Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin laihtuminen alkaa näkyä?

Vierailija
22.07.2020 |

Aloitin 85:stä kilosta, nyt tänä aamuna vaaka näytti 81. Omasta mielestäni vaatteissa jo hieman tuntuu, vai onko toiveajattelua?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-5kg on aina yksi vaatekoko. Eli viiden kilon jälkeen/väkein pitäisi näkyä, ellet ole 150kg.

No eikä ole! Muutenhan vaatekoot loppuisi kesken heti. Mieti nyt... 50kg koko 34, 55kg koko 36, 60kg koko M, 65kg koko L, 70kg koko XL, 75kg koko XXL...

34-36 on kaksi vaatekokoa, siinä on näkymätön 35 välissä. Niillä on 10kg painoeroa. 5kg pitää paikkansa. 

Vierailija
42/43 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä laihdutin 15 kg, niin kukaan ei muka huomannut mitään tai eivät ainakaan sanoneet mitään. Vaatekoko oli kuitenkin muuttunut 44:stä jopa 38:i8n eli jotain oli kyllä oikeesti tapahtunut. Silloin kun paino oli korkeimmillaan, oli kyllä uhdelläkin työkaverilla pokkaa tulla sanomaan, että laihduttaisit, niin voisit näyttää kauniilta. Sitten kun laihduin, niin oltiin ihan hiljaa.

Sitä harmitti kun teit niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 96kg-64kg ja näkyy tuntuu ja muutkin huomaa, mutta omassa päässä olen silti turvonnut pläski. Tiedostan kyllä, että olen nyt normaalissa terveessä painossa, mutta olo pään sisällä on edelleen sama kuin lihavana.

Odotan sitä, milloin aivot jne henkinen puoli ehtii mukaan fyysiseen muutokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän