Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut kehtaa raivota julkisella paikalla

Vierailija
17.07.2013 |

Esim. kun on jossain kassajonossa, niin joku aikuinen alkaa vaahdota esim. kassalle jostain mitättömästä pikkuasiasta, minkä voisi ihan hyvin asiallisestikin hoitaa. Eivätkö nämä tyypit tajua, että he ovat noloja? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä.

Vierailija
2/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot kun menee ei enää välitä mitä muut ajattelee. Jos ihminen on todella pitkään ollut tressaantunut pinna voi palata noin. Tai itse ajattelen, että ihminen joka on aivan ihana muualla kuin kotona saattaa sitten kotona naama punaisena huutaa lapsille. Jos ihminen huutaa muuallakin on oikeasti niin väsynyt ettei jaksa esittää mitään.

Tuota tapausta en toki tiedä, mutta näin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, miten jotkut jaksaa miettiä sitä, ovatko joidenkin toisten silmissä noloja vai ei? Itseäni tuo kysymys ei kiinnosta pätkääkään. Teen kuten koen itse sisäisesti hyväksi ja tarpeelliseksi, ihan sama onko se muiden mielestä noloa.

Vierailija
4/12 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli vastakommentti huutavista lapsista valittaville...minusta nämä raivoajat ovat ärsyttävämpiä. Siedän lapsen kiukuttelua enemmän kuin aikuisen. Melkeinpä naurattaa, kun aikuisen väysymys hyväksytään...eikä mulla muuten ole pieniä lapsia, joten tämä ei ole puolutus lapsille, vaan te, jokta valitatte huutavista lapsista ja sitten raivoatte itse julkisesti, älkää viitsikö. 

Vierailija
5/12 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan raivoa kassalle tai ravintolan tarjoilijalle, mutta lapselle suutun ihan missä vaan jos hän riittävän kauan sitä kerjää. Uhmaikäinen kyllä tajuaa että voi kiukutella mielin määrin julkisella paikalla jos vanhempi ei uskalla puuttua mitenkään. Tolkuton huutaminen on tietenkin noloa, sitä en suosittele.

Vierailija
6/12 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki tuota kun halusi nolata mut. Olen saanut kuulla huudot niin kaupan hedelmätiskillä kuin torikahvilassakin.

Vierailija
7/12 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tajuais olevansa noloja tai välittävänsä siitä? Ja vaikka tajuaisivat, niin mitä väliä?

Vierailija
8/12 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä nolompaa miettiä onko nolo vai ei :) Joskus saattaa saada todella ala-arvoista kohtelua julkisella paikalla juuri siksi, että esim. asiakaspalvelija luottaa siihen, ettei suomalainen suutu tai ainakin nielee kiukkunsa vaikka saisi mitä paskaa niskaan. Sitten kun vastaukseksi tuleekin kivahdus ja asiakas vaatii asiallista kohtelua, ollaan niin järkyttyneitä että. Ei kukaan tyhjästä huuda.

Vierailija
9/12 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoamisen ja vaahtoamisen ero on melkoinen... Harvoin näkee kenekään millekään kassalle raivoavan, en muista nähneeni ikinä.

Vierailija
10/12 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 11:19"]

Raivoamisen ja vaahtoamisen ero on melkoinen... Harvoin näkee kenekään millekään kassalle raivoavan, en muista nähneeni ikinä.

[/quote]

Mä oon kerran todistanut kunnon raivaria, äärimmäisen typerää ja moukkamaista huutamista Halikon Prismassa jakkupukunaisen toimesta kaupan kassaneidille. Syy: kassa oli pyytänyt silloin jonon viimeistä laittamaan "viereinen kassa palvelee"-kyltin, jonka asiakas laittoikin. Tää rouva ei sitä huomannut, oli vasta aloittamassa laittamaan niitä ostoksia, niin kassa pyysi kauniisti siirtymään seuraavalle kassalle.

Oi itku mikä huuto. Nainen huusi kassalle miten typerä se kassaneiti on, idiootti jne. Meni viereiseen jonoon, josta jatkoi huuteluaan ja tuli vielä uudelleen kassan eteen, toisen asiakkaan viereen, karjumaan asiattomuuksia.

Sanomattakin on selvää, että kassaneidillä oli itku silmässä, se raivoaminen oli täysin asiatonta ja tuli ihan puskista. Minä laitoin tavaroitani jo kasseihin, ja sanoin kassalle että hän ei ole tehnyt kyllä mitään väärää, samaa sanoi juuri maksamassa ollut, se viimeinen, asiakas.

Aivan käsittämättömän raivopäinen akka.

Vierailija
11/12 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressäni kampaajalla joku nuori nainen sai itkupotkuraivarit, kun hiusten uusi sävy poikkesi minimaalisesti toivotusta. Nainen itki, huusi ja raivosi kunnes kampaaja lupasi uuden värin ja suurehkon tuotepaketin ilmaiseksi. Täytyy sanoa, että itse en olisi kehdannut tuollaista esitystä järjestää, valittamisen voi tehdä helpomminkin. Tai ehkä tuo prinsessa tiesi tasan tarkkaan mitä teki. 

Vierailija
12/12 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi ventovieraalle raivota, paitsi jos hän ei asiallista palautetta ota vastaan, vaan alkaa kääntää vikaa asiakkaan kohtolle ja inttää vastaan. Siinä tilanteessa saattaisin olla jo aika jyrkkä.

Mutta esim. omalle lapselle on typerehtimisestä saattanut sanoa kovalla äänellä - mitä väliä sillä on, mitä joku ventovieras asiasta tuumii? No, lapsien kannalta hyvä, että hyvin harvoin tarvitsee korottaa ääntään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän