Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ne täytetyt turbohuulet ihan oikeasti hyvännäköiset joidenkin mielestä?

Vierailija
24.07.2020 |

Vai ajatteleeko niiden hankkijat vain että "close enough" ja tyytyvät niihin paremman puutteessa. Siloittelevat sitten lopputuloksen meikillä ja kuvanmuokkauksella.

Koska noihan on livenä ja muokkaamattomissa kuvissa/"väärissä" kuvakulmissa ihan törkeän ruman ja epämuodostuneen näköiset, kuin olisi vedetty nyrkillä suuhun tai ampiainen pistänyt. Ei lähelläkään sitä miltä luonnostaan isot ja muhkeat huulet näyttää.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on maltillisesti täytettä, esimerkiksi 0,5 ml, niin niiden huulista ei välttämättä edes huomaa että täytettä on. Ne näyttää siltä kuin olisi laitettu jotain pullistavaa huulikiiltoa. Tai jos hieman vanhemmat naiset ovat täyttäneet koska omat huulet alkaneet surkastumaan ja kudokset veltostuneet.

Täytteitä on olemassa ohuita ja paksuja. Yleensä ne ohuet täytteet laitetaan huuliin ja paksut täytteet poskiin.

Valitettavasti näyttää siltä että monet suomijulkkikset, wannabet ja muut laitattaa tuota paksua täytettä huuliin. Siksi ne huulet vääntyy, kääntyy, muuttuu nakkimaisiksi, kovan näköisiksi eikä niiden takaa näe usein enää hampaita kun ne täytteet peittää suuaukkoa.

Useilla on huulissaan jo kovaa arpikodusta, hermo- ja kudosvaurioita, muhkuroita, mustelman näköisiä tummia kohtia. Suvi Pitkänen on kertonut saaneensa niistä täyteainepistoksista huuliinsa pysyviä kudosvaurioita. Tukiaiselleko tuli hermovaurio kun täytettiin liikaa ja siksi ne lerpattaa, roikkuu?

Siinä joutuu sitten pahimmassa tapauksessa lopun elämäänsä monta kymmentä vuotta olemaan muhkuraisten peräpukamaisten huulten kanssa, jos se vasta-aineella tehtävä liotushoito piikein ei enää tepsisi.

Kylie Jennerin huulista poistettiin valtaosa täytteistä liotuspiikein ja ne saatiin pelastettua, mutta hänhän on maailman rikkaimpia nuoria naisia joten rahaa riittää vaikka Beverly Hillsin parhaalle plastikkakirurgille teettämään se.

Vierailija
22/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa noita Temptation Island Suomi sarjassa olleita naisia.

Useimmille muodostuneet sellaiset ´muovikuonot´ kun liiat täytteet lähteneet liikkumaan suun ympärille, ja onko hienoa näyttää köniin saaneelta pultsariakalta kun ne hampaat näyttää tynkämäisiltä ja katkenneilta niiden liian suurten täytehuulten takaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielestäni hyvännäköiset, mutta ei ole myöskään minun asiani tuomita tai haukkua ihmisiä jotka tuon valinnan tekevät. Alkaa kyllästyttää nämä plastiikkakirurgiaa/pistoksia yms käyttävien yleensä aika rumia sanankäänteitä sisältävä kritisointi. Itse syyllistyin siihen nuorempana ja olin vahvasti sitä mieltä että jokaisen tulisi hyväksyä ulkonäkönsä ja ikääntyminen, mutta sitten jouduin tilanteeseen jonka seurauksena olen joutunut pyörtämään puheitani. Jonkun ventovieraan ihmisen syitä emme tiedä, miksi tekee tuollaisia valintoja. Eläkää ja antakaa toisten elää.

No kyllä minä haluan taistella haitallisia trendejä vastaan, joilla nuoret kauniit tytöt pilaavat ulkonäkönsä. Ei ne huulien täytteet ole myöskään täysin jälkiä jättämätön operaatio, sillä huulet voivat jäädä venyneiksi ja ryttyisiksi täytteiden jälkeen. Jatkuva huulien pistäminen aiheuttaa myös arpikudoksen muodostumista huulien sisään.

