Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas. Helsingin yliopiston opiskelijat...

Vierailija
14.06.2013 |

tulevat tälle palstalle kertomaan, että meluava vauva on huonokäytöksinen. Siis ihan normaalisti jokeltava tai ääntään kokeileva lapsi... :-D Mitä idiootteja sinne nykyisin pääsee opiskelemaan? 

Kirjastoon ei siis saa vauvan kanssa mennä, ellei vauva ole oppinut olemaan ihan hipihiljaa. Tämä siitäkin huolimatta, että kirjastossa hälisevät nimenomaan nuoret naiset, häiriöksi asti.

Toivottavasti eivät ole tulevia luokanopettajia kukaan noista valittajista. Tai muutenkaan lasten kanssa työtä tekeviä... aika pelottavan kuvan itsestään maalaavat... :-O

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 10:52"]

Siis mikä ihmeen trolliyritys...? En minä ainakaan ole missään väittänyt, että olisin mitään gradua tekemässä. Istuu siellä kirjastossa ihmiset ihan muistakin syistä, kuin tekemässä tukimusta. Monet tentteihin lukemassa, jotkut varmaan ihan huvinvuoksikin lukemassa jotain lehtiä... Mutta olipa se syy siellä kirjastossa istumiseen sitten mikä hyvänsä, niin työrauhaan on kaikilla oikeus ja myös velvollisuus antaa työrauha muille.

[/quote]

Niin, sä oletkin varmaan niitä muita "hiljaisia", jotka kälättävät kännykkäänsä jatkuvasti. Kun eihän se sun puhe mihinkään kuulu.

[/quote]

Kyllä mulla on kirjaston käyttäytymissäännöt hanskassa. Ei ne niin älyttömän vaikeat ole. Mutta samaan tapaan kuin useat tänne kommentoineet, niin en ole kyllä kertaakaan törmännyt näihin kännykkään kälättäviin tai muuten mekastaviin parikymppisiin muijiin.

Vierailija
62/67 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hykkyrät näitä kommentteja... :D Mä kyllä väitän, että nämä vauvan/lasten äänistä valittavat eivät ole pätkääkään ikinä suorittaneet yliopisto-opintoja, edes siellä avoimen puolella. Yliopistoon ei yksinkertaisesti oteta noin idioottia porukkaa sisään. :DDDD

On meinaan jäänyt vähän jo lukio-opinnotkin kesken, jos kuvittelee puolivuotiaan juoksevan ympäriinsä. Tai sen ikäisen "osaavan käyttäytyä" aikuisten tavoin. :DDD Melkoisia bimbo-blondeja täytyy olla tuollaisia väittääkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 11:43"]

Voi hyvät hykkyrät näitä kommentteja... :D Mä kyllä väitän, että nämä vauvan/lasten äänistä valittavat eivät ole pätkääkään ikinä suorittaneet yliopisto-opintoja, edes siellä avoimen puolella. Yliopistoon ei yksinkertaisesti oteta noin idioottia porukkaa sisään. :DDDD

On meinaan jäänyt vähän jo lukio-opinnotkin kesken, jos kuvittelee puolivuotiaan juoksevan ympäriinsä. Tai sen ikäisen "osaavan käyttäytyä" aikuisten tavoin. :DDD Melkoisia bimbo-blondeja täytyy olla tuollaisia väittääkseen.

[/quote]

Mutta yliopistoon otetaan idiootteja, jotka tuovat vauvansa lukusaliin. Onneksi ainakin Helsingissä voi paikalle noutaa vahtimestarin, joka ohjaa äidin ja vauvan muualle. Lukusalissa on hiljaisuus!

Vierailija
64/67 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se selväksi on tullutkin, että tämä palsta on täynnä itsekkäitä minä minä minä äitejä joiden mielestä kaikkien muidenkin pitää tykätä just niiden häiriökakarasta jolle ei mitään kuria saatika käytöstapoja ole opetettu...

Vierailija
65/67 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 11:48"]

No kyllähän se selväksi on tullutkin, että tämä palsta on täynnä itsekkäitä minä minä minä äitejä joiden mielestä kaikkien muidenkin pitää tykätä just niiden häiriökakarasta jolle ei mitään kuria saatika käytöstapoja ole opetettu...

[/quote]

Oi Einstein, kerro miten 6kk ikäiselle pitäisi nuo käytöstavat olla opetettu? Pitääkö osata sanoa "Päivää" sisään tullessaan, vai millä tasolla tarkoitit? On sulla mahtanut olla melkoiset natsivanhemmat... :-D

Vierailija
66/67 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 11:43"]

[/quote]

Mutta yliopistoon otetaan idiootteja, jotka tuovat vauvansa lukusaliin. Onneksi ainakin Helsingissä voi paikalle noutaa vahtimestarin, joka ohjaa äidin ja vauvan muualle. Lukusalissa on hiljaisuus!

[/quote]

No mitä ihmettä sinä sitten täällä valitat, jos vahtimestari ratkaisee pulmasi? Pitäiskö sille vaksille antaa Nobelin rauhanpalkinto? Ihme valittaja. Tarkistappa stringisi, se kapeampi osa kuuluu taakse, ei eteen.

Vierailija
67/67 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidankin ihan piruuttaan järjestää maanantaiksi vauva-vaunu-marssin sinne Kaisaan, jokaiselle vaunuttelijalle voisi maksaa vaikka 50e per lapsi. On noita vauva- ja lapsiperheitä yleensäkin parjattu jo ihan tarpeeksi. Oliskohan tuolla kannatusta? 200 ensimmäistä ilmoittautunutta mahtuu mukaan?