Laihduttaminen + parisuhteen saaminen
Edellinen keskustelu jostain syystä poistettiin. Pidetään keskustelu siistinä, ktos. Eikä niitä kehoituksia laihduttamaan alipainoiseksi.
Itselläni tavoitteena BMI23 -> BMI21 jolloin oli edellisen kerran edes vähän vientiä. Kroppa on päärynä joten siksi varmaan näyttää järkylle kun on tullut lisää painoa kun rintoihin ei tullut yhtään lisää massaa ja varsinkin yläreidet on aika muhkeat.
Edellisessä keskustelussa joku suunnilleen nelikymppinen nainen kertoi sinkuunnuttuaan treenanneensa itsensä elämänsä kuntoon (ja sen jälkeen löytänyt suhteen), olisi kiinnostavaa kuulla lisää näistä kokemuksista.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun touitesin että omaan vientiin on vaikuttanut normaalipainon äärirajoilta toiseen vaihdelleen painon sijaan se, olenko ollut liikkellä hyvällä tuulella ja onnellisena vai ankeilla mielin, edellisessä ketjussa joku sanoi et "jos sinua ei ole kukaan rumaksi haukkunut, silloin olet kaunis" tai sinnepäin. Toi jäi häiritsemään. Oikeastiko suomalaiset miehet on usein niin huonosti kasvatettuja, että menevät haukkumaan tuntemattomien ihan tavallisten ihmisten ulkonäköä? Tai edes epätavallisten? En vaan pääse yli siitä miten kauheita ihmiset jaksavat olla.
Apta muistuttaisin edelleenkin siitä, että laihtuminen ja painon ylläpito on eri asioita. Laihtumalla voi käsi osua myös vittumaiseen äijään, joka vahtii vyötäröäsi ja kuittaa jokaisen suupalan. Sitäkö sit haluat? Suurin osa miehistä pitää normaalipainoisista naisista, on bmi pari pykälää enemmän tai vähemmän.
Minua on haukuttu keskellä katua ja olen myös saanut treffeillä osani niistä miehistä jotka koko ajan vaan tuijottavat kuin halpaa makkaraa vaikka ihan normaalit siistit vaatteet ollut päällä, ei mikään tissitoppi. Samoja kokemuksia sinkkunaiskavereilla, ei mitään poikkeuksellisia nämä omat kokemukseni.
Tämänhetkisellä ulkonäöllä en pääse edes siitä miesten esikarsinnasta läpi, joten varmasti osuu paskoja miehiä kohdalle vienin kasvaessa, mutta myös mahdollisuus kultakimpaleen löytämiseen kasvaa.
Järkyttävää.
Toivon että löytyy ihana ja fiksu mies! Onneks noiden urpåjen suhteen et toisaalta varmasti oo menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on oikea asenne. Jos on ongelmia pariutumisen suhteen niin heti ekaksi pitää miettiä että onko kroppa timmissä kunnossa ja vasta sen jälkeen tulee muut jutut.
BMI sinne 19-20 paikkeille niin varmasti miesten mielenkiinto lisääntyy.
Olisipa miehillä yhtä helppoa pariutuminen, että pelkkä kropan parantaminen auttaisi..
Niin, kyllähän miehetkin voi laihduttaa, suomessa useampi mies on ylipainoinen kuin nainen. Miehetkin voivat meikata, miehetkin voivat käydä kosmetologilla, miehetkin voivat laittaa hiuksiaan tai värjätä ne, miehetkin voivat mennä kauneusoperaatioihin niinkuin monet naiset menevät. Miehetkin voivat edes vähän katsoa miten pukeutuvat.
Miehet ei vain hyödy noista asioista juuri mitään koska naiset vaativat miehiltä erityisen hyviä perintötekijöitä.
Jos mies laihduttaa/treenaa lihakset niin ei se hyödytä mitään jos on esim lyhyt.
Ei miehen meikkaus auta mitään jos naaman luusto ei ole hyvä.
Hiusten laittaminen ei auta mitään jos hiukset ei ole tuuheat ja ei ole yhtään hiustenlähtöä.
Toisin kuin nainen saa pelkällä laihdutuksella valtavan boostin suosioonsa.
Kun tarkemmin miettii, niin hyvien perintötekijöiden vaatiminen on paljon loogisempaa kuin ikuisen nuoruuden, kauneuden ja laihuuden. Jokainen kun vanhenee ja rumenee väkisinkin, myös se itseään jumalasta seuraavana pitävä mies.