Jos minä olisin nuorena ja tyhmänä ottanut täytteet, katuisin sitä nyt varmasti. Monta muutakin peruuttamatonta tuhoa aiheuttanutta asiaa on tullut tehtyä, kuten paahdettua ja poltettua itseä auringossa monta kesää tuntikausia päivittäin ilman suojaa ja nypittyä kulmakarvat olemattomiksi koska sen ajan muoti. Miten paljon parempi ihoni olisikaan nyt jos en olisi vartavasten kärtsännyt sitä ja kulmakarvatkin olisi varmaan tuuheammat.

Vierailija
24/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielestäni hyvännäköiset, mutta ei ole myöskään minun asiani tuomita tai haukkua ihmisiä jotka tuon valinnan tekevät. Alkaa kyllästyttää nämä plastiikkakirurgiaa/pistoksia yms käyttävien yleensä aika rumia sanankäänteitä sisältävä kritisointi. Itse syyllistyin siihen nuorempana ja olin vahvasti sitä mieltä että jokaisen tulisi hyväksyä ulkonäkönsä ja ikääntyminen, mutta sitten jouduin tilanteeseen jonka seurauksena olen joutunut pyörtämään puheitani. Jonkun ventovieraan ihmisen syitä emme tiedä, miksi tekee tuollaisia valintoja. Eläkää ja antakaa toisten elää.

No kyllä minä haluan taistella haitallisia trendejä vastaan, joilla nuoret kauniit tytöt pilaavat ulkonäkönsä. Ei ne huulien täytteet ole myöskään täysin jälkiä jättämätön operaatio, sillä huulet voivat jäädä venyneiksi ja ryttyisiksi täytteiden jälkeen. Jatkuva huulien pistäminen aiheuttaa myös arpikudoksen muodostumista huulien sisään.

Kyllä ne jotka niitä ottavat, ovat tietoisia riskeistä. Oma valinta haluaako riskin ottaa. Ja onko se kovin hedelmällistä sitten haukkua tuollaisia ihmisiä, ajautuvat vaan syvemmälle siihen noidankehään ja itseinhoonsa kun eivät kelpaakaan edes paranneltuna.

Vierailija
25/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme muuten kun tää ajankohtaisjulkimo Blörf ei korjauta valtavia Kim K fyllinkihuuliaan, ne näyttää vinoilta ja epäsymmetrisiltä monissa kuvissa ja lerpattaa takaa päin otetussa kuvassakin, siis ei sen omissa beautyfilter käsitellyissä kuvissa tietenkään näy nuo vaan näissä muiden ottamissa kuvissa

https://aijaa.com/2pbN00

https://aijaa.com/TavIU4

https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/90f2f37030bc4259b6708a6b91…

Vierailija
26/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineet vanhentaa nuoria naisia. Monet täytteitä poskiin ja huuliin ottaneet ja botoksia otsaan ottaneet kaksi tai kolmekymppiset näyttää kasvoista neli tai viiskymppisiltä. Miksi nuorta tervettä ihoa aletaan piikittelemään? Se iho alkaa vaan vaatia enemmän ja enemmän sitä ainetta kun aineet alkaa lähteä pois tai liikkua paikoiltaan toisaalle. Sehän on todistettu ettei kaikki täyteaine häviä elimistöön ja poistu itsestään vaan ne liikkuvat esimerkiksi huulista huulten ympärysihoon. Siksi tulee se muoviturpamainen vaikutelma.

Vierailija
27/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset huulet ovat usein ryppyiset ja tekevät kantajastaan tylsän näköisen. Jos ottaisivat täytteitä, näyttäisi helposti paljon paremmalta.

Vierailija
28/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne jotka niitä ottavat, ovat tietoisia riskeistä. Oma valinta haluaako riskin ottaa. Ja onko se kovin hedelmällistä sitten haukkua tuollaisia ihmisiä, ajautuvat vaan syvemmälle siihen noidankehään ja itseinhoonsa kun eivät kelpaakaan edes paranneltuna.

Nuoren harkintakyky ei ole vielä täysin kehittynyt, joten epäilen, että kaikki nuoret tytöt olisivat riskejä ihan loppuun asti miettineet.

Vierailija
29/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri otti äskettäin täytettä huuliinsa, hänellä on atooppinen iho joka kasvoissa varsinkin on ongelma. Nyt uusien turbohuulien kanssa hän näyttää lähinnä kärsivän jostain allergiasta, naama ihan punainen ja rohtunut ja turvonneen näköiset huulet. Mutta omapa on naamansa.

