Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sikiön hikka ja vauvan sukupuoli

Vierailija
15.06.2013 |

Luin jostain, että paljon hikkaileva sikiö meinaisi tyttöä. Onkos av raatilla kokemusta tästä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:13"]

Kummatkin hikkasi paljon ja poikia ovat.Ei se mitään sukupuolta meinaa,keuhkot siinä vain kehittyy.Oudoksi katsoisin,jos ei hikkaa ollenkaan.Varmaan neuvolassakin ihmeteltäisiin.

Mahan muodosta kuulemma tietää paremmin.Yksi tuntematon mies kerran tuli kaupassa sanomaan,että poikaa odotat,en ollut tietoinen sukupuolesta.Ulkomaalaistaustainen ja sanoi hänellä olevan ainakin 8 lasta ja hän tietää,katsellut vaimonsa mahaa.Niinpä tiesikin. :) Pystympi kapea maha,poika.Leveä sivuille päin,tyttö.

[/quote]

Kolme kertaa on äidilleni povattu kapeasta pystymahasta poikaa. 3tyttöä on. Sama juttu kaverilla, kapea pystymaha ja tyttö tuli.

Kaveri levisi aika reilusti lapsia odottaessa ja kaksi poikaa on.

[/quote]

Mulla ollut raskauksissani kaksi tismalleen samanlaista pystymahaa ja olen tytön ja pojan äiti.

Vierailija
22/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen hikkasi ihan tajuttomasti, koko ajan. Poikahan sieltä tuli.

Toisella kerralla mahassa hikkasi kaksi, jos valitin esikoisen kohdalla hikasta, niin luoja, nyt se oli ihan kauheaa. Yritä siinä nukkua, kun toinen hikkaa ihan alhaalla ja toinen ylempänä, vuoronperään. Nice. Identtiset pojat.

Eikös hikka merkinnyt kuitenkin hengitysharjoituksia? Näin kuulin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin poika oli kova hikkailemaan masussa, tyttö ei sitä juurikaan tehnyt =) Ehkä hikkailun perusteella ei voi tehdä varmoja päätelmiä =)

Vierailija
24/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikki neljä kovia hikkaamaan. Yksi on poika ja kolme tyttöä. Eikä tuo mahan muoto paljasta mitään. Minulle veikattiin kaikista poikia mahan perusteella.

Vierailija
25/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmeessä joku vauvan tapa hikotella tai äidin vatsan muoto voisi liittyä siihen, onko sikiön jalkovälissä pippeli?!? Naiset, pitäkää järki päässä raskaushöyryissäkin. Mulla on kilme tyttöä, kaks ekaa ei juuri hikkaillut, kolmas todella paljon joka päivä ja varsinkin ilta. Kaikissa on ollut ollut suoraan eteenpäin kasvava kiinteä pallomaha (hmmm. johtuisko omasta ruumiinrakenteestani, keskimmäisestä kärsin raskauspahoinvoinnista, ekasta ja kolmosesta en (kakkosen kohdalla elin kiireistä ja stressaavaa elämänvaihetta muutenkin. Ihania, aivan eriluontoisia tyttöjä jokainen :)