Loukkaannuin mieheni ostamasta syntymäpäivälahjasta..
Minä lättäperse sain tänään mieheltäni syntymäpäivälahjaksi lindexin topatut alushousut.. siis sellaiset että kun ne laittaa housujen alle niin näyttää, että mulla olis perse. Mies oli vielä ite ihan innoissaan. Ei mun itsetunto tästä ainakaan yhtään noussut.
Kommentit (28)
Hyi hitto mikä äijä! Pistä ne housut sille ja potkit sitä ahterille matkalla pihalle.
Jotkut miehet sentään ostaa vaimolleen dildoja.
Ei naisten kanssa vaan voi pärjätä. Ihan sama mitä teet tai et tee, teet väärin, tai ainakaan et tee oikein. Hohhoi.
Osta miehellesi etupuolelta topatut alushousut.
HAHAHAHAHAHAHA
En ole tollasista kuullutkaan :D
Naiset on kyllä mestareita feikkaamaan. Juuri mikään ei ole aitoa täydessä varustuksessa.
No aika ikävä lahja kyllä :( ei tainnu nyt ihan kauheesti ajatella kun omaa napaansa. Mutta asiasta toiseen, minkä merkkiset ne alushousut on jne? Minä olisin kiinnostunut ostamaan ihan itselleni :D
No ainakin miehesi on rehellinen ja yrittää parantaa tilannetta. Olisiko sitten parempi että:
"Kultsi, näyttääks mun peppu hyvält näis housuis?"
"No joo..."
Eikö mies saisi ehdottaa sinulle vaatetta joka saa sinut näyttämään hänen mielestään paremmalta?
Mun 9v. poika tietää, että naisille ostetaan timantteja tai kukkia. Sanoin että kukkia, jos rahat ei riitä timantteihin. Se osaa minkä äidiltänsä oppii.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 21:50"]
No ainakin miehesi on rehellinen ja yrittää parantaa tilannetta. Olisiko sitten parempi että:
"Kultsi, näyttääks mun peppu hyvält näis housuis?"
"No joo..."
Eikö mies saisi ehdottaa sinulle vaatetta joka saa sinut näyttämään hänen mielestään paremmalta?
[/quote]
Eikös lahjan pitäisi olla mieleinen saajalle, ei antajalle?
Tsiisus...mies puhutteluun, ei nyt auta kun selkokieli. Eli selitä ihan juurta jaksain mikä meni pieleen, ei tuollaiset miehet muuten mitään naisista tajua. Hyvää ne tarkoittaa, ei vain parempaan pysty ilman selkeää ohjeistusta.... ((miten te jaksatte tuollaisten palikoiden kanssa?!?!?))
No minusta se olisi ihan kiva lahja. Ne housut voisi sitten pukea tiukan mekon alle ja yhdessä voisimme ihailla muuttunuttuneita kurveja.
Olen myös saanut push up -rintaliivejä lahjaksi, enkä ole vetänyt hernettä sieraimeen.
Kukat on se kaikista tylsin lahja. Mieluummin ei mitään lahjaa kuin kukkia. Joku vihrerkasvi tosin voisi olla kiva (sellaisiakin olen saanut).
Kukkia on kiva saada muuten vaan ja saankin. Lahjoja ei ole mikään pakko meillä antaa. Ehkä pointti on se että pariskunnan pitäisi tietää mistä toinen pitää. Mieheni siis tietää että minä pidän esim. kattilasta, imurista, tietynlaisista koruista, seksileluista ja käsipyyhkeistä.
Voih, aika tökeröä mieheltäsi.
Oma mieheni kehuskelee vieläkin, kuinka osti eksälleen rikkaimurin joululahjksi. En tiedä onko hän vain ilkeä vain vilpittömästi yllättynyt neronleimauksiensa itkuisata vastaanotosta.
Mutta tuollaista ne miehet tekevät. Itse yritän aina ennen joulua tai syntymäpäivää vihjailla selkeästi, mitä toivon tyyliin: "Katsopa tuota mainosta Michael Korsin rannekellosta. Olisi kiva kyllä saada sellainen lahjaksi, kun en omista rannekelloa nykyään ollekaan" "Älä osta minulle suklaata lahjaksi." "Jos ostat kukkia, haluaisin vakoisia orkideoita tai jotain muuta valkoista, en pidä punaisista ruusuista. "
Minä saan aina lahjaksi punaisia ruusuja tai sulkaata. :(
Minä olen ostanut aina hyviä ja mietittyjä lahjoja kuten PlayStationin, kirjoja tai harvinaista ja arvokasta meriantiikkia, josta hän on kiinnostunut. Hätäisin lahjani on ollut viskipullo.
Olisipa kiva, jos joku muistaisi minua joskus edes jollain kivalla ajatuksella.
Itsepä olen mieheni valinut, olisi pitänyt tajuta, mitä on luvassa kun seurustelun alkuvaiheessa hän kertoi siitä exän typerästä rikkaimurista.
Vakoiset orkideat on munkin listalla.
se mieshän su peppua katselee, joten miksei saisi olla innoissaan?
Sun miehes sentään osti sulle lahjan :) Tosin aika kyseenalaisen..
Mun ukko hehkutti puoli vuotta että tietää mitä hankkii mulle lahjaksi, voi vitsi kun hällä on loistava idea, mahtava lahja tiedossa, ei malta odottaa mun synttäreitä jne.
Mitään en sitten saanutkaan, mies onnitteli synttäriaamuna ja oli myös UNOHTANUT ostaa kortin! Siis hän oli hehkuttanut loistavaa lahjaa puoli vuotta ja tiesi kyllä koska mulla on synttärit, mutta ei koko päivän aikana saanut aikaiseksi edes korttia hommata! Oli siis vapaalla sen päivän ja oli käynyt kaupassa, mutta unohti?!
Siis ihan ok, eikait sitä aikuinen "välivuotena" nyt mitään tarvikaan, mutta se hehkutus ja hypetys ja se kuinka loistava lahja hällä on, ja lopuksi mitään en saanut. Olin myös vihjaillut että olisi kiva käydä ravintolassa syömässä, mutta eipä auttanut. Jäi vähän outo olo, ei siis siksi että jotain hienouksia tarvisin, vaan juuri siksi että ensin puoli vuotta hehkuttaa ja synttäripäivän koittaessa ainoa mitä saan on "hyvää synttäriä" aamulla seitsemältä :)
Vitsi, rikkaimuri ois kätevä. Vakoiset orkideat kuulostaa varsin jänniltä (ehehe).
Mutta kyllä mäkin olisin vähintään hämmentynyt topatuista pöksyistä. Vaikea sanoa tuntematta, mutta veikkaisin, ettei miehesi tosiaan tajua, missä meni vikaan. Suoraa puhetta pöytään.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 23:04"]
se mieshän su peppua katselee, joten miksei saisi olla innoissaan?
[/quote]
Onhan se vähän kyseenalaista. Mies ostaa lahjan, joka ilahduttaa vain antajaa, ei saajaa. Toisin hän osti lahjan itselleen. Hän on se, joka lahjasta hyötyy.
Jos minä olisin ollut ap, olin viskannut kalsarit miehelle ja käskenyt pitää ihan itse niitä päällään.
Voi ei.. Olisin minäkin tuollaisesta lahjasta loukkaantunut. Ehkä ne 2kokoa liian pienet pikku pikkuhousut joita sain viime jouluna olivatkin ihan imartelevat..
Miksi olet päästänyt kroppasi lösähtämään? Turha siitä on suuttua. Ala kuntoilla, mene kuntosalille.