauniit. Ne turbohuulet mitä täytteillä tehdään ei sovi juuri kellekään, hillityt täytteet joillekin, mutta jotenkin pilaa kokonaisuuden, sen persoonallisuuden.
Kuinkahan monessa tapauksessa kyse on vain siitä, että sattuu jokin vahinko sen täyteaineen kanssa? Eihän sitä koskaan voi ennalta tietää, miten yksittäisen henkilön keho reagoi pistoksiin. Jotenkin tuntuu, että ne "piikittäjät" ovat jotain Tiina Jylhän tapaisia pseudoammattilaisia ja jälki on sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Uino, ai että 👌
Anoppinsa on niitä todennäköisesti yrittänyt korjata jonkun muun jäljiltä, mutta ei kai noille enää pysty mitään tehdä?
Hoitusana olen nähnyt yhtä ja toista ja kyllä mahtaviksi täytetyt huulet vanhemmiten muistuttavat ulos luiskahtaneita pukamia.
Reunat rypyssä, niin pylly tulee mieleen.
Bisness tässä puhuu ja höperöt maksaa.
Siis moni ei tajua että hyaloronihappopistoksesta voi tulla allergiakohtaus.
Silloin kannattaa olla sairaanhoitaja paikalla, ja pistosklinikka tosiaan Valviran alaisena joten sieltä löytyy vasta-aineet jos jotain sattuisi koska meidän kaikkien keho reagoi eri tavalla eri aineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnolliset huulet ovat usein ryppyiset ja tekevät kantajastaan tylsän näköisen. Jos ottaisivat täytteitä, näyttäisi helposti paljon paremmalta.
Joku turvotushuuliko siellä huutelee, joka haluaa että kaikki muutkin naiset pilaisivat huulensa peräaukon näköisiksi?
Peräaukon näköiseksi? Eikö viivahuulet näytä enemmän peräaukolta vai onko oma peräaukkosi turvonnut?
Sitäpaitsi se on kulttuurista omimista.
Mailis penttilää luulin yli nelikymppiseksi😳, mut sehän on vissiin alta 30! Operoinut naamansa niin että näyttää ikäistään HUOMATTAVASTI vanhemmalta, se tuskin oli tarkoitus?
Paha apinaturpa on sillä Suvi mikälie, töissä Jylhällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielestäni hyvännäköiset, mutta ei ole myöskään minun asiani tuomita tai haukkua ihmisiä jotka tuon valinnan tekevät. Alkaa kyllästyttää nämä plastiikkakirurgiaa/pistoksia yms käyttävien yleensä aika rumia sanankäänteitä sisältävä kritisointi. Itse syyllistyin siihen nuorempana ja olin vahvasti sitä mieltä että jokaisen tulisi hyväksyä ulkonäkönsä ja ikääntyminen, mutta sitten jouduin tilanteeseen jonka seurauksena olen joutunut pyörtämään puheitani. Jonkun ventovieraan ihmisen syitä emme tiedä, miksi tekee tuollaisia valintoja. Eläkää ja antakaa toisten elää.
No kyllä minä haluan taistella haitallisia trendejä vastaan, joilla nuoret kauniit tytöt pilaavat ulkonäkönsä. Ei ne huulien täytteet ole myöskään täysin jälkiä jättämätön operaatio, sillä huulet voivat jäädä venyneiksi ja ryttyisiksi täytteiden jälkeen. Jatkuva huulien pistäminen aiheuttaa myös arpikudoksen muodostumista huulien sisään.
Kyllä ne jotka niitä ottavat, ovat tietoisia riskeistä. Oma valinta haluaako riskin ottaa. Ja onko se kovin hedelmällistä sitten haukkua tuollaisia ihmisiä, ajautuvat vaan syvemmälle siihen noidankehään ja itseinhoonsa kun eivät kelpaakaan edes paranneltuna.
Nuoren harkintakyky ei ole vielä täysin kehittynyt, joten epäilen, että kaikki nuoret tytöt olisivat riskejä ihan loppuun asti miettineet.
Silti, se on se valinta jonka ovat tehneet ja joutuvat myös elämään sen kanssa. Ei se haukkuminen ainakaan asiaa paranna.
Eli jokaisen pitää olla hiljaa ja antaa epäterveen trendin jatkua?
Kaikki trendit menevät ennen pitkää ohitse. Tulee uusia tilalle. Voit toki sättiä näitä ihmisiä jos saat siitä hyvän mielen, sekin on sinun oikeutesi.
Mun tutulla, kolmikymppisellä kotiäidillä on ilmeisesti vain ylähuulessa täytettä. Ei varmaan edes paljon, mutta silti näyttää tosi kummalliselta ja minusta tyhmältä. Sitten tiedän yhden vanhemman rouvan, jolla on huvittavat töröhuulet. Kovin montaa en siis ole livenä nähnyt, tai sitten niitä onnistuneita tapauksia ei edes huomaakaan, ja hyvä niin.
En kyllä ymmärrä tätä villitystä.
Saisi mennä pois tämä naisten muoti jossa kulmakarvat laitetaan microbladingilla miesmäisiksi paksuiksi ja huulet laitetaan fillereillä miesmäisiksi paksuiksi.
Tai siis ulkomailla tuota ei enää pahemmin nähnyt esimerkiksi viime vuonna, mutta Suomessa näyttää edelleen olevan muotia, valitettavasti.
Katsokaa miten vanhalta Kylie Jenner näytti täyteaineineen, botokseineen ja vaalennettuine hiuksineen. Täytettä oli huulissa, poskissa ja leuassa. Botoksia otsassa. Nainen oli vasta 18v tuossa.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article6412334.ece/ALTERNATES/s61…
Luopui täytteistä ja botoksista ja vaalennusaineista kun tuli raskaaksi, ja lopputulos paljon parempi tuossa kuvassa jossa on 20 tai 21v ja näyttää heti paljon nuoremmalta. Huuletkin näyttää jälleen tossa oikeassa kuvassa ihmisen huulilta.
Törröhuulien ei ole tarkoitus olla kauniit. Pussailukyvyn parantelu kuulostaa aika huvittavalta. Joku väläytteli, että tuntuu hyvältä hepin varressa. Tuntuma-asia on liian konkreettinen syy. Varmaan jokainen ymmärtää, ettei huulten paksuus vaikuta tuntumaan. Mielestäni tässä ollaan kuitenkin jäljillä. Paksut huulet ja suuri suu viestittää seksuaalista villiyttä ja riettautta. Viittaus ja vihjaus suuseksiin on myös ilmeinen. Samaa riettauden viedtiä edustaa stereotyyppinen maksullisen naisen överi-meikki. Tällainen viestintä seksuaalisesta vapaudesta vetoaa moniin miehiin, vaikkei nyt törröhuulia kauniina pitäisikään. Samasta syystä aiheuttaa kanssanaisissa voimakkaita vastareaktioita.
Mulle kun on ihan sama, vanhentaako ohuehkot huuleni vai ei.
En minä täällä elä miellyttääkseni muita ihmisiä. Jos joku ei pidä, kääntäköön katseensa muualle.