sikiön hikka ja vauvan sukupuoli
Luin jostain, että paljon hikkaileva sikiö meinaisi tyttöä. Onkos av raatilla kokemusta tästä?
Kommentit (25)
Vauva hikkas mahassa useesti ja niin ulkomaailmassakin. Ja poikahan tuo on.:P
no siis jos poikakin kovasti hikkasi, niin eipä se sit voi paikkaansa pitää. Hö
ap
Mun vauva ei ole hikannut lainkaan. Ultrassa on näkynyt joka kerran tyttö. Viikon päästä pitäisi sitten nähdä, onko ultra ollut oikeassa.
Kummatkin hikkasi paljon ja poikia ovat.Ei se mitään sukupuolta meinaa,keuhkot siinä vain kehittyy.Oudoksi katsoisin,jos ei hikkaa ollenkaan.Varmaan neuvolassakin ihmeteltäisiin.
Mahan muodosta kuulemma tietää paremmin.Yksi tuntematon mies kerran tuli kaupassa sanomaan,että poikaa odotat,en ollut tietoinen sukupuolesta.Ulkomaalaistaustainen ja sanoi hänellä olevan ainakin 8 lasta ja hän tietää,katsellut vaimonsa mahaa.Niinpä tiesikin. :) Pystympi kapea maha,poika.Leveä sivuille päin,tyttö.
meillä 2 tyttöä. toinen hikkasi ja toinen ei.
eli pieleen menee teoria.
Molemmat hikkaili paljon, eka poika, toka tyttö. Ja vatsoista vielä, minulla samanlaiset vatsat molemmissa...
Hikkaili päivittäin kohdussa ja synnyttyään ekoina kuukausina. Poika tuli.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:13"]
Kummatkin hikkasi paljon ja poikia ovat.Ei se mitään sukupuolta meinaa,keuhkot siinä vain kehittyy.Oudoksi katsoisin,jos ei hikkaa ollenkaan.Varmaan neuvolassakin ihmeteltäisiin.
Mahan muodosta kuulemma tietää paremmin.Yksi tuntematon mies kerran tuli kaupassa sanomaan,että poikaa odotat,en ollut tietoinen sukupuolesta.Ulkomaalaistaustainen ja sanoi hänellä olevan ainakin 8 lasta ja hän tietää,katsellut vaimonsa mahaa.Niinpä tiesikin. :) Pystympi kapea maha,poika.Leveä sivuille päin,tyttö.
[/quote]
Ei kerro mitään hikat, mahan muodot, mielihalut, sykkeet..tms. Näille ei ole mitään tieteellisiä perusteita. Mulla molemmat kovia hikkaajia ja molempia on.
mulla kolme poikaa ja yksikään ei ole hikannut vatsassa. Normaaleja lapsia kylläkin ovat, että eipä se hikka mikään pakollinen ole.
No mä oon saanu näköjään käsityksen,että vauvojen kuuluu hikata,niin kovasti aina neuvolassa kyselivät hikkaileeko.Sorry,my mistake. :)
Kaksi tyttöä- ei lainkaan hikkaa, poika taas hikkasi koko ajan ja lisäksi oli ruskea viiva navasta alaspäin, tytöilä se puuttui.
Minun tyttö hikkaili joka päivä ihan rasittavuuteen saakka. Syntymän jälkeen en ole tainnu kuulla kertaakaan että olis hikka :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:13"]
[/quote]
Kolme kertaa on äidilleni povattu kapeasta pystymahasta poikaa. 3tyttöä on. Sama juttu kaverilla, kapea pystymaha ja tyttö tuli.
Kaveri levisi aika reilusti lapsia odottaessa ja kaksi poikaa on.
Meillä esikoinen hikkaili säännöllisesti päivittäin, ja oli poika. Tyttömme taas ei juuri hikkaillut. Eipä nuo uskomukset ole muuta kuin uskomuksia :)
Esikoinen hikkasi usein ja oli tyttö. Toinen ei hikannut juuri ollenkaan ja oli poika. Kolmas oli taas hikkaaja ja oli poika. Joten mulla on hikanneet sekä tyttö että poika. Joten oman kokemuksen mukaan hikkaus ei liity sukupuoleen. Tosin mistäs sen koskaan tietää ;)