Mistä tulikin mieleen, että miesten ei kannata lisääntyä enää yli 40 vuotiaana, kaikenlaisten kehityshäiriöiden, skitsofrenian ja jopa keskenmenojen määrä lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin parikymppisenä bmi 27 -> 19, eipä lisääntynyt vienti yhtään. Nyt 10v myöhemmin olen yhä tikissä mutta ikisinkku.
Olen pahoillani, onpa sinulla ikävä kokemus :(
Itselläni oli hoikempana vielä vähäistä vientiä, toivottavasti en ole liikaa rupsahtaut välissä.
Kiitos. :( Jotkut on sanoneet että olen onnekas kun en tiedä mistä olen jäänyt paitsi (kiinnostuneet miehet, tapailu, parisuhde) joten en osaa sitä kaivata, mutta itse koen että olisin halunnut kokea edes huonon parisuhteen ennen kuolemaa.
Ei elämällä tunnu oikein olevan tarkoitusta kun ei ole ketään kenen kanssa sitä jakaa, saati lapsia tms.
Ymmärrän.
Itse olen harkinnut että hankkisin lapsia joko kumppanuusvanhemmuuden tai itsellisten hedelmöityshoitojen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun totesin että omaan vientiin on vaikuttanut normaalipainon äärirajoilta toiseen vaihdelleen painon sijaan se, olenko ollut liikkellä hyvällä tuulella ja onnellisena vai ankeilla mielin, edellisessä ketjussa joku sanoi et "jos sinua ei ole kukaan rumaksi haukkunut, silloin olet kaunis" tai sinnepäin. Toi jäi häiritsemään. Oikeastiko suomalaiset miehet on usein niin huonosti kasvatettuja, että menevät haukkumaan tuntemattomien ihan tavallisten ihmisten ulkonäköä? Tai edes epätavallisten? En vaan pääse yli siitä miten kauheita ihmiset jaksavat olla.
Apta muistuttaisin edelleenkin siitä, että laihtuminen ja painon ylläpito on eri asioita. Laihtumalla voi käsi osua myös vittumaiseen äijään, joka vahtii vyötäröäsi ja kuittaa jokaisen suupalan. Sitäkö sit haluat? Suurin osa miehistä pitää normaalipainoisista naisista, on bmi pari pykälää enemmän tai vähemmän.
Minua on haukuttu keskellä katua ja olen myös saanut treffeillä osani niistä miehistä jotka koko ajan vaan tuijottavat kuin halpaa makkaraa vaikka ihan normaalit siistit vaatteet ollut päällä, ei mikään tissitoppi. Samoja kokemuksia sinkkunaiskavereilla, ei mitään poikkeuksellisia nämä omat kokemukseni.
Tämänhetkisellä ulkonäöllä en pääse edes siitä miesten esikarsinnasta läpi, joten varmasti osuu paskoja miehiä kohdalle vienin kasvaessa, mutta myös mahdollisuus kultakimpaleen löytämiseen kasvaa.
Ei kasva. Olen itse xs kokoa,upea kroppa mutta miehiä en kiinnosta. Hyvää miestä et laihduttamalla saa.
Itsellä laihdutusprojekti menossa. Saa nähdä muuttuuko menestys painon muuttuessa. Jouluun mennessä pitäisi olla järkevissä painolukemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on oikea asenne. Jos on ongelmia pariutumisen suhteen niin heti ekaksi pitää miettiä että onko kroppa timmissä kunnossa ja vasta sen jälkeen tulee muut jutut.
Olisipa miehillä yhtä helppoa pariutuminen, että pelkkä kropan parantaminen auttaisi..
Niin, kyllähän miehetkin voi laihduttaa, suomessa useampi mies on ylipainoinen kuin nainen. Miehetkin voivat meikata, miehetkin voivat käydä kosmetologilla, miehetkin voivat laittaa hiuksiaan tai värjätä ne, miehetkin voivat mennä kauneusoperaatioihin niinkuin monet naiset menevät. Miehetkin voivat edes vähän katsoa miten pukeutuvat.
Miehet ei vain hyödy noista asioista juuri mitään koska naiset vaativat miehiltä erityisen hyviä perintötekijöitä.
Jos mies laihduttaa/treenaa lihakset niin ei se hyödytä mitään jos on esim lyhyt.
Hiusten laittaminen ei auta mitään jos hiukset ei ole tuuheat ja ei ole yhtään hiustenlähtöä.
Kun tarkemmin miettii, niin hyvien perintötekijöiden vaatiminen on paljon loogisempaa kuin ikuisen nuoruuden, kauneuden ja laihuuden. Jokainen kun vanhenee ja rumenee väkisinkin, myös se itseään jumalasta seuraavana pitävä mies.
Mistä tulikin mieleen, että miesten ei kannata lisääntyä enää yli 40 vuotiaana, kaikenlaisten kehityshäiriöiden, skitsofrenian ja jopa keskenmenojen määrä lisääntyy.
Tinder on täynnä näitä surullisia miehiä jotka haluaisivat vielä yli nelikymppisenä perustaa perheen. Se juna meni jo suurimmalta osalta. Ja sitten jos joku itseään reilusti vanhemman miehen kanssa perheen sattuisikin perustamaan ja jostain armosta tulisi terveitä lapsia, niin suomessa miehet elävät melkein 10 vuotta lyhyemmän elämän kuin naisen. Paljon nuorempi nainen voi joutua vielä vanhempaa ukonkäppänää hyysäämään tai elää leskenä vuosikymmeniä.
Tuota tuota, miksi ihmeessä haluat miehen, jolle painoindeksi on tuolla tasolla kynnyskysymys? Ette te sovi toisillenne, jos muokkaat ulkonäköäsi miehen takia etkä siksi että se olisi sinulle arvokasta itsellesi sinällään.
Mun mielestä oli nuorempana ja hoikempana päinvastoin haastavaa, kun piti yrittää kiinnostuneiden joukosta seuloa niitä, joiden arvomaailma kohtaa omani. Toisella kierroksella, kun vyötärölle oli jo kertynyt vähän karismaa, oli paljon helpompaa löytää ihana mies, jonka kanssa ei tarvitse miettiä tykkääkö se minusta vielä sitten kun tissit roikkuu alempana kuin takapuoli, kun se tykkää joka tapauksessa minusta ihan muista syistä kuin vyötärönympärykseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun totesin että omaan vientiin on vaikuttanut normaalipainon äärirajoilta toiseen vaihdelleen painon sijaan se, olenko ollut liikkellä hyvällä tuulella ja onnellisena vai ankeilla mielin, edellisessä ketjussa joku sanoi et "jos sinua ei ole kukaan rumaksi haukkunut, silloin olet kaunis" tai sinnepäin. Toi jäi häiritsemään. Oikeastiko suomalaiset miehet on usein niin huonosti kasvatettuja, että menevät haukkumaan tuntemattomien ihan tavallisten ihmisten ulkonäköä? Tai edes epätavallisten? En vaan pääse yli siitä miten kauheita ihmiset jaksavat olla.
Ei kasva. Olen itse xs kokoa,upea kroppa mutta miehiä en kiinnosta. Hyvää miestä et laihduttamalla saa.
Itseni oli helpompi päästä treffeille hoikempana, joten sitä toivon nytkin. Ja en ole mikään isokokoinen tälläkään hetkellä, alaosat kokoa S hoikempana oli XS (olen tosi lyhyt).
Vierailija kirjoitti:
Itsellä laihdutusprojekti menossa. Saa nähdä muuttuuko menestys painon muuttuessa. Jouluun mennessä pitäisi olla järkevissä painolukemissa.
Onnea ja tsemppiä laihdutusprojektiin, toivottavasti onnistut ja lopputulos on vieläkin parempi kuin olisit ikinä voinut kuvitellakaan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kaikki naiset haluavat parisuhteita niiden ihanien ja saavuttamattomien kaikkien naisten sankarimiesten kanssa joille BMI merkkaa paljonkin. Toista se on meillä kilteillä miehillä, ei meidän mielipide näissä koskaan paina :(
Yäääääk mitä itsesäälissä kieriskelyä!!! Todennäköisesti sinun uhriutumisesi ja epätoivoisuus paistaa niille naisille, joten en ihmettele miksi olet yksin. Se ei johdu kiltteydestä.
Pata kattilaa soimaa. Tässä ketjussa on aivan samaa palstan naisten halveksumaa ulisemista, jota miehet täällä harrastavat. Varmaan se eilinen ketjukin poistettiin, koska naisten uhriutuminen meni aivan liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuota tuota, miksi ihmeessä haluat miehen, jolle painoindeksi on tuolla tasolla kynnyskysymys? Ette te sovi toisillenne, jos muokkaat ulkonäköäsi miehen takia etkä siksi että se olisi sinulle arvokasta itsellesi sinällään.
