Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nyt taitavampi sängyssä kuin aloittaessasi seksin? Miten?

Vierailija
15.06.2013 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että harjoitus tekee mestarin. Sanotaan myös, että kukaan ei ole seppä syntyessään. En ole mestari, mutta tietysti vuosikymmenien aikana oppii itsestään ja kumppanistaan kaikenlaista uutta, josta on iloa. 

Vierailija
2/18 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alussa olin innokkaampi ja näyttelin enemmän. Tein kaikkea mikä kuulosti oikealta jonkun epämääräisen kliseen mukaan, esim. upotin kynteni miehen selkään ja varmaan raavinkin. Ihan falskia, mutta tuntui että oli pakko jotenkin esittää villiä. En sanonut ei paljon mihinkään, enkä juuri koskaan saanut orgasmia.

Se kuitenkin otettiin aika hyvin vastaan silloin, ja pelkäänpä että nykyistä tyyliäni pidettäisiin tylsänä. Enää nelikymppisenä en jaksa näytellä, olen tarvittaessa mieluummin ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole homo, joten en voi oikein kehittää taitojani. Miesten taidot liittyvät enemmän naisen sänkyyn saamiseen ja seksin saamiseen. Mies ei voi tehdä hyvää, vain jörniä ja jyrnyttää isolla peniksellä suurpiirteisen esileikin jälkeen. Naisen tunteet tekevät seksistä hyvää tai huonoa.

-Mies 28v-

Vierailija
4/18 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä paljon muuten pysty kehittymään kuin puhumaan järkeviä seksin aikana sekä varsinkin orgasmin jälkeen.

Vierailija
5/18 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, lopetin seksin kokonaan.

Vierailija
6/18 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta joo toisaalta ei. Siis eka kerta nyt oli ihan hirveä ja alku muutenkin kaikkea muuta kuin nauttimista. Tuskin olisin vieraan miehen kanssa mikään kummoinen pano mutta oman kanssa 20v treeniä on hionut aika mukavasti yhteen. Rasittaa ajatuskin että pitäisi vielä joskus opetella jonkun kanssa toisemme. Toivottavasti liittomme kestää hautaan saakka eikä hauta tule liian varhain. Minusta pitkän liiton seksi on niin helppoa ja ihanaa etten ikinä vaihtaisi nuoruuden juttuihin.

Vierailija
7/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, kai nyt jokainen seksiä harrastava ihminen on ensimmäisestä kerrastaan kehittynyt. Itsetyydytystäkin sai harrastaa aika pitkään, ennenkuin se alkoi tuottaa oikein kunnollista tulosta.

Tunnen kehoni paljon paremmin, osaan saada orgasmeja paljon paremmin, olen estottomampi, uskallan ja osaan keskustella seksistä, olen valmis kokeilemaan ennakkoluulottomasti uusia asioita.

Suurin tekninen kehitys on tapahtunut suihinotoissa. Pelkäänpä, että ensimmäisellä kerralla lähinnä nyrsin hampailla poikaparkaa, kun taas nyttemmin olen aikamoinen syväkurkkumestari.

Kun olis nykyinen kokemus, taito, itsevarmuus ja seksuaalisuus muutenkin, ja se nuoruuden kiinteämpi kroppa, niin olispas kiva. Mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
8/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin ujompi ja häpeilin itseäni. En kehdannut sanoa miehelle miten haluan, että minua kosketaan tai tajunnut kysellä mistä mies tykkää.

Nykyään seksi on parempaa, koska olen itsevarmempi ja se ei ole niin vakavaa enää. Ei tunnu sellaiselta suorittamiselta. Olen innostunut erityisesti siitä, miten vetää miehelle käteen :). Paljon liukkaria ja aikaa. Siis jos tykkää sellasesta femdom-jutuista..

Mutta kaikenkaikkiaan kerron miehelle mistä haluan hänen minua koskevan, ihan vaikka rautalangasta vääntäen ja vaikka näyttäen hänelle, jos ei muuten tajua. Se on kivaa miehellekkin sitten kun tulee se "ahaa-elämys", että "jaa tällasesta tää nainen tykkää ja mä osaan hoitaa" :D. Ja uskallan/haluan oppia tietämään miten kyseinen mies haluaa, että häntä kosketaan/imetään/nuollaan/pannaan yms. Jotenkin uteliaisuus ja rohkeus on tehnyt seksistä parempaa kun alussa kun sen harrastamisen aloitti.

Puhuminen kannattaa. Jos mies loukkaantuu siitä, jos nainen lempeästi kuiskaa, että "pikkasen sormi ylemmäs ja vähäsen hellemmin" niin se on sitten poika vielä.

Vierailija
9/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen taitavampi. 

Suikissa olen parempi ja itsevarmempi kuin nuorempana. 

Vierailija
10/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri muutosta parissakymmenessä vuodessa.

Vierailija
11/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten num.4 näin sanoo, vai naiset vain voi kehittää taitonsa? ei tosiaankaan, myös kundi voi opetella kestämään pidempään ejakuloimatta siihen on vaikka semmoisia harjoituksia että asettaa pyyhkeen "sen" päälle ja nostelee, voi opetella nuolemaan naista, voi muutenkin opetella vain kuuntelemaan ja kysymään, varomaan ettei tee naiselle kipeä, ton kommentin perusteella joka kolli on muka hyvä sängyssä, että ei voi "kehitellä taitojaan" ja kaikki on muka kiinni naisen tunteesta.

Vierailija
12/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:49"]

miten num.4 näin sanoo, vai naiset vain voi kehittää taitonsa? ei tosiaankaan, myös kundi voi opetella kestämään pidempään ejakuloimatta siihen on vaikka semmoisia harjoituksia että asettaa pyyhkeen "sen" päälle ja nostelee, voi opetella nuolemaan naista, voi muutenkin opetella vain kuuntelemaan ja kysymään, varomaan ettei tee naiselle kipeä, ton kommentin perusteella joka kolli on muka hyvä sängyssä, että ei voi "kehitellä taitojaan" ja kaikki on muka kiinni naisen tunteesta.

[/quote]

no hei jos luulee, että mies ei voi olla hyvä sängyssä, vain "jörniä" ja "jyrnyttää" isolla peniksellä, hyi minkä kuuloisia sanoja, ja vielä "suurpiirteisen" esileikin jälkeen, niin on luultavasti aika uskomattoman surkea sängyssä, eikä edes tiedä sitä, koska ei ymmärrä miten voisi olla parempi. Surullista. Toivottavasti vastaaja nro 4 löytää joskus rakastavan naisen, jonka kanssa kehittää taitojaan ettei seksi olisi pelkkää jörnimistä ja jyrnyttämistä.

Vierailija
13/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti olen seksissä huomattavasti parempi kuin seksielämän aloittaessani. Olen estottomampi, olen oppinut omasta vartalostani asioita, joita osaan pyytää ja vaatia. Olen oppinut tuntemaan myös mieheni tarpeet, ja osaan toteuttaa hänen toiveitaan. Nykyisin liki joka kerta saan myös yhdynnässä orgasmin, sitä tapahtui tosi harvoin silloin nuoruudessani vaikka mies ns. painoi kaikkia oikeita nappeja - se ei vain toiminut niin. Iso osa seksistä löytyy myös korvien välistä. Näin 4-kymppisenä seksi on kaikin puolin parempaa kuin 2-kymppisenä.

Vierailija
14/18 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/18 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Todellakin. Hoitelen nykyään jopa viisikin miestä kerralla, eikä tee yhtään tiukkaakaan, vaikka olenkin hyvin tiukka.

Vierailija
16/18 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti kehittänyt taitojani. Teini-iässä sitä ei oikein edes ymmärtänyt ja/tai huomioinut naisen orgasmia ja veikkaa, ettei silloin sänkykumppanit ikinä saaneet kovinkaan paljoa seksistä irti. Tulen nykyäänkin melko herkästi, mutta käytän sitten muita konsteja vaimon tyydyttämiseen ja itse asiassa hän tarvitsee aina klitoriskiihotusta. Alkuvaiheissa en edes tiennyt koko klitoriksesta, valitettavasti...

m35

Vierailija
17/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämää aloittaessa meni esittäessä ja jännittäessä siitä näyttääkö riittävän hyvälle ja seksikkäälle.

Nyt päälle kolmikymppisenä ja tällä hetkellä (olen saanut alle 2 vuoden sisällä 2 lasta) 16 kg painavampana välitän vain siitä mikä tuntuu minusta hyvälle ja miten voin tuottaa puolisolleni nautintoa. Se pingottaminen ja murehtiminen siitä miltä mahani näyttää kun olen päällä on loppunut.. Olen itsevarmempi.

Vierailija
18/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti. Toisen pitkän seurusteluni (vuosia kestäneen) jälkeen päätin, että en enää tyydy naisena orgasmittomaan yhdyntään. Ongelmaa asiassa ei teknisesti ollut, minun oli vain opittava hyväksymään itseni ja annettava kumppanin nähdä itseni myös hallitsemattomassa tilanteessa.

Olen kyllä tosi paljon taitavampi noin muutenkin, ikä on tuonut konkreettiia taitoja. Olemme myös opetelleet taitoja yhdessä aviomieheni kanssa (kuten yhteisessä aallossa ennen laukeamista viipymistä, yhtä aikaa laukeamista ja orgasmin voimaan säätelemistä). Lisäksi arvostan hyviä lantionpohjalihaksia, mikä ei teininä tullut mieleenikään.