Vierailija
30/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monet laittaa vain ylähuuleen jolloin ylähuulesta tulee isompi kuin alahuulesta, se jos mikä on vammasen näköistä :D No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...

Vierailija
31/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyteaineet vanhentaa nuoria naisia. Monet täytteitä poskiin ja huuliin ottaneet ja botoksia otsaan ottaneet kaksi tai kolmekymppiset näyttää kasvoista neli tai viiskymppisiltä. Miksi nuorta tervettä ihoa aletaan piikittelemään? Se iho alkaa vaan vaatia enemmän ja enemmän sitä ainetta kun aineet alkaa lähteä pois tai liikkua paikoiltaan toisaalle. Sehän on todistettu ettei kaikki täyteaine häviä elimistöön ja poistu itsestään vaan ne liikkuvat esimerkiksi huulista huulten ympärysihoon. Siksi tulee se muoviturpamainen vaikutelma.

Minua luullaan aina ikäistäni nuoremmaksi, ja on täytteitä huulissa ja poskipäissä. Itse asiassa ennen kun kasvoni olivat luisevat, sain kommentteja miehiltä kuten että olen ”aikuismaisen kaunis” yms. Mutta nykyään ihan vaan ”kaunis”.

Vierailija
32/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..osa voi myöskin käyttää sellaista pumppua..tiedän kun myös itse kokeilin sitä. Pidemmässä käytössä rikkoivat ikeneni,varmaan se jatkuva imu mikä kohdistuu suuhun. Olihan ne törkeen näköiset mutta siihen jotenkin jäi koukkuun, oli pakko "pullistaa" vielä vähän lisää. Naturelliltahan nämä nakki-tai imupumpatut huulet eivät koskaan tule näyttämään.

Osa käyttää tätä imukuppijuttua

mutta luin jostain että sillä on myös tullu niitä kudosvaurioita ja mustelmia ihmisille.

Vierailija
33/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoren harkintakyky ei ole vielä täysin kehittynyt, joten epäilen, että kaikki nuoret tytöt olisivat riskejä ihan loppuun asti miettineet.

Silti, se on se valinta jonka ovat tehneet ja joutuvat myös elämään sen kanssa. Ei se haukkuminen ainakaan asiaa paranna.

Vierailija
34/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän samaan osastoon hiusjatkeiden kanssa. En ole tavannut ketään kenellä tekohiukset eivät näyttäisi tekohiuksilta. Bloggaaja Umppu on hyvä esimerkki. Ihan järkyt hiukset.

Vierailija
35/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnolliset huulet ovat usein ryppyiset ja tekevät kantajastaan tylsän näköisen. Jos ottaisivat täytteitä, näyttäisi helposti paljon paremmalta.

Siis joo niinx varsinki nää on niin ihqt et mäki haluun heti kun saan kesätöist rahaa! Siis iha just tommoset ku kuvas!

https://pbs.twimg.com/media/DzO28dVU8AANniQ.jpg

Vierailija
36/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti, se on se valinta jonka ovat tehneet ja joutuvat myös elämään sen kanssa. Ei se haukkuminen ainakaan asiaa paranna.

Eli jokaisen pitää olla hiljaa ja antaa epäterveen trendin jatkua?

Vierailija
37/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoret naiset haluaa afrikkalaismiehen huulet naamoihinsa?

En käsitä.

Vierailija
38/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän samaan osastoon hiusjatkeiden kanssa. En ole tavannut ketään kenellä tekohiukset eivät näyttäisi tekohiuksilta. Bloggaaja Umppu on hyvä esimerkki. Ihan järkyt hiukset.

Ja tekoripset... sopii aniharvalle ja niistäkin vain niille joilla on jo valmiiksi tummat kauniit piirteet 

Vierailija
39/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, yhden kampaaja-blohgaajan nimeä ei saa mainita

Vierailija
40/97 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hyssytellään, on isompi riski että useat muut tekevät saman virheen. Parempi reilusti ääneen sanoa että täyteaineet ovat vaarallisia eivätkä edes näytä hyvältä. Ehkä joku nuori harkitsee toiseen kertaan ennen kuin haaskaa rahansa moiseen.

Älkää koskaan unohtako, että näiden tyrkytys on monelle iso business.