kuka sai tänään lomarahat? Kuinka paljon tuli käteen?
Mulla tuli lomarahat ja lomalisät, niistä jäi käteen aika tasan 2000E sekä peruspalkka päälle.
Kommentit (36)
Minun lomarahani tulee tilille 3.8 ja miehen 16.7
Yht.n.3000e+tietty palkat (itse olen ns matalapalkka-alalla ja yks sektorilla=hieman huonompi liksa kuin kunnalla).
mulla 3-vuorotyö ja sen takia saan lomalisiä, eli se korvaa jonkin verran menetettyjä vuorolisiä.
Vaihdoin kaikki lomarahat vapaaksi omasta pyynnöstäni. Olen sen verran tehokas työntekijä, että tähän oli mahdollisuus. Palkka riittää elämiseen ja pieneen matkaankin, isoa ei nyt ole aikaa tehdä.
Just. Mulle tuli palkka ja lomaraha ja vaivaiset 2050 euroa tuli tilille. Kyllä on kivaa olla matalapalkka-alalla. Mun poika sai tänään palkan kesätyöstään ja käteen tuli enemmän kuin mulle, eikä siis edes mitään lomarahoja ollut hänen tilissään. Miehen palkkaa en viitsinyt edes kysyä. Olisi v-käyrä noussut pilviin. No, itsepähän olen alani valinnut.
Tilille on tullut 7000e, siis palkkaa ja lomarahoja.Odotin, että olis tullut tonni enemmän. Täytyy tarkistaa onko oikein.
Parisen tonniahan noita tuli. Palkka on n. 4000 euroa/kk (brutto).
Mulla tuli lomaraha, bruttona 1300€, nettoa en jaksa laskea
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 18:29"]
Vaihdoin kaikki lomarahat vapaaksi omasta pyynnöstäni. Olen sen verran tehokas työntekijä, että tähän oli mahdollisuus. Palkka riittää elämiseen ja pieneen matkaankin, isoa ei nyt ole aikaa tehdä.
[/quote]Tai sit sun työpanokses on niin mitätön, että ei vaikuta týöpaikan toimintaan ;)
Lomapalkan saan vasta loppukuusta, huimat 700 euroa...
Kaipas sinä haluat, että joku viitsisi laskea vuosipalkkasi noilla tiedoilla? Ja vielä arvioi, kuinka paljon maksatkaan veroa? Jeps, käänteinen lasku ei niin suoraviivaista, mutta todella mahdollista... Ei - en saanut lomarahoja tänään. Tulevat ensi viikolla, tilipäivä silloin.
Minulle ei vielä tullut, mutta mies sai 2100 euroa käteen. Bruttona oli kesälomaraha 4700, mutta verotus pitää hyvin huolen, ettei siitä tuon enempää jäänyt käteen. Paljonko ap:n kesälomarahat oli bruttona?
Haha, 78,13€ lomarahaa:D Aloitin tosin 3.6 ja perushoitajana työskentelen seuraavat kolme kuukautta.
T: sh-opiskelija
Ei tullut vielä, tulee vasta kun jään lomalle heinäkuussa. Odotettavissa on 18 x n.200€ miinus verot. Loput lomapäivät (18+3) pidän myöhemmin. Lähihoitaja
On kova verotus miehelläsi, yli 50 prossaa veroja???
Huvittaa näistä "lomaltapaluurahoista" puhuminen. Yksi puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä.
Ai niin. Mahtaakohan itsellekkin tulla lomarahat kesäkuun tilissä, vai tuliko ne vasta heinäkuun tilissä.
Termistö on taas hienosti hallussa...
Mun tilillä ei näkynyt mitään lomarahoja, huoh. Eikä käteistäkään ole.