Mun mielestä oli nuorempana ja hoikempana päinvastoin haastavaa, kun piti yrittää kiinnostuneiden joukosta seuloa niitä, joiden arvomaailma kohtaa omani. Toisella kierroksella, kun vyötärölle oli jo kertynyt vähän karismaa, oli paljon helpompaa löytää ihana mies, jonka kanssa ei tarvitse miettiä tykkääkö se minusta vielä sitten kun tissit roikkuu alempana kuin takapuoli, kun se tykkää joka tapauksessa minusta ihan muista syistä kuin vyötärönympärykseni.
Mutta kyllä kaunis isommasta joukosta valitsee. Niinkuin myös hoikempi verrattuna pyöreämpään. Jos ei ole koskaan juuri vientiä ollutkaan niin pitää ottaa pienetkin asiat avuksi jos ei halua jäädä koko loppuelämäkseen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä kaunis isommasta joukosta valitsee. Niinkuin myös hoikempi verrattuna pyöreämpään. Jos ei ole koskaan juuri vientiä ollutkaan niin pitää ottaa pienetkin asiat avuksi jos ei halua jäädä koko loppuelämäkseen yksin.
Toki, mutta tarkoitus on kai löytää yksi sopiva eikä mahdollisimman monta ehdokasta? Jos ei vientiä ole laisinkaan niin harvoin se on muutamasta kilosta kiinni, kyllä ongelma on silloin itsetuntemuksen ja -luottamuksen puute. Jos noita on niin on vientiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta tarkoitus on kai löytää yksi sopiva eikä mahdollisimman monta ehdokasta? Jos ei vientiä ole laisinkaan niin harvoin se on muutamasta kilosta kiinni, kyllä ongelma on silloin itsetuntemuksen ja -luottamuksen puute. Jos noita on niin on vientiäkin.
Yksi hyvä riittää. Mutta isommasta joukosta se on helpompi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tutkitusti ei. Mitä enemmän vaihtoehtoja on, sitä todennäköisemmin ei valita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tutkitusti ei. Mitä enemmän vaihtoehtoja on, sitä todennäköisemmin ei valita yhtään mitään.
No jos tällä hetkellä vaihtoehtona on deittipalstalla lähestyvä pena 54-v, törkeästi kohteleva samanikäinen mies tai elämämkoululainen jonka tärkein harrastus on kaljanjuonti, niin mielummin kyllä jään täysin yksin.
Tuntuu absurdille että joskus vuosikymmeniä sitten tavalliset ihmiset pariutuivat keskenänsä ja suurin osa oli ihan tyytyväisiä siihen mitä sai. Nykyään pitäisi suunnilleen ammattivalokuvaajalla käydä kuvat ottamassa, treenata fitnessiä tai crosfittiä vähintään vuosi, käydä laittamassa ripset ja kynnet ja sitten saa vaan ghoustausta viikosta toiseen. Hulluksi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on yllättävän paljon setämiehiä jotka ovat väärällä iällä liikkeellä, esim profiilissa näkyy että 33-v mutta tekstistä sitten selviää että 43-v. Tai kuvista näkyy samantien että nyt ei voi pitää ikä paikkaansa. Aika surullista. Ja todella paha turn off. Tosi monet miehet ajattelevat vielä kolmekymppisenä että heillä on aikaa elää ikuista nuoruutta vaikka loputtomasti, vaikka kannattaisi ihan oikeasti vakiintua jos ne lapset kiinnostaa, myöhemmin ei enää onnistukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu absurdille että joskus vuosikymmeniä sitten tavalliset ihmiset pariutuivat keskenänsä ja suurin osa oli ihan tyytyväisiä siihen mitä sai. Nykyään pitäisi suunnilleen ammattivalokuvaajalla käydä kuvat ottamassa, treenata fitnessiä tai crosfittiä vähintään vuosi, käydä laittamassa ripset ja kynnet ja sitten saa vaan ghoustausta viikosta toiseen. Hulluksi mennyt.
Kaikki miehet katsoo prnoa ja kuolaa instamalleille. Tavisnainen ei voi tuon kuvaston jälkeen enää sytyttää.
Onko muilla normaalipainoisilla ja normaalivartaloisilla kokemusta että mies ei saa edes seisomaan tavisnaiset kanssa?
Kiitos. :( Jotkut on sanoneet että olen onnekas kun en tiedä mistä olen jäänyt paitsi (kiinnostuneet miehet, tapailu, parisuhde) joten en osaa sitä kaivata, mutta itse koen että olisin halunnut kokea edes huonon parisuhteen ennen kuolemaa.
Ei elämällä tunnu oikein olevan tarkoitusta kun ei ole ketään kenen kanssa sitä jakaa, saati lapsia tms.