Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa pimeetä kaupassa kun sähköt meni

Vierailija
15.12.2022 |

Jännä kokemus. Näistä sähkökatkoksista ei näköjään tule mitään ilmoitusta ennakkoon sitten. Harmi kun ajettiin ulos kaupasta. 😖

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Missäs päin Suomea ja olikohan kyse nyt ihan spontaanista vikatilanteesta vai harkitusta katkosta?

Vierailija
2/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta ikinä kun missään rakennuksessa menee sähköt!

Huhut kertoo että myös kuplahallin romahdus johtui sähkökatkoksesta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se Järvenpään keissi?

Vierailija
4/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Missäs päin Suomea ja olikohan kyse nyt ihan spontaanista vikatilanteesta vai harkitusta katkosta?

Järvenpäässä. Cittarista ajettiin ulos kaikki. Lähialueen taloistakin oli sähköt pois.

Vierailija
5/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järvenpäässä. Cittarista ajettiin ulos kaikki. Lähialueen taloistakin oli sähköt pois.

Ei ollut. Olin itsekkin siellä ja katselin ulos tullessa, että kaupan otto-automaatissa, terveyskeskuksessa, viereisessä talossa oli valot, liikennevalot toimi jne. Aika paikallinen ongelma oli   

Vierailija
6/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon kittarissa meni kerran sähköt, se oli aika jännää 😁

Vierailija
7/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Olin itsekkin siellä ja katselin ulos tullessa, että kaupan otto-automaatissa, terveyskeskuksessa, viereisessä talossa oli valot, liikennevalot toimi jne. Aika paikallinen ongelma oli   

Cittarin viereisessä talossa ei ainakaan ollut sähköjä, huomasin kun asun siinä.

Vierailija
8/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloissa nyt aina on sähköt kun niillä on varageneraattorit.

Vierailija
9/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä oli Sipoossa sähköt pois n 1,5h. Kuulemma ongelmia jossain...Tiedä sitten, kun Sipoon Energia oli pyytänyt asiakkaitaan säästämään sähköä ti-pe, kun tuuletonta ja pakkasta enempi, että olisivatko sitten vaan säästösyistä pistäneet poikki...

Vierailija
10/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä ihmeellistä. Siis se, että on aikuisia ihmisiä, jotka kokee ensimmäisen kerran elämässään sähkökatkon! Tein vuosia kaupassa töitä ja sähkökatkoja oli vuosittain. Muutaman kerran pahalla ukonilmalla, toisinaan jostain muusta syystä. Kotonani olen ollut 5 päivää ilman sähköjä myrskyn jälkeen.

Vierailija
11/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cittarin viereisessä talossa ei ainakaan ollut sähköjä, huomasin kun asun siinä.

Monessa ikkunassa oli kyllä kynttelikköjä palamassa. Otin itse asiassa yhdestä kuvankin kun oli saman oloinen joka meiltä kerran varastettiin .... 

Vierailija
12/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai väänsit heti köntsät kaupan lattialle tai hevipussiin?

Vierailija
13/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni viime yönnä klo 3:30 myös leikkuusalista, vaikka sairaalassa olemmekin. Olimme juuri aloittelemassa aivoleukkausta. Girurgi laittoi äkkiä kallon umpeen.

Vierailija
14/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa ikkunassa oli kyllä kynttelikköjä palamassa. Otin itse asiassa yhdestä kuvankin kun oli saman oloinen joka meiltä kerran varastettiin .... 

Ne toimii paristoilla tai latauksella. 

Vierailija
15/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne toimii paristoilla tai latauksella. 

Ei toimi se malli, josta sen kuvan otin

Vierailija
16/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sammui jostain syystä toimistosta valot. Kännykässä oli onneksi taskulamppu. Tuli kuitenkin todettua, että ehkä otsalamppu olisi kåtevin, jos oikeasti pitäisi elää sähkökatkojen keskellä. Ostin myös pienen led tuikkukynttilän kaiken varalle.

Vierailija
17/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kertokaa lisää. Olitte ottamassa sushia ja tuli pimeää ja kuulutus että kaikki ulos? Jätitte ostoksenne niille sijoilleen? Niinkö?

Joko kauppa on taas auki?

Vierailija
18/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join Järvenpään Cittarissa 8 kaljaa kylmäkaapista, sähkökatkoksen aikana.

Etteivät pääse lämpiämään...heh heh

Vierailija
20/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Turun Anttilassa oli pommiuhka. Kaikki ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi