Rehellisesti! Mitä ajattelette lihaksikkaasta naisesta?
Sellaisesta jolla selvästi erottuu hauis, ojentaja ja olkalihakset.
Rehellisiä mielipiteitä, kiitos. :)
Kommentit (51)
Ihmettelen, miksi tahtoo näyttää mieheltä.
Että hieno juttu ja minusta on upea näky. Itsekin alan taa skäymään salilla kun olen parantunut tästä räkätaudista
Yleensä ottaen hyvä juttu, ainakin jos toinen ääripää on roikkuvat allit.
Eivät mitkään bodarin käsivarret ole enään kaunista katseltavaa, mutta muuten lihaksikkaat on kaunista. Itse omaan lihaksikkaat käsivarret, ja olen kyllä törmännyt niiden kanssa ihan käytännön ongelmiin vaatekaupoissa. Olen onnistunut hajoittamaan parin paidan hihat, kun liikutin käsivarsiani sovittaessani. Olen kokoa 36, mutta käsivarret on melko "paksut" lihaksista johtuen. Eli ei joka asiassa hyvä juttu.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 23:36"]
Meinaatko ap nyt jotain tällaista:
http://3.bp.blogspot.com/-krjcFnQHXxs/UWhCkCbZGeI/AAAAAAAAB4M/oYpQgDjoGKA/s400/-3.jpg
Musta ihan ok, harrastan liikuntaa joten näkee siellä tuollaistakin. Mutta usein hauikset ja ojentajat jää myös paidan alle, ei musta hauikset erotu arjessa jos ei erityisesti erikseen pullistele.
[/quote]
nätti tyttö
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:01"]
[/quote]
Käsityksesi naisesta lienee tasoa niistä wt-norsuista joita tapasin tullessani virosta laivalla takaisin. 15kg ylipainoa ja siideriä sekä mässyä rahdataan vielä niin paljon kun jaksetaan.
En tykkää yhtään. Erottuvat lihakset ovat maskuliinisia ja miehekkäitä ja todellinen turn-off naisessa. Ällöä.
Maksimi naisen "sporttisuudelle"
Aivan ihana. Mieluummin tuota puristelisin kuin kovia lihaksikkaita käsivarsia ja olkapäitä :-X
Aina kauniimpi näky, kuin allit, tai muuten tasaset löllöt käsivarret. Näyttää silloin, ettei ole pitänyt itsestään yhtään huolta, eikä urheillut ikinä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:17"]
[/quote]
Käsityksesi naisesta lienee tasoa niistä wt-norsuista joita tapasin tullessani virosta laivalla takaisin. 15kg ylipainoa ja siideriä sekä mässyä rahdataan vielä niin paljon kun jaksetaan.
[/quote]
Ai siis täällä haluttiin REHELLISTÄ mielipidettä niin kauan kunhan se on se, että näyttää hyvältä? Muunlaiset mielipiteet ei ole sallittuja? Lol.
Sinullekin tekisi hyvää oppia, että maailmassa on useampaakin laatua naisia. Ei vain lihaksikkaita ja läskejä. Niiden välissä on kuule vaikka mitä.
Mä tykkään hoikista naisista, joilla ei lihakset erotu. Saa olla tissiä ja persettä ja lantiota, ei mitenkään poikamainen vartalo siis, vaan naisellinen. Läski ei sytytä, muttei myöskään lihakset. Sixpack ja iso hauis naisella, voi yök! Ihan yhtä oksettavaa mun silmissä on appelsiini-iho ja erottuvat lihakset.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:46"]
[/quote]
[/quote]
Ai siis täällä haluttiin REHELLISTÄ mielipidettä niin kauan kunhan se on se, että näyttää hyvältä? Muunlaiset mielipiteet ei ole sallittuja? Lol.
Sinullekin tekisi hyvää oppia, että maailmassa on useampaakin laatua naisia. Ei vain lihaksikkaita ja läskejä. Niiden välissä on kuule vaikka mitä.
Mä tykkään hoikista naisista, joilla ei lihakset erotu. Saa olla tissiä ja persettä ja lantiota, ei mitenkään poikamainen vartalo siis, vaan naisellinen. Läski ei sytytä, muttei myöskään lihakset. Sixpack ja iso hauis naisella, voi yök! Ihan yhtä oksettavaa mun silmissä on appelsiini-iho ja erottuvat lihakset.
[/quote]
Ottamatta muuten kantaa juuri tähän, niin kauhein naistapaus on muuten hoikka läski. Nainen bmi vähän yli 20, ja koskaan urheillut. Hoikalla naisella ei myöskään usein ole kunnon rintoja, joten lopputulos on varsin karmea, laiha ja läski, ns. "läskipiuha". Siinä kohtaa valitsee jo mielummin aidosti rehevän tapauksen, koska pienen vatsan ja ison takapuolen tradeoffina saanet kunnon tissit sentään.
Minun kauneusihanteeni naisissa on sporttinen ja lihaksikas (ei kuitenkaan bodarityyliin) tai teinimäisen hoikka.
Ja on naisia, jotka ovat hoikkia, naiselliset muodot omaavia, mutta myös silti jonkin verran näkyviä lihaksia, koska urheilevat. Ja nämä ovat kaunista ja tervettä katseltavaa. Minusta he edustavat nimenomaan tervettä-ihmiskuvaa. Itsestään huolehtivia, hyvinvoivia ja yleensä hyväntuulisia.
Näin miesnäkökulmasta on sanottava et onhan semmonen treenattu ja timmi naiskroppa ilo silmälle. Yleensä kun tuo peräosastokin on sitten reenattu piukaksi ja pyöreäksi eikä hanuri roiku löysänä puolessa reidessä. Pieni lihaksikkuus käsivarsissakin on erittäin jees.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ottamatta muuten kantaa juuri tähän, niin kauhein naistapaus on muuten hoikka läski. Nainen bmi vähän yli 20, ja koskaan urheillut. Hoikalla naisella ei myöskään usein ole kunnon rintoja, joten lopputulos on varsin karmea, laiha ja läski, ns. "läskipiuha". Siinä kohtaa valitsee jo mielummin aidosti rehevän tapauksen, koska pienen vatsan ja ison takapuolen tradeoffina saanet kunnon tissit sentään.
[/quote]
Mä en ole koskaan nähnyt tällaista täällä surullisenkuuluisaa "laihaläskiä". Jos oon nähnyt hoikan naisen, hänellä harvemmin on tissiä ja pyllyä. Jos on vähän "rehevämpi" mutta silti hoikka, on sekä tissiä että persettä. Kumpikin näyttää ihan yhtä hyvältä mun silmiin. Pidän kaikkein kauneimpana naista, jolla on litteä vatsa, ei kuitenkaan erottuvia vatsalihaksia, edes C-kupin rinnat (mieluummin isommat, kunhan on luomu) ja kiinteä "mustan naisen pylly", siis iso ja leveä mutta kiinteä. Näitä näkee joskus. Eivät ainakaan näytä treenatuilta, ONNEKSI. Mutta kuitenkaan ei läski roiku missään, ja silti lihaa on.
Mutta edelleen, mikä tahansa muu käy kuin nainen, jolla on erottuvat lihakset tai nainen, joka on läski. Näiden väliin mahtuu 375938750817591837593875 erilaista vartalomallia. Ai niin, ja mun silmissä läski olisi varmaan jonkun muun mittapuulla jo valas. Monet "läskit" naiset on aivan upeita.
Mielummin olen treenattu kuin siiderivalas, hankisääski tai laiha kanarinta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä en ole koskaan nähnyt tällaista täällä surullisenkuuluisaa "laihaläskiä". Jos oon nähnyt hoikan naisen, hänellä harvemmin on tissiä ja pyllyä. Jos on vähän "rehevämpi" mutta silti hoikka, on sekä tissiä että persettä. Kumpikin näyttää ihan yhtä hyvältä mun silmiin. Pidän kaikkein kauneimpana naista, jolla on litteä vatsa, ei kuitenkaan erottuvia vatsalihaksia, edes C-kupin rinnat (mieluummin isommat, kunhan on luomu) ja kiinteä "mustan naisen pylly", siis iso ja leveä mutta kiinteä. Näitä näkee joskus. Eivät ainakaan näytä treenatuilta, ONNEKSI. Mutta kuitenkaan ei läski roiku missään, ja silti lihaa on.
Mutta edelleen, mikä tahansa muu käy kuin nainen, jolla on erottuvat lihakset tai nainen, joka on läski. Näiden väliin mahtuu 375938750817591837593875 erilaista vartalomallia. Ai niin, ja mun silmissä läski olisi varmaan jonkun muun mittapuulla jo valas. Monet "läskit" naiset on aivan upeita.
[/quote]
tässä sulle laihaläski http://robertbrace.com/wp-content/uploads/2013/05/skinny-fat.jpg varsinkin se vasen.
Ajattelen, että näen itseni peilistä.
En kyllä ole mikään bodari tyyliin 'Kike Elomaa', mutta hauista ja sixpackiä löytyy...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:58"]
Oh yeah:
http://www.phaseframe.com/wp-content/uploads/2013/04/squats-no-squats.jpg
[/quote]
Esimerkki on vähän överi, mutta oikeen pahaa tekee ja tulee muistot mieleen yhestä laihaläski-hoidosta. Ja jostian syystä, en tiedä miksi, niin treenaaminen oli vain fundamentisti nounou. Tai käsitys treenaamisesta oli tunnin kävelylenkki kerran viikossa. No thanks.
Venla Savikujan vartalo on aivan unelmakunnossa naiselleni. Tuollaisen kun saisi jostain kopattua, yliopistotutkinnolla kiitos niin vien sen tytön vihille.
Treenaan itse kuusi kertaa viikossa joten uskon että treenaavan tytön kanssa maailmankuvamme olisivat lähellä toisiaan, ja kummankaan ei tarvi ihmetellä keittiön ruokavaakaa tai päivien rytmitystä treenin ja duunin ympärille.
M28