Paljonko painoit joulun jälkeen 2013 ja paljonko painat nyt?
Kommentit (64)
Oho, piti aluneperin kysyä vuoden alussa 2013, niin lipsahti väärä vuosi tuohon jouluun, siis joulun 2012 jälkeen tietenkin.. :D :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:22"]
74 -> 65
ps olin mukana siinä "aloitin 1200 kcal dieetin" ketjussa alkuvuodesta. Siinä, jossa kaikki osallistujat olivat epäonnistumassa alusta lähtien ;)
Hienoa!
Minä pudotin tässä huhti-toukokuussa 23 kg, josta tuli 2 kg sitten takaisin, kun siirryin vähäksi aikaa "normaalille ruokavaliolle", nyt jatkan taas pudottamista seuraavat 8 viikkoa, jotta tulee tavoite täyteen ;)
ap
[/quote]
siis kahdessa kuukaudessa 23 kg? Oho! Paljonko sinulla on vielä matkaa? Itse olen jo maalissa :)
Olen painanut koko aikuisikäni 51-53 kiloa, lukuunottamatta kahta raskausaikaa, jolloin paino nousi hetkellisesti lähelle 60 kiloa.
Tapaninpäivänä 3 pv mässytyksen jälkeen 67,2kg ja nyt 66,7kg. Bmi aina hilkun alle 25. Ei putoa vaikka päällään seisoisi... ei välttämättä tarvitsekaan mutta oma kroppa sanoo että oikea paino n 63kg
Silloin 56 kg, nyt 52 kg. Olen tänä keväänä joutunut suolisto-ongelmien takia elämään aika rajoitetulla ruokavaliolla.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:33"]
Tapaninpäivänä 3 pv mässytyksen jälkeen 67,2kg ja nyt 66,7kg. Bmi aina hilkun alle 25. Ei putoa vaikka päällään seisoisi... ei välttämättä tarvitsekaan mutta oma kroppa sanoo että oikea paino n 63kg
[/quote]
höh, eikös sun oma kroppa sulle sano, että tää on hyvä paino. Jos ei kerran konsteillakaan laske.
Silloin 74kg, nyt 69.5kg. Laskusuunnassa
Jouluna 84 kg, nyt 83 kg. Olisi toiveissa saada tiputettua tästä noin 5 - 10 kg tämän vuoden aikana.
68,nyt 63...tavoite 54 ja toteutuu!
98,7 kg ---> 78,7 kg :)
Ja en ole nähny kauheeta vaivaa. Vielä kun sais sellaset 15 kg pois, oisin tyytyväinen. Mut kunhan ei nouse, niin kaikessa rauhassa (mieluiten heti)...
Vuoden alussa 82kg ja nyt 75kg. Urakka jatkuu.
Vuodenvaihteessa painoa 59,8 kg. Nyt 54,8 kg.
Viisi kiloa siis kadonnut huomaamatta, eikä pudotusta edes näy.
Tammikuussa 65, nyt 60. Käsittämättömän kovaa työtä on vaatinut.
74 -> 65
ps olin mukana siinä "aloitin 1200 kcal dieetin" ketjussa alkuvuodesta. Siinä, jossa kaikki osallistujat olivat epäonnistumassa alusta lähtien ;)