Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä vieläkin aktiivinen deittisivustolla

Vierailija
22.07.2020 |

Ollaan oltu yhdessä yli 10 kk ja tuli mieleen, että voisinkin poistaa mun profiilin sieltä. Kävin mielenkiinnosta katsomassa poikkiksen profiilia ja sehän oli ollut online EILEN illalla! Lähtisikö teiltäkin luottamus?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Identiteettivarkaus ihmisestä, joka on kuvitteellinen? Tiesitkö, että nykyään omista kasvoista voi ottaa kuvan ja muuttaa ihan toisennäköiseksi faceappien kanssa?

Ei, vaan siitä poikaystävän profiilista, jota

muka-näppärästi valeprofiililla lähestytään.

Yritin siis nyt tuoda esille sen faktan, että vaikka tuo poikaystävän profiili vastaisi valeprofiilille, ei se ole millään mittarilla kiistaton evidenssi... ;)

Jos henkilö on deittiprofiilissa ja vastailee ihmisille, jotka lähestyvät niin kyllä se tarkoittaa, että tämä henkilö yhä hakee kumppania.

Tuo selityksesi identiteettivarkaudesta on muuten aika sekava enkä oikein saanut siitä selkoa. Miten se on identiteettivarkaus, että teet omasta muunnellusta kuvasta profiilin ja puhut muille ihmisille?

Väännän nyt sinulle rautalankaa...

Ensin deitti-profiilin olemassa olo luonnollisesti kiistetään täysin.

Sitten jos nainen esittelee omalla valeprofiilillaan käymäänsä kirjeenvaihtoa miehen profiilin kanssa, kaivetaan kortti:

”En se minä ole! En mä ole edes käynyt siellä sen jälkeen kun tavattiin! Joku on kaapannut mun profiilin!!”

No ainoastaan idiootit uskoo tuollaisia selityksiä.

Ainoastaan idiootit roikkuu deittipalveluissa SEKÄ omalla ETTÄ feikkiprofiililla kyttäämässä poikaystävää ja sitten pahastuvat tästä samalla paljastaen omat puuhansa. Sivusta vaan tämä toteamus.

Vierailija
22/22 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan idiootit roikkuu deittipalveluissa SEKÄ omalla ETTÄ feikkiprofiililla kyttäämässä poikaystävää ja sitten pahastuvat tästä samalla paljastaen omat puuhansa. Sivusta vaan tämä toteamus.

Totta tämäkin.

Ja kaikkeen metkuiluun pätee sama strategia:

Mikäli sitä aikoo ylipäätään harjoittaa, kannattaa meriselitykset miettiä valmiiksi, kaikessa rauhassa etukäteen, eikä vasta siinä vaiheessa kun niitä pitäisi keksiä lennosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla