Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meni juhliin yksin, kertomatta minulle

Vierailija
13.06.2013 |

Miesystäväni (jonka kanssa olen ollut yhdessä kuusi vuotta) veljellä oli pyöreät syntymäpäivät viime viikonloppuna. Tiesin niistä kuukausia etukäteen, sekä siitä, että niitä vietettäisiin mökillä sadan km päässä meiltä. Asumme miehen kanssa naapureina, mutta vietämme vapaa-aikamme yhdessä. Puhuin noista syntymäpäivistä ja niille menosta usean kerran, ja nyt jäkikäteen ymmärrän, että mies ei juuri kommentoinut noita puheita. Lahja oli hankittu yhteisesti miehen muiden sisarusten kanssa. Sunnuntai-aamuna sitten odottelin miehen tulevan hakemaan minua. Kun puolipäivä läheni, soitin, onko hän nukkunut pommiin. Hän ilmoitti juuri tulevansa perille tuonne mökille ja sisarensa olevan hänen kyydissään. Jäin suu auki ihmettelemään, kun mies sanoi, että nyt hänen pitää lopettaa, kun ollaan perillä juuri. tuo oli käsittämätön isku vasten kasvoja. En ole tällä viikolla vastannut hänen soittoihinsa (on kaksi kertaa yrittänyt soittaa), enkä tiedä mitä nyt teen. Rakastan häntä, mutta tuollainen kohtelu on minusta väärin.

Vai onko? Ylireagoinko? Mie son kyllä tempaissut ennenkin, mutta ei ihan näin raskaasti: kommentteja?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap pohdit oletko parisuhteessa vaiko et? Millainen on sinun käsityksesi parisuhteesta?

Vierailija
2/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 21:49"]

Jos elätte erillään niin miksi sen pitää ilmoitella että missä liikuskelee? Tuohan se on koko pointti kun ollaan erikseen: saa sinulta seuraa kun haluaa mutta on ihan yhtä oikeutettua lähteä vaan itse veljensä juhliin tunnin ajomatkan päähän (onpas kaukana) jos siltä tuntuu.[/quote]

Asiahan ei minulle kuulu, mutta mikä heitto tuo "onpas kaukana" on? Minun veljeni asuu 340 km päässä, ja käyn hänen syntymä- ja joskus jopa nimipäivillään. T. Ei AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 21:49"]

Jos elätte erillään niin miksi sen pitää ilmoitella että missä liikuskelee? Tuohan se on koko pointti kun ollaan erikseen: saa sinulta seuraa kun haluaa mutta on ihan yhtä oikeutettua lähteä vaan itse veljensä juhliin tunnin ajomatkan päähän (onpas kaukana) jos siltä tuntuu.[/quote]

Asiahan ei minulle kuulu, mutta mikä heitto tuo "onpas kaukana" on? Minun veljeni asuu 340 km päässä, ja käyn hänen syntymä- ja joskus jopa nimipäivillään. T. Ei AP

[/quote]

Kiinnitin huomion samaan. Ja jos juhlat olivat mökillä, nehän voivat sijaita vieläkin kauempana kuin kodit. :) Miksi maatalon omistajilla muuten on mökki?

Vierailija
4/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se maatila ollut ap:llä ja miehellä eikä sen miehn veljellä?

Vierailija
5/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi sillai kun oltiin miehen kans oltu jo 3 v yhdessä ja kihloissa kun appeni täytti 60v ja oletin että mennään yhdessä vaikka juhlat olikin toisella puolen Suomea ja arkena. Olin varautunut ottamaan vapaatakin töistä. 

Mies sanoi että menee sinne työkavereittensa kanssa yhdessä (jotka myös olivat olleet appeni hyviä työkavereita ja ystäviä). No, tää oli ok ajattelin et näin sit mennään. Kun sit selvisi jälkeen päin et työkavereilla oli parilla ollut muijat mukana ni pimahdin. Mies oli ihmeissään et miksi suutun kun ne mimmit myös on hiukan työskennelleet apen kans (vaikkei paljon). Annoin tulla tuutin täydeltä että saatana jos ei MINIÄ kelpaa bileisiin vaan kaiken maailman muut mimmit joilla ei ole ns. sukulaisuussuhdetta edes niin ei tarvi  olettaa mitään muutakaan enää.

Mies ei ole samaa virhettä tehnyt toista kertaa ja nykyään naimisissa ja kimpassa jo 21v :)

Vierailija
6/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olitteko sopineet, että menette yhdessä juhliin? Vai olitko vain olettanut niin?

Oletko muuten ollut miehen suvun juhlissa mukana?

Vierailija
7/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuitko sinäkin lahjaan. Pyydä rahat takaisin ja jssap

Vierailija
8/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sinua ehkä?

Vierailija
9/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kai vain olettanut, että menemme yhdessä. Tähän mennessä olemme aina olleet yhdessä ja olen hyvissä väleissä hänen sukunsa kanssa, eritoten tuon sisaren, kuka oli hänen kyydissään. Osallistuin lahjaan kyllä, omalla työpanoksellani, joten sitä on vaikea määrittää rahassa. AP

Vierailija
10/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 17:41"]

Häpeää sinua ehkä?

[/quote]

Tuota mahdollisuutta olen kysynyt häneltä jo aiemmin, kun on ollut jotain vastaavanlaista, että hän on mitään puhumatta ollut jossain yksin. Siitä ei kuitenkaan ole kysymys, hänenkään mielestään, eikä minustakaan, koska hän pitää minua jollain jalustalla, johon en kuulu.

Vierailija
11/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin sinuna tyrmistynyt: olet osallistunut lahjaan, olette olleet 6 (kuusi!) vuotta yhdessä ja mies tekee noin.

Mut mua kyllä hämmentää etä miten te ette vieläkään asu edes yhdessä? Jos teillä on lapsia edellisistä suhteista niin sitten ymmärrän, mutta muuten ihmettelen tätäkin järjestelyä...

Vierailija
12/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kutsun? Vai olitko vain kuokkimaan menossa juhliin?

Vierailija
13/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne oli vain lähimmille ne synttärit. Voin kuvitella näin, jos mökkiolosuhteissa. Tuskin mikään lukaali kyseessä. Mutta kuitenkin, mies toimi tyhmästi. Olisi voinut sanoa miten asia on. Ja vain 2 kertaa soittanut??? Miettisin kyllä :/

Vierailija
14/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 17:46"]

Mä olisin sinuna tyrmistynyt: olet osallistunut lahjaan, olette olleet 6 (kuusi!) vuotta yhdessä ja mies tekee noin.

Mut mua kyllä hämmentää etä miten te ette vieläkään asu edes yhdessä? Jos teillä on lapsia edellisistä suhteista niin sitten ymmärrän, mutta muuten ihmettelen tätäkin järjestelyä...

[/quote]

Meillä on molemmilla maatila. Se aiheuttaa erinäisiä järjestelyjä. Kumpikin haluamme myös elää omillamme. Aikuisia lapsia on molemmilla. Tämä järjestely on mitä mainioin. Omaa rauhaa saa halutessaan, seuraa halutessaan. :)

Vierailija
15/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 17:48"]

Jos ne oli vain lähimmille ne synttärit. Voin kuvitella näin, jos mökkiolosuhteissa. Tuskin mikään lukaali kyseessä. Mutta kuitenkin, mies toimi tyhmästi. Olisi voinut sanoa miten asia on. Ja vain 2 kertaa soittanut??? Miettisin kyllä :/

[/quote]

Olen tähän mennessä lukeutunut noihin "lähimpiin". Aikaisemmin en olisi oikein halunnut kaikkiin sukujuhliin osallistua, mutta miehen (ja suvun) mielestä se oli välttämättömyys.

Vierailija
16/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää toimintaa mieheltä.

Vierailija
17/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 17:48"]

[/quote]

Olen tähän mennessä lukeutunut noihin "lähimpiin". Aikaisemmin en olisi oikein halunnut kaikkiin sukujuhliin osallistua, mutta miehen (ja suvun) mielestä se oli välttämättömyys.

[/quote]

Eiköhän se ole sitten siinä se suhde. On vaan niin reppana ettei ole sinulle vielä uskaltanut kertoa :/

Vierailija
18/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa enemmän kummankin odotuksista suhteenne suhteen, jos tuollaisia tilanteita syntyy. Minulla samanlainen erillissuhde, tosin ei tavata noin usein eikä naapureinakaan asuta, mutta ei käydä kummankaan perhejuhlissakaan yhdessä, koska kunnioitamme aikuisia lapsiamme.

Vierailija
19/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltähän se vaikuttaa. Mies on pari kertaa aiemminkin jotenkin antanut ymmärtää, että se oli siinä, mutta sitten kun en ole pitänyt yhteyttä, on tullut ruusukimppujen ja kalliiden lahjojen (mm. matkapuhelin) oven taakse itkemään. Niin uskon nytkin käyvän, mutta kerään voimia pitää pääni ja lopettaa "suhde". Tätä kirjoittaessani saan jotenkin toisenlaisen perspektiivin asiaan ja ajattelen enemmän järjellä kuin tunteella, kuten tavallisesti yksin pähkäillessnäni teen. AP

Vierailija
20/29 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ap teidän suhteenne muuten on? Jos unohdetaan tämä juhla-asia? Oletko tyytyväinen teidän yhdessäoloon? Entä vaikuttaako mies tyytyväiseltä? Hyvä kysymys on sekin, että syökö suhde sinun energiaasi. Jos saat suhteesta enemmän kuin se ottaa, silloin ero ei ole oikea ratkaisu.

t.14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme