Keksikää mulle tekemistä
La ilta kotona. Perhe puuhailee omiaan. Mulla tylsääääää sohvalla. Ehdottakaa mulle tekemistä illaksi!
Kommentit (16)
Ota keittiövälineitä ja ala kilkuttamaan. Puhalla pulloon. Tanssi vähän. Laula. Tai sitten kuminauhoilla musisointia, kuminauhan pää kiinni koukkuun, toisella kädellä venytys ja toisella kädellä soitto. Elokuva, kirja, kurkkaa ulos? Kilauta kaverille. Tee englanninkielitesti jollekin. Pelit? Kirjoita paperille mitä todellisuudessa haluat ja mitä et.
Lajittele koko irtaimisto aakkosjärjestykseen ja takaisin paikalleen
Hyviä ehdotuksia. Soitin tuttavalle ja kävin ulkona. Laitoin tiskit ja katsoin netistä hierontavideoita. Olen tipattomalla niin en voi kännätä. Sen takia minulla tämä tekemättömyysongelma onkin. Taidan olla selvänä aika tylsä ja mitäänsanomaton ihminen🤔
Puuhastelen kaikkea ihan eri innolla. Ja kuuntelen musaa.
Lähde kanssani pitämään hauskaa? Minä maksan ja tarjoan ;)
M48
Opettele kaikenlaisia käsitöitä, neulo, virkkaa, ompele vaikka pannulappuja aluksi, sitten tilkkupeittoja.
Maalaa, piirrä, väritä, tee ristisanoja ja kryptoja.
Lue kirjoja, romaaneja ja elämäkertoja, harrastusoppaita ja matkailukirjoja ja -lehtiä omaksi iloksesi, vaikket koskaan matkustaisi minnekään. Katso kesällä kuvattuja elokuvia ja sarjoja.
Opettele leipomaan. Lue puutarhakirjoja ja -lehtiä, vaikket omistaisi koskaan puutarhaa. Kaikki tieto on hyväksi ja kuvat ovat kauniita, virkistyt.
Kuuntele aluksi Lauantain toivotut levyt. Kiitos muistutuksesta.