Mikä mies tämä nyt on?
Olen jonkin aikaa tapaillut sinänsä kaikin puolin mukavaa miestä. Juttu luistaa, huumori on samanlaista ja ajatukset yleensä kohtaa.
Juttelenpa miehen kanssa puhelimessa, chattaan tai ihan kasvotusten, on hänen jossain vaiheessa pakko heittää ihme naisläppää. esim olin viime talvena lomalla Meksikossa ja hän suunnittelee nyt matkaa sinne. Kysyi vinkkejä minne mennä ja tiedusteli myös, onko siellä mahdollisesti myös naisia. Joku aika sitten kommentoi puhelimessa erästä fb kuvaani ja kysyi kuvassa kanssani olevasta kaveristani, että onko sinkku ja häntä vois kiinnostaa.
Heittää aina perään että no ihan läpällä vaan heitän ja yks siellä ihan mustiksena. En nyt niinkään mustiksena vaan mun mielestä toi on tökeröä käytössä. Varsinkin kun joka hemmetin kerta pitää heittää joku vastaavanlainen läppä. Ja eikö vitsissä ole puolet totuutta..? Alkaa mennä maku koko miehestä jos toi jatkuu. Ja olen sanonut miehelle, että en osaa oikein suhtautua noihin hänen läppiinsä ja tuntuu aika kummilta noi läpyskät.
Olisi varmaan neuvonpidon paikka. Kerro miehelle tuo sama, jonka kerroit aloituksessasi. Painota, että todellakin pidät hänestä, mutta tuo yksi asia tuntuu kovin ikävältä etkä oikein jaksa sitä enää.
Arvelen, että mies on epävarma itsestään ja siksi laskee noin typerää leikkiä. Hän ei tule ajatelleeksi, että siinä samalla hän tekee itsestään naurettavan ja melkeinpä vastenmielisen.
Arvelen myös, että sinun asemassasi minä olisin jo kysynyt kauan sitten, miksi hän puhuu niin typeriä. Olisin varmaan sanonut myös, että en ole mustasukkainen sinusta vaan tuon kaltaiset puujalkavitsit eivät naurata sinua.
Olet kuitenkin sanonut hänelle, jo että et pidä vitseistä. Silti hän jatkaa niitä. Hmm. Vaikuttaa varsin kummalliselta.
Pitäähän teidän selvittää välinne ennen kuin kyllästyt miehen typeriin maneereihin aivan kokonaan.
Tsemppiä.