Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä raskausviikoilla olisi syytä lopettaa rullaluistelu?

Vierailija
14.06.2013 |

Olen ollut koko raskauden niin huonossa kunnossa tähän asti että en ole pystynyt urheilemaan. Nyt olen tehnyt pieniä maks. puolen tunnin lenkkejä ja pyöräilyjä. Mutta hinku olisi rullaluistelemaan. uskallanko vielä, viikkoja nyt 20.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kaatuaa? Ihan näin ohiksena :)

Vierailija
2/10 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin heti. Raskauden aikana ei sovi lajit, joissa voi tulla törmäyksiä tai kaatumisia. Eli juurikin rullaluistelu on sellainen. Eli ei enää rullaluistelemaan, kypärä ei suojaa vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu ihan sun taidoista ja omasta luottamuksesta siihen, että pysytko pystyssä vai et

Vierailija
4/10 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopettaisin viimeistään rv 20. Sen jälkeen sikiö alkaa olla niin iso, ettei se enää ole samalla tavalla suojassa äidin lantiossa. Kaatuminen voi jo helposti aiheuttaa istukan irtoamisen ja hengenvaaran sekä äidille että lapselle. Alkuraskaudessa lapsi on äidin lantion suojissa ja silloin kaatuminenkaan ei ole suuri riski.

Vierailija
5/10 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon lajeja, jotka ovat turvallisia raskauden aikana, kuten uinti, kävely, lenkkeilykin, jos se tuntuu hyvältä, kuntosali, jumppa jne. Miksi pitää ehdoin tahdoin riskeerata?

Vierailija
6/10 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalluksestako tässä vain on kyse?

Vierailija
7/10 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 10:34"]

Uskalluksestako tässä vain on kyse?

[/quote]

Mitä tällä meinaat?

Vierailija
8/10 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rullaluistelu piätisi lopettaa jollain määrätyllä viikolla? Mä en kanssa tajua tätä kysmystä?  Se riippuu raskaudesta. Eihän luistelu nyt ole paljoa kävelyä kummempaa.

Vierailija
9/10 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 raskautta olen loppuun asti luistellut, toisessa edeltävä iltana kuin lapsi syntyi. Nyt 3.raskaus meneillään ja edelleen rv33 pyöräillä saatan 20km ja luistella n.10km päivässä. Ei ole selkäkipuja, kun lihaskunto on koko kropassa hyvä.

Vierailija
10/10 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta, mutta futiksen mä oon lopettanut aina n. viikolla 18.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan