Mitenhän tuo Nigella Lawsonkin suostuu kohdeltavaksi noin?
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/nigella-lawson-attacked-husband-see-1955564
Parille tulee riitaa julkisella paikalla ravintolassa ja mies tarttuu kurkusta kiinni :/ Mies on tosin miljardööri.
Kommentit (26)
Nigella kyllä pärjää ihan omillakin tuloillaan. Todella ihastuttava nainen. Ja ihan minun heteronaisen mielestä.
Mulla tuli mieleen niitä kuvia katsellessa että on tainnut pariskunnalle viina/i maistua. Sen verran turvonneita ja tyhjäsilmäisiä ovat molemmat. Varsinkin Nigellasta tuli elävästi Tapolan Mervi mieleen.
Kyllähän kaikki tietää mitä se alkoholin suurkulutus tuo mukanaan. Niin, ja kyllä, myös se sivistynyt "ruokajuomien" naukkailu on suurkulutusta silloin kun naukkaillaan päivittäin ja lasikaupalla, ts. kun ulkonäkö muuttuu tuon Nigellan näköiseksi sellaisena kuin hän nyt on.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 21:34"]
Mulla tuli mieleen niitä kuvia katsellessa että on tainnut pariskunnalle viina/i maistua. Sen verran turvonneita ja tyhjäsilmäisiä ovat molemmat. Varsinkin Nigellasta tuli elävästi Tapolan Mervi mieleen.
Kyllähän kaikki tietää mitä se alkoholin suurkulutus tuo mukanaan. Niin, ja kyllä, myös se sivistynyt "ruokajuomien" naukkailu on suurkulutusta silloin kun naukkaillaan päivittäin ja lasikaupalla, ts. kun ulkonäkö muuttuu tuon Nigellan näköiseksi sellaisena kuin hän nyt on.
[/quote]
Nigella on kyllä ikäisekseen tosi hyvännäköinen. Ei näytä miltään Mervi Tapolalta.
Joku lapsuussyndrooma täytyy olla, kun miehet ovat olleet huomattavasti vanhempia kuin Nigella.
Mutta miksi alistua tuollaisen ukolle? Ei varmaan ekaa kertaa käyttäydy ukko väkivaltaisesti.
Ja vieläpä kaunis nainen, joka kelpaisi varmasti oman ikäisellekin ja nuoremmillekin.
Mun mielestä Nigellasta saa ohjelmansa perusteella todella mukavan ja sympaattisen kuvan. Todella mukavilla ja sympaattisilla naisilla on joskus mulkkuja miehiä. Näin olen huomannut.
Nigella on ihana, mutta miksi ihmeessä se tuollaisen ukon kanssa on ollut?!! Toivon että hän löytää onnen jostain ihan muualta kuin vanhan ( ja vielä väkivaltaisen) äijän seurasta. Lämpimiä ajatuksia Nigellalle.