Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että, mulla on 8kk vauva hoidossa

Vierailija
13.06.2013 |

ja äsken oli väsähtäneen olonen, lipatessan maitoa silmäluomet meinasi väkisin painua kiinni ja pistin sitten nukkumaan sängylleni. Eihän se siitä mihinkään nukahtanut vaan innostu jumppaamaan jne. Ajattelin sitten laulaa unilaulun ja niin nätisti tyttö kuunteli Sinisen unen, silitteli mun kättä ja heti laulun loputtua laittoi silmät kiinni ja nukahti siihen :) Suloinen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihanii kun ne on lainassa =D

No, on nää omat ihan suloisia myös, useimmiten... Vaikka pakko sanoa että kyllä nautin aina kun taapero lähtee mummolaan =D

Vierailija
2/4 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, miksei mun 8kk nukahda noin helposti. Tuu tännekin hoitamaan, jos sulla on vaikka joku magic touch!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi on kerhossa ja itselläkin oli äsken harvinainen herkkuhetki oman 7kk kanssa kun voitiin pötkötellä vierekkäin peiton alla ja syötin ja silittelin, pieni jutusteli vähän aikaa ja sitten nukahti. Välillä on rankkaa, tosikin rankkaa, mutta tuommoset hetket antaa taas virtaa pitkäksi aikaa :).On ne ihania!

Vierailija
4/4 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettämään ihan rupes kun näitä luin :'). Ihanaa. +Miks mun vauva ei nukahda noin helpolla.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme