Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ne kalafileet (tuoreet, ei pakatut) kannattaa ostaa?

Vierailija
13.06.2013 |

Entä oletteko kokeilleet sitä kala-autoa (myy pakasteita ja kiertää pääkaupunkiseudulla) ja mitä mieltä? Tahtoo syödä kalaa 2 krt viikossa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kala-autosta, juuri tänään laitoin päivälliseksi sieltä ostamaani pakastekuhaa. Ihan ok, voin suositella. Tuoreen kalan ostamispaikat riippuvat lähikauppojen tarjonnasta! Itse ostan yleensä tuoreen lohifileen Lidlistä, koska se on niin paljon halvempaa. Mutta jos tulee vieraita tai jos haluan ruuasta erityisen hyvää, ostan lohen K-supermarketin kalatiskiltä.

Vierailija
2/8 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa kaupoissa on yleensä kalatiski kunnossa, kuten myös lihatiski, esim Jumbon Citymarket.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarketin herkkutorilta!! :) Olen töissä k-supermarketissa ja meillä on varmasti viimeisen päälle hyvää ja laadukasta kamaa myynnissä herkkutorilla (ja muutenkin),on luomua ja muutakin hyvää. :) Meillä ei huonoa myydä!

Vierailija
4/8 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Helsingissä, niin kannattaa varmaan ostaa hallista. Mä en asu Helsingissä, ja ostan kalani naapurilta, tosin lohi jää saamatta, koska asun järven rannalla. Kun saa ihan tuoretta kalaa, kalatiskin kala maistuu pahalta, koska se on niin vanhaa.

Vierailija
5/8 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en asu kaupungissa vaan maalla ja järven rannassa joten pakastimessa on aina itse pyydettyä kalaa.

Vierailija
6/8 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin keskustassa asuvana ostan hallista. Tarjonta on tietysti vaihtelevaa, mutta palvelu erittäin asiantuntevaa. En omista autoa, joten ei ole juuri asiaa laitakaupunkien maksimarketteihin. Kala-auto ei valitettavasti meidän kaupungissamme aja.

Vierailija
7/8 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppojen (esim citymarket) tarjonta on yleensä parempi ja kala tuoreempaa kuin prismoissa, jossa tuorein lohi on vakuumipakattua rainbow-lohta.  Prismassa myydään säännönmukaisesti esim neljä päivää aiemmin nostettua silakkaa. Silakka alkaa jo kahdssa päivässä maistua vanhalta, en ymmä kuka tuota neljä päivää vanhaa ostaa.

Vierailija
8/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

all types of fish. fresh, frozen or smoked. the best prices

Piquadro@inbox.lv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi