Paljonko painoit joulun jälkeen 2013 ja paljonko painat nyt?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:55"]
Huhtikuun 1. paino 68,2 kg ja tänään 61,7 kg.[/quote]
Todella hieno juttu tämän kirjoittajalle, onnea!!
Mutta mä oon tosi onneton. Just tällanen on itselläkin tavoitteena mutta kun mikään ei auta kilpirauhasen takia. Todettiin keväällä, sain lääkityksen joo, liikuntaa lisätty, paino vaan nousee. Just ennen joulua oli 63,6, uutena vuotena vielä jollain tasolla siedettävät 64,8.
En ole hiilareita tänä vuonna nähnytkään. Eletty melkein pelkällä jäävuorisalaatilla, juustolla ja keittokinkulla hölkäten töistä kotiin mutta paino vaan nousee. Nyt 69,0. Ei paljon enempää voisi masentaa mitä nyt tekee :(
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:55"]
Huhtikuun 1. paino 68,2 kg ja tänään 61,7 kg.[/quote]
Todella hieno juttu tämän kirjoittajalle, onnea!!
Mutta mä oon tosi onneton. Just tällanen on itselläkin tavoitteena mutta kun mikään ei auta kilpirauhasen takia. Todettiin keväällä, sain lääkityksen joo, liikuntaa lisätty, paino vaan nousee. Just ennen joulua oli 63,6, uutena vuotena vielä jollain tasolla siedettävät 64,8.
En ole hiilareita tänä vuonna nähnytkään. Eletty melkein pelkällä jäävuorisalaatilla, juustolla ja keittokinkulla hölkäten töistä kotiin mutta paino vaan nousee. Nyt 69,0. Ei paljon enempää voisi masentaa mitä nyt tekee :(
96 -> 85, tavoite 72, joten vielä on matkaa
Painoin 58 tai vähän alle niinkuin tänäänkin (aamupaino 57,9kg)
Joulun maissa painoin noin 88kg ja nyt 82-83kg. Tavoite oli 79kg, mutta sitten iski motivaatiopula reilu kuukausi sitten enkä sen jälkeen ole jaksanut paljoa katsella mitä syön tai käydä vaa'alla tarkistelemassa tilannetta. Mutta ei se mitään, omasta mielestä tuntuu, että olen syönyt ihan miten sattuu, mutta eipähän ole kiloja tullut takaisinkaan, se riittää. :)
99,9 ja nyt 82,6, pari kiloa niin olen normaalipainoinen : )
Joulun aikoissa painoin 55kg. Nyt 58. Tarkoituksena pudottaa takaisin 55kg:hen tai 56 ruokavaliolla ja liikunnalla. Alkuvuosi meni salilla aika rankoilla treeneillä, silloin ei paljon painoa pudotella jos haluaa tuloksiakin ja olen aika tissikiintynyt (en pidä rasvoja koko aika minimissä tai treenatessa lähtee väärätkin rasvat).
Minä painoin 85kg tuon verran painoin myös vielät toukokuuna alussa. Nyt 76kg ja alaspäin mennään kokoajan :)
57 kg. Nyt painoa on se 67kg. Olen tosin raskaana :D
63 (heti joulun jälkeen) ja 62 (nyt).
Olisi kiva painaa taas 58-59, mutta ei ole vielä riittänyt motivaatio alkaa suitsia syömisiä.
Joulun jälkeen 75,6 kg, joka avasi silmäni! =D Tänään 68,4 kg. Olen jo kohtalaisen tyytyväinen, omapainoni on vuosia ollut 70-72 kg. Alussa vaati kovasti töitä ja pudotus on kyllä ollut hiiiidaaaasta... Mutta nyt on ilmeisesti nainen ruodussa ja tavat hallussa, kun paino putoaa vaivaa näkemättä itsekseen. Tai näen toki sikäli vaivaa, että liikun kyllä, mutta esim. ruokapäiväkirjaa en enää pidä, ja liikunkin omaksi ilokseni! Joku 68 on tavoite, mutta jahka sinne pääsen (tällä tahdilla varmaan kesäkuun lopussa vasta), niin en aio ainakaan jatkaa vanhoja elämäntapoja. Tiedä vaikka pääsisin jonnekin 65 kiloon, huuuu!
54 ja 54. Paino on ollut viimeiset 4 vuotta sama.
79, 3 ja nyt 64, 7, vielä olis n 6 kg tarkoitus pudottaa mutta kesän taidan vaan tasapainotella tässä.
No, olin kyllä raskaana ja painoin 76 kiloa. Nyt, neljä kuukautta synnytyksestä painan 58kg. On keveämpi olo, vaikka raskauskiloja olivatkin :)
65 ja 65 (tammi-helmikuussa paino oli 63 ja sitä kyllä kaipailen)
73,3 ja nyt 65,9 ja edelleen tiputan painoa