Katkeroituneen mummon virallinen 67vuotis itkupotkuraivari!
Sirkka tässä terve.Olen vähän otettu.Kukaan ei onnitellut minua eilen.Käytän pitkiä housuja.Naama on rypyillä enkä rusketu.Meidän sauna ei ole ollut käytössä kymmeneen vuoteen.Muurahaiset söi sen laatat ja saunaosasto homehtui.Uima-allas löytyy mutta siinäkään ei ole ollut vettä kahteenkymmeneen vuoteen kun olin 14v niin pojat paiskoi mut laiturilta mereen ja pelästyin niin paljon että lopetin lähes uimisen sen takia.En voida juoda vettä koska kurkkua alkaa kuristaa.Minut lähes raiskattiin ollessani 20v kun liftasin tuntemattoman miehen kyytiin joka vei minut hiekkakasan taakse.Pelkään liikkumista yksin ja olen pakosta naimisissa väkivaltaisen miehen kanssa.Minulla ei ole juuri ystäviä.Nyt mies pakotti minut luopumaan puhelimesta.En voi pitää yhteyttä ulkomaailmaan.Apua!!!!!!!!!
Kommentit (7)
Miten olisi avioero? Turvakotiin ja sitä kautta eteenpäin? Onko teillä lapsia?
Olen siis kuusikymmentäseitsemänvuotias!!!!!!!!!!t.alkuperäinen kirjoittaja.Mulla on lapsenlapsia.Pääseekö mummot turvakotiin?
Turvakotiin pääsevät kaikki parisuhdeväkivallasta kärsivät naiset...Iästä riippumatta. kannattaa ottaa yhteyttä johonkin turvikseen
Pääsee mummot turvakotiin, se on vaan tekosyy ettei muka mies päästä lähtemään. Mutta samahan se tahtoo olla nuoremmillakin.
Ja mitä sitä suotta lähtemään, kun menee kuitenkin kohta takaisin.
No miten soitan kun multa on viety puhelinliittymä.Mies varasti autonavaimet auto seisoo autotallissa.En jaksa juosta olen sen verran vanha.Voinko mennä naapurin Riitalta hakemaan apua?
Ihan hyvä.Sä olet sellainen ikävä neuropommi koko ämmä että älä tosiaan vaivaudu soittelemaan miehesikään numerosta.Loppuiko rahat kesken että liittymä loppui? Miten firman käy?