Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani muuttaa tosi lähelle entistä parasta ystävääni

Vierailija
10.06.2013 |

..ystävä lopetti yhteydenpidon tavattuaan miehen joka ei voi sietää minua ja sekin johtuu enemmänkin sukuriidoista kun minusta - ainakin omasta mielestäni. Soitin n. vuosi sitten, juttelimme pitkään ja jätin pallon ystävälle tehdä seuraava siirto, mutta sitä ei tullut. ilmoitin silloin, että poika pääsee kouluun samalle paikkakunnalle missä hän asuu. Nyt poika sai tiedon, että saa paremman asunnon, jota on käyty jo katsomassa ja se on ihan lähellä ystäväni nykyistä asuinpaikkaa, 200 metriä kävelypolkuja pitkin Laitanko tekstarin ja pyydänkö kahville, kun menemme vkl siirtämään tavaroita? Tiedän, ettei hänen avomiehensä ajatuksesta pidä. Pojalle asia kuulemma käy. TArkistin vielä osoitteen ja se näkyy olevan ystävällä yhnä sama. Minulla on ikävä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei. Aina kannattaa jatkaa mykkäkoulua, jos se vain on mahdollista. :)

Vierailija
2/9 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerää, että joidenkin miesten ja varmasti naistenkin pitää harrastaa tuollaista välien rikkomista. Omalla rakkaallani on ystävä, josta on ollut minulle vain harmia menneisyydessä enkä siltikään näe syytä pilata heidän kahden välejä sen vuoksi, etten itse pidä henkilöstä.

Ehdottomasti kannattaa soittaa ystävälle, en ymmärrä minkä takia ystäväsi edes kuuntelee miestään tuollaisissa asioissa, tehän niitä ystäviä olette, mies ei kuulu asiaan mitenkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vain. Ystäväsi voi sitten itse päättää, haluaako hän tavata sinut vai ei. 

Vierailija
4/9 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on poikasi koti, ei sinun! MInä en erityisemmin pitäisi siitä, että äitini kutsuisi  kotiini jonkun ystävänsä vain siksi, että asun lähellä tätä ihmistä.

Mitä ihmeen nössöjä teidän lapset on, jos eivät osaa kotiaan kuntoon laittaa?

Vierailija
5/9 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 22:35"]

Se on poikasi koti, ei sinun! MInä en erityisemmin pitäisi siitä, että äitini kutsuisi  kotiini jonkun ystävänsä vain siksi, että asun lähellä tätä ihmistä.

Mitä ihmeen nössöjä teidän lapset on, jos eivät osaa kotiaan kuntoon laittaa?

[/quote]

Hih. Pojalla ei ole autoa eikä peräkärryä ja poika on tuntenut kaverin hyvin silloin kun olimme vielä paljon tekemisissä. Aika yleistä tuo näkyy kyllä olevan, että opiskelija-asunnoissa on vanhemmat muuttoapuna. En minä kyllä tiedä ketään muutakaan, joka ihan omin avuin muuttaisi. 

Vierailija
6/9 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. pojan kavereita kävi meillä nyt kun hän oli täällä 2 viikkoa ennen kesätöiden alkua...

Vierailija
7/9 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään nyt vielä, että en minä siellä jatkuvasti ole, sen verran paljon on matkaa, mutta nyt olen menossa, kun viedään pojan lojuneita tavaroita täältä asunnon koon kasvettua. Siinä ei ole kahvilaakaan kovin lähellä. 

Vierailija
8/9 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saattaisin lähettää sinun tilanteessasi sellaisen puolihuolimattoman tekstiviestin, jossa ilmoittaisin siitä, että poikasi muuttaa sinne samoille kulmille ja että jos hänellä sattuu olemaan aikaa, niin voisitte treffata, jos hänellä ei ole mitään muuta juuri silloin. Tavallaan jättäisin kaverille mahdollisuuden kieltäytyä tapaamisesta jollain verukkeella, jos ei halua sanoa suoraan, ettei halua tavata.

Vierailija
9/9 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä niin soittaisin, kukaan mies ei saisi tulla ystävyyden väliin. Eihän ne riidat sinun ja hänen olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi