Olen ensimmäistä kertaa all inclusivessa
Ja ihan kauheaa sikailua ja etuilua buffetruokailuissa. Onko normaalia?
Kommentit (22)
En ole ikinä ollut, mutta juo nyt hyvä ihminen viinaa, kun se on ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä haluaisi kokea. Muista ei sun ole pakko syödä siellä. Oletko mennyt yksin moiseen hotelliin?
Vaimon kanssa. Jotain slaaveja nää sikailijat.
Upea loma kun pitää raportoida tänne.
All incllusive lapsettomassa hotellissa on kuulema ollut miellyttävä kokemus. Asukkaat kai vähän vanhempaa väkeä, jotka olivat kyllästyneet vahtimaan juoppojen lapsia uima-altaalla.
Riippuu aivan all-incistä. On hyviä ja huonoja. Kannattaa valita vähintään 4* paikka, mieluummin 5*. Maksaa enemmän, mutta huonompaan en menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin, paremmat taas ovat aivan ihania, joissain jopa voi tilata pieniä annoksia pöytään eikä tarvitse itse hakea.
Maassa maan tavalla, sekaan vaan porsastelemaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Upea loma kun pitää raportoida tänne.
Minkäs sitä addiktioilleen voi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aivan all-incistä. On hyviä ja huonoja. Kannattaa valita vähintään 4* paikka, mieluummin 5*. Maksaa enemmän, mutta huonompaan en menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin, paremmat taas ovat aivan ihania, joissain jopa voi tilata pieniä annoksia pöytään eikä tarvitse itse hakea.
Tämä. Hyvä on hyvä, huono ja huono voi olla todella huono.
Jos hinta on alle 200-250€/yö niin kannattaa pysytellä pois, silloin sinne suuntaa ihmisiä joilla ei koskaan muuten ole varaa herkutella. Paastoavat vuoden varmaan jotta pääsevät porsastelemaan, ja ruoan laatukin on yleensä aika heikko.
Jos ei tuohon ole varaa niin parempi mennä johonkin kivaan muuhun hotelliin ja syödä sitten muualla.
Riippuu hotellista. Kaliimmissa on useampi ravintola, joten ei pitkiä jonoja, joissain ala carte. Lapsena olen ollut noissa ja pidin niistä. Jätskiä ja cocista sai rajattomasti ja kaiken kanssa oli ranuja. Aikuisena en ole käynyt.
Nykyisin on lepposta etelän kohteissa, kun itänaapuri on tervetullut vain Turkin ja Egyptin ai hotelleihin.
Vierailija kirjoitti:
Viime talvena neljän tähden paikassa, ja siitä oli kyllä luksus kaukana... Aivan kauheaa menoa buffetissa. Brittejä taisi olla aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä haluaisi kokea. Muista ei sun ole pakko syödä siellä. Oletko mennyt yksin moiseen hotelliin?
Vaimon kanssa. Jotain slaaveja nää sikailijat.
Yllätys...
Sama kokemus. Ruoka oli hyvää, mutta samaa joka päivä. Kolmannen päivän jälkeen alkoi kyllästyttää. Jotkut valitsevat all inclusive- hotellin juomien takia. Ovat kännissä koko päivän altaalla.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Ruoka oli hyvää, mutta samaa joka päivä. Kolmannen päivän jälkeen alkoi kyllästyttää. Jotkut valitsevat all inclusive- hotellin juomien takia. Ovat kännissä koko päivän altaalla.
Olen ollut monessa ai hotellissa lasten ollessa pikkukoululaisia. En ikinä nähnyt kännilåisiä.
Kannattaa valita AI-hotelli, mikä on:
-Rauhallinen
-Ei lapsia
-'Syrjäinen' sijainti, eli ei missään baarikadulla vaan omalla rannalla, puutarhaa jne.
-Katsoa luokitus ettei ole mikään 1* paikka
+Lukea Tripadvisorin ym. arvostelut (myös ruuan tasosta)
Noihin ei eksy ns. biletysporukka eikä lapsiperheet, jolloin meno on rauhallista ja ruuassa (ja myös juomissa) taso ja laatu on parempi. Yleensä lapsipaikoissa ruoka on mautonta, ja paljon 'pasta bolognesea' tyyppistä, sekä ranuja, kalapuikkoja ymv.
Aikuisten paikoissa on enemmän 'makuja' (kirjaimellisestikin!) ja on enemmän mereneläviä ym. aikuiseen makuu sopivampaa 'pastan' sijasta.
Myös juomat parempia, veikkaan siksi, että AI:sta huolimatta suurin osa juo kohtuudella --> voidaan tarjota parempaa viiniä jos sitä nautitaan lasi pari, ei sammiollista. Samoin drinkit: mohito on aito mohito, eikä joku 'halpaa rommia ja vähän pahvitölkistä sitruunamehua päälle'. Myös liput aitoa CocaColaa ym. ei jotain 'paikallista pirkkaa'.
Kerran yhden hotellin jälkeen (oli ihanan rauhallinen!) tuntui oudolta kuulla lasten ääniä lentokentällä, kun 2 viikkoon ei ollut niitä kuulunut, hyvä loma oli: aurinkoa, snorklausta, kirjojen lukemista, hyvää ruokaa ja LEPOA! <3
Sanoisin että sellainen paikka, jossa annokset on valmiiksi pieniin astioihin aseteltu kauniisti ovat yleensä hyviä. Tai sitten pöytiintarjoilu.
Jos pitää jostain laarista itse kauhoa niin sitten todennäköisesti on paskaa.
Nämä kannattaa tutkia todella huolella ennen varaamista, olen muutamassa käynyt ja kokemuksia on laidasta laitaan. Todella hyvää ja sitten myös aivan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monessa ai hotellissa lasten ollessa pikkukoululaisia. En ikinä nähnyt kännilåisiä.
Viimeksi Torremolinoksessa alkoi ällöttämään möhömahat ympäri Eurooppaa, jotka kävivät hakemassa kokoajan juomia. Sitten menivät lillumaan altaaseen. Ihan selkeästi näki, kuinka stressi alkoi heillä helpottamaan viikon mittaan. Ei enää ikinä tuollaista!
Jos siellä on ilmaisia ämpäreitä jaossa niin Suomalaiset tönii ja etuilee.